Homomiesten väliset suhteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tämä voisi olla tuolla seksiosiossakin, mutta kun ei sitä kovin moni tunnu lukevan.

Minua tämä asia kiinnostaa ihan aidosti ja ikinä kukaan ei ole siihen kunnolla vastannut. Usein tulee vaan asiatonta läppää tai sitten suvaitsevaisempien puolelta sellaista "mitä se sulle kuuluu" tms. Toisaalta monet palstat on täynnä keskustelua heteroseksistä, mutta tästä ei sitten voi keskustella. Aika kummaa.

Eli onko homosuhteissa aina toisella ns. "miesrooli" ja toisella "naisrooli". Voiko nämä roolit mennä sekaisin? Eli onko homoja, jotka tykkäävät olla sekä "mies" että "nainen" tilanteesta riippuen vai miten homma menee?

Kuinka vastemielinen ajatus homomiehille noin keskimäärin on seksi naisten kanssa? Luulis, että miesroolin homot siihen suht. helposti pystyy vaikka ei siinä sitten varmaan ole intohimo samalla tavalla mukana.

Ja tosiaan, silkasta uteliasuudesta tätä kysyn. Joskus kun olen tästä puhunut, niin reaktiot olleet hyvin kummmallisia. Siksi kiinnostus asiaa kohtaan vain kasvanut. Toivotaan, että joku osaisi asiallisesti vastata.

M+m:
Jotkut homot ovat aina topin,
toiset bottomin roolissa. Jotkut
taas vaihtavat näitä 'vuoroja'.
Parisuhdekohtaista, kuten
mitkä tahansa asiat hetskuillakin.

M+n:
Varmaan noin teknisesti/ teoreettisesti mela pelittää minkä tahansa housuttoman tavaran
äärellä, jos bi. Mutta sen sanon,
ettei naiset valtavissa määrin
kiihotu ajatuksesta,
että mies bylsii kaveriaan. 😅
Pare miehen suosiolla pitäytyä poikarakkauden tallissa,
jos sinne on jo tiensä löytänyt.
Naiset haluaa heteromiehen
lähtökohtaisesti.

Sehän olisi silloin by the way
polyamorinen kolmen suhde, jos
miesparilla nainen messissä..

Oletko homo ja yhtäkkiä
naiseen ihastunut,
vai mikä juttu?🤔

t. nainen vain, hetero

Homomiespiireissä sekstailu on paljon enemmän pinnalla kuin heteropiireissä. Bottom-hin**ejä nu**itaan usein ryhmäseksisessioissa kuin viimeistä päivää. Homopaikoissa ventovieraat nu**sivat avoimesti.

Tästä esimerkkeinä vaikka Yrjönkadun homohalli, tietyt Helsingin puistot ja etenkin homopanobaarit.

Meillä oli intissä yksi myöhemmin homoksi paljastunut kaveri. Oli kyllä semmonen nössö, että oksat pois. Muutamia todella outoja piirteitä siinä oli. Muistan, että aina naureskeltiin sitä kun se suihkussa antaumuksella pesi peräröörin - no syykin sitten selvisi. Heh.

Meillä oli intissä yksi myöhemmin homoksi paljastunut kaveri. Oli kyllä semmonen nössö, että oksat pois. Muutamia todella outoja piirteitä siinä oli. Muistan, että aina naureskeltiin sitä kun se suihkussa antaumuksella pesi peräröörin - no syykin sitten selvisi. Heh.

Tuntuupa oudolta, että toisen pesutouhuja noin tiiraillaan. Ettei vaan olis ollut muutama piilohomo siellä...

Näin bi-miehenä voin todeta, että kun lähtökohtaisesti kiinnostaa ja tekee mieli, niin naisia on aina tarjolla, mutta miehistä on pulaa.

Alkuun kun miettii kimppaa, niin innokkaita miehiä tuntuu löytyvän, mutta kun hommat alkaa, niin paikalla olen minä ja lauma naisia

Yhteistyössä