hommasin kuukupin,MUTTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja ammis:
Miten taittelet sen kuukupin ennen kun laitat sen paikoilleen? Itse en sitä pystynyt laittamaan mukana tulleen ohjeen mukaan vaan löysin kuukuppikunnan sivuilta kannutaittelu ohjeen eikä sen jälkeen ole ollut mitään ongelmaa.

Mä ruttaan sen "uu"malliseksi.

Ja mä lyttään siitä sormella ensin reunan yhdestä kohtaa alas, sitten painan uu:n malliseksi.

Tolla taittelulla en ainakaan ite saanu aikaan ku helkatin kipeen alapään, musta toi kannutaittelu on paljon parempi.

Mä en olekaan kannutaittelua koskaan kokeillut, tuo taittelukin toimii ihan hyvin, mutta täytynee tutustua kannuunkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Kuukuppi muuten pehmenee hieman, kun sitä keittää. Eli kantsii kiehauttaa pari kertaa jos kuppi tuntuu liian jäykältä.
(vaikka on siellä alakerrassa varmaan jotain muutakin jäykkää joskus ollut :kieh: )

:laugh: :laugh: niimpä!

miulla vaan tuntu nuvaringkin pahalta ja se ei ole ees iso. mutta silti sen saumat hankas... :/

Huui, oottepa te herkkiä. :) Onneksi on vaihtoehtoja, voi kukin valita itselleen sopivan.

Siitä kupin poisotosta vielä, että käytä lantionpohjan lihaksia kun otat sitä pois ja lisäksi päästäthän sinne vähän "ilmaa", ettei se vedä sisuskalujasi pihalle, kun sehän on kuin "imukuppi" ilman, että ilmaa päästää sisään.. Ainakin minulla näin..

kääk!! mua kiinnostaa kovasti toi kuukuppi,ajattelin synnytyksen jälkeen kokeilla sitä..mutta nyt kun kävin tuolla sivuilla niin rupes ahdistamaan kaikki toi sepostus :ashamed: Pesemiset,keittämiset,ilmanpäästöt ja kaikki..huh!!

Alkuperäinen kirjoittaja Myrskynmerkki:
kääk!! mua kiinnostaa kovasti toi kuukuppi,ajattelin synnytyksen jälkeen kokeilla sitä..mutta nyt kun kävin tuolla sivuilla niin rupes ahdistamaan kaikki toi sepostus :ashamed: Pesemiset,keittämiset,ilmanpäästöt ja kaikki..huh!!

Ei se niin hirveetä oo miltä vaikuttaa, itellä oli aluks ihan samoja tuntoja mut nyt oikeen ootan menkkoja et pääsen kuppeilee. Eikä kuppeilua oo ees takana ku 2 menkat. Sitä kuppia ei tarvii keittää kun ennen ja jälkeen käytön, siinä välissä riittää ihan vesipesu. Tietysti käytön aikana voi kuppia pestä esim. Sebamedillä.

En tiedä muista mut ite ainaki unohdan koko menkat kuukupin kanssa, välillä meinaa unohtuaa tyhjentäminen.

Yhteistyössä