Hoitopaikan touhusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kati1974

Aktiivinen jäsen
24.12.2005
2 308
0
36
Meillä on enää ens vk töitä ja sitten alkaa loma. Noh, mies olis sitten pyytäny ens viikon to ja pe pekkasia. Mutta ei ole vielä varma, että saako ne. Tänää poikaa oidosta hakiessaan oli sitten erehtynyt sanomaan hoitotätille, että enää 3 pv töitä ja sitten alkaa loma. Täti siihen, että pojallahna on sitten enää 3 pv hoitoa, johon isäntä, että ei kun koko viikko. (Ite sanoin miehelle, että pidetään vaan poika hoidossa ens vk, nii saa mieskin pari "vapaa päivää") Hoitotäti oli alkanu selittää, että kun päivystäviä hoitajia töissä, niin lasta ei saa tuoda jos on ite kotona. WTF!! Myö maksetaan pojan hoidosta ja onhan ne varautunut, että poku tulis hoitoon. Mitään vahinkoahan tässä ei tapahtunu ja mies on mielellään pari "poikien päivää" kotona, mutta ihmettelen vaan |O

No niin se vaan on etteivät kaikki sitä hyvällä katso jos sanoo itse olevansa lomalla ja lapsi hoidossa.
Kyllä meilläkin poika menee pitkän loman jälkeen maanantaina hoitoon vaikka mulla alkaa työt "vasta" torstaina, lyhyttä päivää on enkä aio potea siitä huonoa oloa.. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No niin se vaan on etteivät kaikki sitä hyvällä katso jos sanoo itse olevansa lomalla ja lapsi hoidossa.
Kyllä meilläkin poika menee pitkän loman jälkeen maanantaina hoitoon vaikka mulla alkaa työt "vasta" torstaina, lyhyttä päivää on enkä aio potea siitä huonoa oloa.. :whistle:

Mie sanoin kyllä isännälle,että mitä menee mölisee tollasia asioita. Ja kun tietää, että poika viihtyy hyvin hoidossa, niin ei varpisti oltas huonoa omaatuntoa podettu. Mut: no hätä. Kiitos myötäeläjille.. :flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Mie sanoin kyllä isännälle,että mitä menee mölisee tollasia asioita. Ja kun tietää, että poika viihtyy hyvin hoidossa, niin ei varpisti oltas huonoa omaatuntoa podettu. Mut: no hätä. Kiitos myötäeläjille.. :flower: :hug:

Ja juu, miehet on tuollaisia. :headwall: :D

Yhteistyössä