V
varaaminen?
Vieras
Hei! Onko kellään tietoa, voiko hoitopaikkaa (päiväkoti tai perhepäivähoito) varata? Tilanne on meillä tämä: olen juuri valmistumassa ja etsin aktiivisesti töitä - joita en ole vielä saanut. Kävin kesällä keskustelemassa tilanteestani päiväkodin johtajan kanssa, eli että töihinlähtö voi olla edessä milloin vaan. Hänen neuvonsa mukaisesti päivähoitohakemus laitettiin, aloitusajankohdaksi vuoden alku (kun piti jokin päivä siihen laittaa) No, nyt sitten olemme saaneet hoitopaikan, mutta töitä ei tosiaan ole vielä tiedossa. ELI peruako paikka vai onko mahdollista varata? Emme voi ottaa ainakaan vastaan; kodinhoitotuki menetettäisiin, mä olisin yksin kotona, hoitomaksut yms.. Jos varaus mahdollista, kuinka kauaksi?
Yritin soitella tänään kaupungille mutta en saanut ketään kiinni, ja ymmärtääkseni päätös tulisi tehdä nopeasta.
Kyse on Helsingistä ja paikkoja on kuulemma pienille (poika 1v 2kk) todella huonosti saatavilla. PÄiväkodin johtaja suosittelikin paikan vastaanottamista, oli töitä mulla tai ei.
oisko kellään kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta?
Itse ajattelin, että kyllä sitä sitten varmaan hoitopaikka löytyy kun töitäkin - onhan laki meidän puolella
Yritin soitella tänään kaupungille mutta en saanut ketään kiinni, ja ymmärtääkseni päätös tulisi tehdä nopeasta.
Kyse on Helsingistä ja paikkoja on kuulemma pienille (poika 1v 2kk) todella huonosti saatavilla. PÄiväkodin johtaja suosittelikin paikan vastaanottamista, oli töitä mulla tai ei.
oisko kellään kokemusta vastaavanlaisesta tilanteesta?
Itse ajattelin, että kyllä sitä sitten varmaan hoitopaikka löytyy kun töitäkin - onhan laki meidän puolella