No voihan saunassa olla bikinit päällä?Jos mies identifioituu naiseksi ihan vain ilmoittamalla, että nyt hän on nainen….niin voi mennä naisten puolelle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No voihan saunassa olla bikinit päällä?Jos mies identifioituu naiseksi ihan vain ilmoittamalla, että nyt hän on nainen….niin voi mennä naisten puolelle?
Ei saa ollaNo voihan saunassa olla bikinit päällä?
No sen säännön voi muuttaa ni ei ketään ahdistaEi saa olla
Ahdistaa se kloori sittenNo sen säännön voi muuttaa ni ei ketään ahdista
Eikös monet paikat ole siirtyneet ionisoituneeseen veteen? Ja voihan niitä biksui raottaa suihkun alla et vesi puhdistaa ne jäämät pois?Ahdistaa se kloori sitten
Kloori imeytyy siihen kankaaseen. Milloin sä olet viimeksi käynyt uimahallissa?Eikös monet paikat ole siirtyneet ionisoituneeseen veteen? Ja voihan niitä biksui raottaa suihkun alla et vesi puhdistaa ne jäämät pois?
Niin sit voi siirtyä ionisoituun veteen. Voin muistaa väärin mut oliko nurmijärvellä niin vai voiko sellaisia bikineitä kehitellä joka estää imeytymisen?Kloori imeytyy siihen kankaaseen. Milloin sä olet viimeksi käynyt uimahallissa?
Tämä on asian tärkein osa. Säännöt voi muuttaa sopivaksi. ei haittaa mitä mieltä naiset ja tytöt ovat karvaisista köriläistä naisten puolella,myös pedofiilejäkin voi livahtaa. etkö näe mitään ongelmaa?No sen säännön voi muuttaa ni ei ketään ahdista
Peseydytkö bikinit päällä? uimahallin suihkutiloissa ollaan alasti. En halua nähdä mitään miesten sukuelimiä naisten puolella suihkussaNiin sit voi siirtyä ionisoituun veteen. Voin muistaa väärin mut oliko nurmijärvellä niin vai voiko sellaisia bikineitä kehitellä joka estää imeytymisen?
Joo mutkun näin ei ollu tapahtumassa ja ahdistelusta saa syytteet niinkuin joku vierailia sanoi.Tämä on asian tärkein osa. Säännöt voi muuttaa sopivaksi. ei haittaa mitä mieltä naiset ja tytöt ovat karvaisista köriläistä naisten puolella,myös pedofiilejäkin voi livahtaa. etkö näe mitään ongelmaa?
ei ole tapahtumassa? Onks siitä jo äänestetty? en oikein tykkää että miehet tulee naisten puolelle vaikka niillä olisikin lappu missä lukee, että on naisia. onko mun mielipiteellä väliä?Joo mutkun näin ei ollu tapahtumassa ja ahdistelusta saa syytteet niinkuin joku vierailia sanoi.
Mulla shortsit. Kaippa siihen tottuisi ajan kanssa ja transeksuaalien hormonitoiminta olisi sen oman kokemuksen mukainen siksi ne hoidot ja monihan on leikkauttanut pippelinsä pois. Ennen vanhaan oltiin aina sekasaunoissa alasti eikä ollut ahdistusta jos joku alkaisi ahdisteleen siihen puututtaisiin ei se niin vaikeeta ole. Oletko tirkisteliä kun tsekkaat muiden alakerrat etkä keskity omaan pesuusi?Peseydytkö bikinit päällä? uimahallin suihkutiloissa ollaan alasti. En halua nähdä mitään miesten sukuelimiä naisten puolella suihkussaenkä halua että teini-ikäinen tyttöni joutuu katsella alastomia vieraita miehiä viereisessä suihkussa. Olisko sulle ihan okkei tai lapsillesi?
Ei pedofiilit ole aina vastakkaista sukupuoltaTämä on asian tärkein osa. Säännöt voi muuttaa sopivaksi. ei haittaa mitä mieltä naiset ja tytöt ovat karvaisista köriläistä naisten puolella,myös pedofiilejäkin voi livahtaa. etkö näe mitään ongelmaa?
No eiNiin sit voi siirtyä ionisoituun veteen. Voin muistaa väärin mut oliko nurmijärvellä niin
Mut voiko sen kloorin vaihtaa tuohon?No ei![]()
Ei ole. Nykyään enemmistö sopeutuu vähemmistöön. Jos haluaa välttää ne pippelit niin pitää olla menemättä uimahalliin.ei ole tapahtumassa? Onks siitä jo äänestetty? en oikein tykkää että miehet tulee naisten puolelle vaikka niillä olisikin lappu missä lukee, että on naisia. onko mun mielipiteellä väliä?
Tässä olikin juttua enpä ollut aiemmin edes lukenut kuullut vain joskus pientä juttua.No ei![]()
Sannan hallitus on toista mieltä.En halua nähdä mitään miesten sukuelimiä naisten puolella suihkussa enkä halua että teini-ikäinen tyttöni joutuu katsella alastomia vieraita miehiä viereisessä suihkussa.
Voit ihan tavallisena miehenä hakea naisen identiteetin. Ei sun tarvitse leikata munia tai alottaa hormoonihoitoa. en ole tielistelijä mutta en haluaisi olla alasti miesten edessä jolla on naisen paperitMulla shortsit. Kaippa siihen tottuisi ajan kanssa ja transeksuaalien hormonitoiminta olisi sen oman kokemuksen mukainen siksi ne hoidot ja monihan on leikkauttanut pippelinsä pois. Ennen vanhaan oltiin aina sekasaunoissa alasti eikä ollut ahdistusta jos joku alkaisi ahdisteleen siihen puututtaisiin ei se niin vaikeeta ole. Oletko tirkisteliä kun tsekkaat muiden alakerrat etkä keskity omaan pesuusi?
Varmasti kaikki sukupuoltaan vaihtavat haluaa viettää päivät pitkät uimahalleillaVoit ihan tavallisena miehenä hakea naisen identiteetin. Ei sun tarvitse leikata munia tai alottaa hormoonihoitoa. en ole tielistelijä mutta en haluaisi olla alasti miesten edessä jolla on naisen paperit missä mun oikeus on?
Voit ihan tavallisena miehenä hakea naisen identiteetin. Ei sun tarvitse leikata munia tai alottaa hormoonihoitoa. en ole tielistelijä mutta en haluaisi olla alasti miesten edessä jolla on naisen paperitmissä mun oikeus on?
[/QUOTNo siis otat tervetulleena naisen vastaan. Koska olen nyt lukenut satoja ellei tuhansia naisten viestejä jossa miehet kourii ja himokkain sonnin ottein ja liskon kielin lipoo huuliaan kun tuijottavat naisia. Joten transnainen voi tuntea turvattomuutta tälläisessä tilanteessa niinkuin naiset tekee. Eli on turvallinen olo naisten keskuudessa. Mut mä en ole itse viellä törmännyt uutisiin missä transnainen olisi ollut syytettynä ahdistelusta, pedofiliasta tai raiskauksista ei ole ainakaan yleistä kun harvemmin naiset raiskailee?Voit ihan tavallisena miehenä hakea naisen identiteetin. Ei sun tarvitse leikata munia tai alottaa hormoonihoitoa. en ole tielistelijä mutta en haluaisi olla alasti miesten edessä jolla on naisen paperitmissä mun oikeus on?
Jos miehellä on naismaisia ominaisuuksia niin onko hän myös homo?Poika altistuu raskauden aikana liian isolle määrälle naishormonia kohdussa ollessaan ja se muuttaa sen kehottyviä aivoja niin, että niistä tulee osittain naisen aivot. Se selittää miehen poikkeavan seksuaalisen kiinnostuksen miehiin. Vielä vähän isompi määrä naishormonia
poikavauvalle raskausaikana tekee siitä myöhemmin transnaisen, jossa poika kokee jo aivan pienenä olevansa tyttö vaikka hän on fyysisesti mies ja myös
kromosomeiltaan mies sukupuoleen kuuluva. Homomies ja transnainen ovat siis aivoiltaan poikkeavia alikehittyneitä vajaita miehiä, eivät oikeita miehiä.
Joo enkö muistanu sanoa et raja asiansa oli hoitanut huonosti. Mut köy lukemassa sen instaa. Mukavaa perhe elämää pantteri ja jani. Siellä on isän ja tytön matkasta paljon juttuja lapsen kasvua kysymyksineen ja minne se keskustelu etenee.Uutisissa kerrotaan jotain muuta.
![]()
Kansanedustaja Jani Toivola sairauslomalla masennuksen takia
Vihreiden kansanedustaja Jani Toivola on kevään pois eduskuntatyöstä ja luottamustoimista sairausloman takia. Hän kertoi asiasta keskiviikkona kotisivuillaan.www.kaleva.fi