"Homoseksuaalisuus on vaurio aivoissa"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erikoinen vertaus juu, mutta se ei ollut pointti.

Vähän lisää asian tiimoilta…

Jos tekemistä kannattaa ja sen hedelmiä esitellään sinulle päivästä toiseen, niin vähitellen saatat kokeilla sellaista tekemistä, tukea tähän tulee joka heleketin tuutista jne.
Lähes koko maailma tukee tekemistäsi: se on coolia/rohkeaa, ja sinua lähes palvotaan muutamia soraääniä lukuunottamatta. Soraäänet akyllä hiljennetään ja sheimataan ja canceloidaan. Sinut on suojattu jopa erilaisilla laeilla ja saat nauttia erityisoikeuksista. Saat uusia ystäviä, yhteisöjä tukemaan entistä enemmän tekemistäsi. Olet jotakin! Saat seuraajia/rahaa yms.

Nykyään ihmiset tässä hullussa ”uskonnottomassa maailmassa” etsivät seurakuntaa ja ottavat sen sieltä mistä sen helpoiten saavat. He haluavat tuntea yhteenkuuluvuutta ja saada turvaa omalta seurakunnalta. Ehkä he haluavat myös työtä/rahaa…ei muuta kuin you tubettamaan!

Sitten päästään markkinaouolelle, se onkin ihan oma sektorinsa ja tuo loputtomat määrät rahaa pelkän homohumpan ansiosta. On sateenkaarirättiä seinälle, reppua, vaatetta. Ette varmasti osaa arvata millaiset rahat tuossa pyörii?!🤔 Älytöntä lapsityövoimaa/halpatyövoimaa, muovia, kemikaaleja jne. luontoa tuhlataan ihan turhaan!

t. tuli vähän nopeasti kirjoitettua kiireessä, palaan myöh.

Erikoinen vertaus juu, mutta se ei ollut pointti.

Vähän lisää asian tiimoilta…

Jos tekemistä kannattaa ja sen hedelmiä esitellään sinulle päivästä toiseen, niin vähitellen saatat kokeilla sellaista tekemistä, tukea tähän tulee joka heleketin tuutista jne.
Lähes koko maailma tukee tekemistäsi: se on coolia/rohkeaa, ja sinua lähes palvotaan muutamia soraääniä lukuunottamatta. Soraäänet akyllä hiljennetään ja sheimataan ja canceloidaan. Sinut on suojattu jopa erilaisilla laeilla ja saat nauttia erityisoikeuksista. Saat uusia ystäviä, yhteisöjä tukemaan entistä enemmän tekemistäsi. Olet jotakin! Saat seuraajia/rahaa yms.

Nykyään ihmiset tässä hullussa ”uskonnottomassa maailmassa” etsivät seurakuntaa ja ottavat sen sieltä mistä sen helpoiten saavat. He haluavat tuntea yhteenkuuluvuutta ja saada turvaa omalta seurakunnalta. Ehkä he haluavat myös työtä/rahaa…ei muuta kuin you tubettamaan!

Sitten päästään markkinaouolelle, se onkin ihan oma sektorinsa ja tuo loputtomat määrät rahaa pelkän homohumpan ansiosta. On sateenkaarirättiä seinälle, reppua, vaatetta. Ette varmasti osaa arvata millaiset rahat tuossa pyörii?! Älytöntä lapsityövoimaa/halpatyövoimaa, muovia, kemikaaleja jne. luontoa tuhlataan ihan turhaan!

t. tuli vähän nopeasti kirjoitettua kiireessä, palaan myöh.
Mut voiko valheella saada aitoa yhteenkuuluvuuden tunnetta kun sisimmässään tuntee että se on väärin ja ei saa aitoa täyttymystä? Tyhjiö sisimmässä kasvaa mitä enemmän on valheessa kiinni. Aitous ja rohkeus ilman feikkaamista tuo ne aidot tyypit elämääsi ja rakkautta mitä ei esityksellä saa kun se on vain luotu illuusio. Noh itelläkin sortumista esitykseen mut se pahaolo kasvaa eikä saa sydäntä aidosti syttymään. Mut juuh ei kannata hetken mielen johteesta tehdä suuntautumisestaan päätöstä vaan punnita ihan rauhassa.

Mut siis millä tavalla aivovaurio. Esiintyykö joku siis feikkihomona ja on ei rakkaudellisessa suhteessa koska se on trendikästä? Vai mitä siitä esityksestä saa aikaan kun heittää vuosia valheessa hukkaan?
Kärjistin. Aivohäiriö on tässä kohtaa osuvampi.
Lapsi ei ole kypsä päättämään tuollaisista asioista itse! Ei missäön tapauksessa. Eri asia jos on syntyjään intersukupuolinen, silloin voidaan seurata/päättää kumpi sukupuoli käy ja mahdollisesti muutoksia tehdään.

Sitten päästään markkinaouolelle, se onkin ihan oma sektorinsa ja tuo loputtomat määrät rahaa pelkän homohumpan ansiosta. On sateenkaarirättiä seinälle, reppua, vaatetta. Ette varmasti osaa arvata millaiset rahat tuossa pyörii?! Älytöntä lapsityövoimaa/halpatyövoimaa, muovia, kemikaaleja jne. luontoa tuhlataan ihan turhaan!
Miten suhtaudut urheiluseurojen/Suomen maajoukkueiden lippuihin, reppuihin, lippiksiin, huppareihin mitkä tehdään lapsityövoimaa käyttäen, kemikaaleja ja muovia tuhlaten...?

Miten suhtaudut urheiluseurojen/Suomen maajoukkueiden lippuihin, reppuihin, lippiksiin, huppareihin mitkä tehdään lapsityövoimaa käyttäen, kemikaaleja ja muovia tuhlaten...?
No huonosti. Toiveena olisi, että materiaalit olisivat luontoa säästäviä, eikä tehty halpamaissa. Otan toki esiin tätä aina kun on mahdollista.
Välineet ovat terveyttä edistävää toimintaa varten. Mitä varten prideliput ovat?

Mut voiko valheella saada aitoa yhteenkuuluvuuden tunnetta kun sisimmässään tuntee että se on väärin ja ei saa aitoa täyttymystä? Tyhjiö sisimmässä kasvaa mitä enemmän on valheessa kiinni. Aitous ja rohkeus ilman feikkaamista tuo ne aidot tyypit elämääsi ja rakkautta mitä ei esityksellä saa kun se on vain luotu illuusio. Noh itelläkin sortumista esitykseen mut se pahaolo kasvaa eikä saa sydäntä aidosti syttymään. Mut juuh ei kannata hetken mielen johteesta tehdä suuntautumisestaan päätöstä vaan punnita ihan rauhassa.
Ei kauaa.
Mutta kerkiää ehkä käydä läpi hormoonihoidot/muutokset ja mitäs sitten….

Mitkä ihmeen välineet? Skoda cupin maaliput edistää terveyttä?

Koska Sanna lentää lentokoneella niin nyt kaikki suomalaiset varaavat liput ja lentävät myös. Näin säästämme ilmastoa?

Leikkaako lääkäri kasvavassa iässä oleville urheilijoille halutessaan pidemmät jalat ja kädet? Antaako anaboliset steroidit? Leikkaako tissit pois jis ne ovat tiellä?

Kärjistin. Aivohäiriö on tässä kohtaa osuvampi.
Lapsi ei ole kypsä päättämään tuollaisista asioista itse! Ei missäön tapauksessa. Eri asia jos on syntyjään intersukupuolinen, silloin voidaan seurata/päättää kumpi sukupuoli käy ja mahdollisesti muutoksia tehdään.
Eli kaikilta lapsilta kiellettävä seurustelu? Koska eivät tiedä mitä ovat? Minkä ikäisenä olet valmis myöntämään homolle seurustelun? Mä aloin silloin kolmentoista ikäisenä tuntemaan vetoa tyttöihin. Ni miksei joku tuntisi vetoa sitten toiseen poikaan?. Me joskus vanhempina kokeiltiin nuoleskelua miehen kanssa mutta en tykännyt yhtään. Naisen pehmeet huulet paremmat🤗 Mut sä eväisit toisenlaisen kokeilun? Ja mitä jos se onkin sen juttu ja sillä on se kemia toisen kanssa ja syvät tunteet. Nuorina kokeillaan kaikenlaista et löydetään mikä on omaa. Siinä oot oikeessa et sukupuolenkorjauksessa pitäisi käyttää sitä harkintaa pitemmän aikaa. Mut se et me ei tunneta romanttista tunnetta samaa sukupuolta kohtaan ei tarkoita etteikö joku voisi. Se on itsekeskeistä ettet sä elä niinkuin minä ja mun määritelmä normiudesta. Mut joo rakkaus kehittyy hiljalleen niin ei pitäisi säntäillä ja heti julistaa. Sama se on heteroilla suhdetta julistetaan lööpeissä ainutlaatuiseksi ja täydelliseksi vuoden päästä ero. Et pitää antaa niille aidoille tunteille aikaa kypsyä et sit varmaan tietää varmasti. Mut tietty se on hankalaa jos luo ittelleen heti et oon tälläinen ni sitä toteuttaa sitten sitä pakkomielteisesti. Mut esim jani toivola vaikuttaa tosi tasapainoiselta homo mieheltä ja on timanttia lapselleen. Vaikka toki rahan käyttö oli holtitonta. Mut joo seksillä ei tarvii olla kiire. Kattoo mihin ne tunteet kehittyy. Huuma voi luoda harhan pysyvyydestä ja sit siitä tulee vain tavan vuoksi olemista

Eli kaikilta lapsilta kiellettävä seurustelu? Koska eivät tiedä mitä ovat? Minkä ikäisenä olet valmis myöntämään homolle seurustelun? Mä aloin silloin kolmentoista ikäisenä tuntemaan vetoa tyttöihin. Ni miksei joku tuntisi vetoa sitten toiseen poikaan?. Me joskus vanhempina kokeiltiin nuoleskelua miehen kanssa mutta en tykännyt yhtään. Naisen pehmeet huulet paremmat🤗 Mut sä eväisit toisenlaisen kokeilun? Ja mitä jos se onkin sen juttu ja sillä on se kemia toisen kanssa ja syvät tunteet. Nuorina kokeillaan kaikenlaista et löydetään mikä on omaa. Siinä oot oikeessa et sukupuolenkorjauksessa pitäisi käyttää sitä harkintaa pitemmän aikaa. Mut se et me ei tunneta romanttista tunnetta samaa sukupuolta kohtaan ei tarkoita etteikö joku voisi. Se on itsekeskeistä ettet sä elä niinkuin minä ja mun määritelmä normiudesta. Mut joo rakkaus kehittyy hiljalleen niin ei pitäisi säntäillä ja heti julistaa. Sama se on heteroilla suhdetta julistetaan lööpeissä ainutlaatuiseksi ja täydelliseksi vuoden päästä ero. Et pitää antaa niille aidoille tunteille aikaa kypsyä et sit varmaan tietää varmasti. Mut tietty se on hankalaa jos luo ittelleen heti et oon tälläinen ni sitä toteuttaa sitten sitä pakkomielteisesti. Mut esim jani toivola vaikuttaa tosi tasapainoiselta homo mieheltä ja on timanttia lapselleen. Vaikka toki rahan käyttö oli holtitonta. Mut joo seksillä ei tarvii olla kiire. Kattoo mihin ne tunteet kehittyy. Huuma voi luoda harhan pysyvyydestä ja sit siitä tulee vain tavan vuoksi olemista
Elä nyt heittäydy marttyyriksi?

Jos luet aikaisemmat viestini tai tutkit asiaa niin huomaat että puhun räjähdysmäisestä sukupuoli-identiteetti ”homohumpasta”.

Ei ole ollenkaan kyse siitä, että voiko olla homoseksuaali vai ei.

Eikö se ole vuosien prosessi kuitenkin? Esim oon yhdellä palstalla jos on transnainen ja se että pääsi hoitoihin oli vuosien prosessi. Niin ni silti halusi sitä . Eikä vaikuta mitenkään onnettomalta nykyäänkään. Vaik perhe hylkäsi
Alaikäisiä on leikelty ja hormoonihoidettu.
Nyt kösittääkseni tuli joku lakimuutos jenkkilään että osassa osavaltioita ei saa tehdä ed. main. muutoksia alsikäisille. Jenkeissä lääkörit tosiaan tekevät mitä vain rahasta!

Toki löytää aitoja transsuja, mutta nyt ei ole kyse yksittäisistä transsuiata. Ja oletko lukenut myös heistä jotka katuvat muutoksia? He harvoin tulevat julkisuuteen, mutta heitäkin riittää.

Tämä on selkeä trendituote nyt. Ollut itseasiassa jo pitkään.

sukupuoli-identiteetti ”homohumpasta”.

Miten sä kehtaat puhua muista ihmisistä tuollaisin sanoin?

Mitä mahtaisit sinä äitinä tehdä, jos joku lapsistasi ilmoittaisi, ettei tunne olevansa se, joksi häntä luullaan, tyttö tai poika vaan päinvastaista tai jotain muuta.

Olen vähän pettynyt sinuun, enkä viitsi edes kaikkia kommenttejasi lukea, olet kuin Echo konsanaan. Missä se lempeys, jota esität levittäväsi, niin kutsuttu "diplomaattinen keskustelu"?

Olen tosi pettynyt.

Jos luet aikaisemmat viestini tai tutkit asiaa niin huomaat että puhun räjähdysmäisestä sukupuoli-identiteetti ”homohumpasta”.

Ei ole ollenkaan kyse siitä, että voiko olla homoseksuaali vai ei.
En ole marttyyri haha. Tottakait siitä nyt puhutaan enemmän kun ennen ne asiat vaiettiin ja piilotettiin. Ni nyt se sit tuntuu et se asia tulee korvista ulos. Mut päälehdissä en ole kyllä pitkään aikaan nähnyt juttuja homoista vaikka päivittäin lärään. Eli sun mielestä esim naisten äänioikeuksista ei olisi pitänyt rummuttaa 1900luvun alussa kun se olisi ollut äänioikeus humppaa? Nyt puhutaan tästä asiasta tällä vuosituhannella. Eikait ihmiset nyt niin heikkomielisiä ole että kun joku sanoo et hei olen homo ole sinäkin ni sit se toinenkin ajattelee olevansa muka homo? Onko sun pojan luokalla monta homoa? Tai tyttöjen luokalla lesboa vaikka sitä toitotusta tulee joka suunnalta? Aitoa kemiaa ei voi ohittaa varmaankaan? Vai jos mä nyt lispetti sanon sulle muutu lesboksi oletko huomenna sellainen? Väkisin kemiaa on kyl vaikea luoda vaikka muut toitottaisi mitä?

Yhteistyössä