"Homoseksuaalisuus on vaurio aivoissa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin sit voi siirtyä ionisoituun veteen. Voin muistaa väärin mut oliko nurmijärvellä niin vai voiko sellaisia bikineitä kehitellä joka estää imeytymisen?
Peseydytkö bikinit päällä? uimahallin suihkutiloissa ollaan alasti. En halua nähdä mitään miesten sukuelimiä naisten puolella suihkussa:( enkä halua että teini-ikäinen tyttöni joutuu katsella alastomia vieraita miehiä viereisessä suihkussa. Olisko sulle ihan okkei tai lapsillesi?

Peseydytkö bikinit päällä? uimahallin suihkutiloissa ollaan alasti. En halua nähdä mitään miesten sukuelimiä naisten puolella suihkussa:( enkä halua että teini-ikäinen tyttöni joutuu katsella alastomia vieraita miehiä viereisessä suihkussa. Olisko sulle ihan okkei tai lapsillesi?
Mulla shortsit. Kaippa siihen tottuisi ajan kanssa ja transeksuaalien hormonitoiminta olisi sen oman kokemuksen mukainen siksi ne hoidot ja monihan on leikkauttanut pippelinsä pois. Ennen vanhaan oltiin aina sekasaunoissa alasti eikä ollut ahdistusta jos joku alkaisi ahdisteleen siihen puututtaisiin ei se niin vaikeeta ole. Oletko tirkisteliä kun tsekkaat muiden alakerrat etkä keskity omaan pesuusi?

Mulla shortsit. Kaippa siihen tottuisi ajan kanssa ja transeksuaalien hormonitoiminta olisi sen oman kokemuksen mukainen siksi ne hoidot ja monihan on leikkauttanut pippelinsä pois. Ennen vanhaan oltiin aina sekasaunoissa alasti eikä ollut ahdistusta jos joku alkaisi ahdisteleen siihen puututtaisiin ei se niin vaikeeta ole. Oletko tirkisteliä kun tsekkaat muiden alakerrat etkä keskity omaan pesuusi?
Voit ihan tavallisena miehenä hakea naisen identiteetin. Ei sun tarvitse leikata munia tai alottaa hormoonihoitoa. en ole tielistelijä mutta en haluaisi olla alasti miesten edessä jolla on naisen paperit:( missä mun oikeus on?

Poika altistuu raskauden aikana liian isolle määrälle naishormonia kohdussa ollessaan ja se muuttaa sen kehottyviä aivoja niin, että niistä tulee osittain naisen aivot. Se selittää miehen poikkeavan seksuaalisen kiinnostuksen miehiin. Vielä vähän isompi määrä naishormonia poikavauvalle raskausaikana tekee siitä myöhemmin transnaisen, jossa poika kokee jo aivan pienenä olevansa tyttö vaikka hän on fyysisesti mies ja myös kromosomeiltaan mies sukupuoleen kuuluva. Homomies ja transnainen ovat siis aivoiltaan poikkeavia alikehittyneitä vajaita miehiä, eivät oikeita miehiä.

Voit ihan tavallisena miehenä hakea naisen identiteetin. Ei sun tarvitse leikata munia tai alottaa hormoonihoitoa. en ole tielistelijä mutta en haluaisi olla alasti miesten edessä jolla on naisen paperit:( missä mun oikeus on?
[/QUOT
No siis otat tervetulleena naisen vastaan. Koska olen nyt lukenut satoja ellei tuhansia naisten viestejä jossa miehet kourii ja himokkain sonnin ottein ja liskon kielin lipoo huuliaan kun tuijottavat naisia. Joten transnainen voi tuntea turvattomuutta tälläisessä tilanteessa niinkuin naiset tekee. Eli on turvallinen olo naisten keskuudessa. Mut mä en ole itse viellä törmännyt uutisiin missä transnainen olisi ollut syytettynä ahdistelusta, pedofiliasta tai raiskauksista ei ole ainakaan yleistä kun harvemmin naiset raiskailee?

Poika altistuu raskauden aikana liian isolle määrälle naishormonia kohdussa ollessaan ja se muuttaa sen kehottyviä aivoja niin, että niistä tulee osittain naisen aivot. Se selittää miehen poikkeavan seksuaalisen kiinnostuksen miehiin. Vielä vähän isompi määrä naishormonia

poikavauvalle raskausaikana tekee siitä myöhemmin transnaisen, jossa poika kokee jo aivan pienenä olevansa tyttö vaikka hän on fyysisesti mies ja myös

kromosomeiltaan mies sukupuoleen kuuluva. Homomies ja transnainen ovat siis aivoiltaan poikkeavia alikehittyneitä vajaita miehiä, eivät oikeita miehiä.
Jos miehellä on naismaisia ominaisuuksia niin onko hän myös homo?
Samoin, jos nainen on miesmäinen niin onko hän myös lesbo?

Uutisissa kerrotaan jotain muuta.

Joo enkö muistanu sanoa et raja asiansa oli hoitanut huonosti. Mut köy lukemassa sen instaa. Mukavaa perhe elämää pantteri ja jani. Siellä on isän ja tytön matkasta paljon juttuja lapsen kasvua kysymyksineen ja minne se keskustelu etenee.

Yhteistyössä