Hoi kaikki rtesti tiirailijat! *sis kuvan*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä tiirailin näitä aikoinaan niin tarkkaan niin ehkä nään (tai kuvittelen) tuossa jonkun haaleakin haalemman viivan.:D Mut tee testi parin päivän päästä uudestaan, mullakin oli ensin ihan tooooosi haalea, tuskin olis valokuvassa näkynyt mitään.

http://aijaa.com/v.php?i=009737873155.jpg

niin ei noissa kuvissa oikee näy selvästi. hitto kun kännykän kameralla yrittää saadaa hyvää kuvaa mut ei niin ei.
tuossa vielä yks, ihan hitusen varjostin sitä. näkyykö MITÄÄN? :)

juu tiedetään, mutta mä ite ainakin tykkään jännäilystä ja haamuista. ja tuolla kaapissa kun on vielä monta liuskaa niin heti huomen aamulla pakko koklata uusiks. :D

[QUOTE="vierailija";23567380]http://aijaa.com/v.php?i=009737873155.jpg

niin ei noissa kuvissa oikee näy selvästi. hitto kun kännykän kameralla yrittää saadaa hyvää kuvaa mut ei niin ei.
tuossa vielä yks, ihan hitusen varjostin sitä. näkyykö MITÄÄN? :)[/QUOTE]

Mä en edelleenkään näe kuin yhden viivan.

Tuuppa sit parin päivän päästä kertomaan, tuleeko plussaa vai ei. Alkoi kiinnostaa :) Musta tuo on nega vieläkin, mutta toisaalta itsekin testasin kuopuksesta kolme negatestiä vaikka kuukautiset oli 2 viikkoa myöhässä.

nyt kun kattelen tota kuvaa niiin näyttää että toi haalea haamuinen ois paljon leveempi kuin tuo kontrolliviiva?? se ois niinkun levittynyt laajemmalle alueelle... voiko olla näin? mulla ei ite ole plussa/haamu kokemuksia näistä davidin liuskoista. raskauskeijusta siis tilattuja. :)
Ja on tullu monet kerrat ennen samoilla liuskoilla testattua ja ikinä en ole saanut mitään vaaleanpunaista viivanpaikkaa enkä muutakaan. jotenka kyllä tämä vähän toiveita nostattaa.... :))

[QUOTE="vierailija";23567442]nyt kun kattelen tota kuvaa niiin näyttää että toi haalea haamuinen ois paljon leveempi kuin tuo kontrolliviiva?? se ois niinkun levittynyt laajemmalle alueelle... voiko olla näin? mulla ei ite ole plussa/haamu kokemuksia näistä davidin liuskoista. raskauskeijusta siis tilattuja. :)
Ja on tullu monet kerrat ennen samoilla liuskoilla testattua ja ikinä en ole saanut mitään vaaleanpunaista viivanpaikkaa enkä muutakaan. jotenka kyllä tämä vähän toiveita nostattaa.... :))[/QUOTE]

Noissa testeissä huhujen mukaan tulee vääriä haamuja...

[QUOTE="vieras";23567366]Mä tiirailen töissä noita testejä (ei välttämättä just noita, mut raskaustestejä siis ) ja nuo sanoisin negatiivisiksi.[/QUOTE]

Kuin myös, ja negatiiviseksi mäkin tuon vastaisin.

Yhteistyössä