Arki aamusin mulla tämmöstä :snotty:
Kahvia kolme- neljä kuppia. Vien tyttären hoitoon kävellen puolentunnin matka. opiskelen ja käyn koululla syömässä palan ruisleipää ja juon kupin kahvia. Kuljetan termerissa mukana myös omat kahvit. Kotona vasta syön siinä kolmen- neljän aikoihin. Sit syön tyttären kanssa kuudelta ja miehen kanssa syödään siinä puoli yheksän- yheksän aikoihin. noitten syömisten väleissä juon kahvia, aika paljonkin.
Viikonloppusin ja lomasin syön pari palaa leipää. Sit saatan puolilta päivin syödä leipää ja juon kahvia. Ruuan alotan tekee joskus, yhentoista aikoihin ja noi pari leipäpalaa syön seisoviltaan ja samalla kun teen ruuan. Sitten syön joskus kahen aikoihin lämpösen ruuan, jos maistuu. Illasta syön sitten yheksän aikaan leipää ja juon pari- kolmekuppia kahvia. Oon tosi huono syömään oikein mitään, en tiiä mut mikään ei vaan oikein maistu. Liikun aika paljon myös viikonloppusin ja lomasin, mulla ei ole autoa ja tykkään mennä kuitenkin kävellen joka paikkaan. Oon aina ollu hoikka enkä mitenkään yritä laihduttaa. Moni toki mulle huomauttelee painosta, että herran jumala oot tosi laihassa kunnossa, eihän sulla kohta vaatteetkaan pysy päällä, syötkö sä mitään, ootko varma ettei, sulla ole anemiaa kun olet noin kalpeekin jne. Mua ärsyttää eniten toi painoon puuttuminen ja se, että alkaa hirvee taivastelu. Iltasin yleensä napostellaan miehen kanssa sipsiä (melki joka ilta) ja teen sen jopa surutta, koska liikun päivän aikaan sen verran paljon.