Horahtava pikkutyttö kaupungilla

Alkuperäinen kirjoittaja sossu:
Minusta sinun "horahtava" sana on julmaa pientä lasta kohtaan, aikuisen suusta.HYI! Lapsesta ajattelisin, että huomiota ja hyvöksyntää hakee,kenties rakkautta. Ja aikuiset kävelee ohi ja huorittelee, eikä kukaan ole aikuinen ja auta.Hyi teitä ohikulkijoita!

Kylläpäs täällä sädekehä loistaa :) Tuskin kukaan aikuinen tuollee pukeutuvaa lasta alkaa huorittelemaan, mutta horahtavaahan tuollainen pukeutuminen on, ei sitä käy kieltäminen.

Mitäköhän aikuisen ohikulkijan pitäisi tehdä? Tuon näköistä tyttölasta varmaan moni vanhempi mies haluaisi vähän auttaa.. Jotenkin hyvä juttu? Vanhempien tehtävä se on lapsen ulkonäkö pitää sellaisessa kuosissa ettei siitä sentään suoranaista vaaraa tälle aiheudu, missä lie tämän tytön vanhemmat. Sossun tehtävä selvittää?

Alkuperäinen kirjoittaja Kia:
Kokeilee rajojaan ja aikuisia tai sitten hakee hyväksyntää.Vaikea arvoida.

Tuskin on itse vaatteet ostanut, että kyllä varmaan vanhemmat hyväksyneet nämä vaatteet ylleen.Tiedä sitten mikä on lapsen ja vanhempien ajatusmaailma.Mutta se on järkyttävä :o

Omena ei kauas puusta putoa. Äiti varmaan opettanut hyvät pukeutumistavat. Meillä esim. ei sallita lapsilla napapaitoja eikä muutakaan, konservatiivista, asiallista ja tilanne tajua halutaan opettaa lapsille myös pukeutumisessa.

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisin ajatella et mitä jos toi onkin vain lyhytkasvuinen nainen.

Näytti kyllä ihan lapselta ainakin se kenet minä näin :/

Tuntuu että ei varmasti kaikki ole ihan kunnossa.

Joo ei ollut nainen. Ja oli ikäistensä tyttöjen seurassa jätskiostoksilla ja näin hänet ihan läheltä ja hyvin..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voisin ajatella et mitä jos toi onkin vain lyhytkasvuinen nainen.

Juma sä sen muuten sanoit.Ja kerronkin miksi.Vein hääpukuni muutettavaksi yhdelle ompelijalle tyttäreni tuleviin häihin.En tuntenut ompelijaa entuudestaan.Kun ov avautui katsoin henkilöä alaspäin paljolti itse 156cmi.Esitin itseni ja pyysin ovella olijalta äitiä.Ja jessus hän itse oli ompelija.Pienikasvuinen ja luulin häntänn arviolta ompelijan 15v tytöltä.Hän olikin 29v nainen.Että näinkin voi erehtyä.Ja mun naama oli sitten punainen ja hemmetti kun harmitti jälkeenpäin

juu valitettavan usein täällä noita maalinaamoja ja liian aikuiseen tyyliinpukeutuneita näkyy..ei vanhemmat välitä pätkääkään...olkoonkin kyseessä vaikka *vain* japanista kantatuneen -anime-manga..mikälienee tyyli...

ihan tämä lähimmäinen itä naapuri näkyy valitettavan paljon käytös ja muussa mallissa...ja senkin tämä täti tietää millä ne *ljudmilat*pääasiassa euronsa tienaa....kunpa ne pienet tytöt ei innostuisi 'helponrahan' perään..

Mun kaverin tyttö, 12 vee, muutti isälleen mm. siksi että tiukkis äiti kielsi häntä käyttämästä voimakkaita meikkejä ja kulkemasta miniminihameessa ja avonaisessa navan paljastavassa topissa. Iskälle tuollainen asu oli ihan ok ja hänen mielestään tytön äiti on tosi nipo, jne :|

Ja me nähtiin tänään paikallisen S-marketin parkkiksella 15-16 vee tyttö, jolla oli lyhkäisin koskaan näkemäni minihame, ei alushousuja alla, ja skootterilla lähti ajamaan niin että römpsä näkyi :o . Juu, näin sen vaikken edes kyylännyt...Ostarin kulmilla notkuneilta pojilta valahti leuat maahan saakka ja kielet roikkui suunnilleen polvissa :laugh: :|

Vaikea kuvitella, että joku antaisi lapsensa tuon ikäisenä pukeutua noin. Mutta onhan noita. Ikävä kyllä. Mutta voi lapsi tehä noin salaakin.

Ite olin 10-vuotias, kun salaa meikkasin, ku lähin musaopistoon. Siellä sit kauheissa meikeissä ja purkkaa jauhaen (kauhee kovis mukamas...olen kyllä mahtanut olla näky!!!) ja meikit pesin pois, ku kävelin kotia. Ja kotia saapui taas se kiltti tyttö... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mun kaverin tyttö, 12 vee, muutti isälleen mm. siksi että tiukkis äiti kielsi häntä käyttämästä voimakkaita meikkejä ja kulkemasta miniminihameessa ja avonaisessa navan paljastavassa topissa. Iskälle tuollainen asu oli ihan ok ja hänen mielestään tytön äiti on tosi nipo, jne :|

Ja me nähtiin tänään paikallisen S-marketin parkkiksella 15-16 vee tyttö, jolla oli lyhkäisin koskaan näkemäni minihame, ei alushousuja alla, ja skootterilla lähti ajamaan niin että römpsä näkyi :o . Juu, näin sen vaikken edes kyylännyt...Ostarin kulmilla notkuneilta pojilta valahti leuat maahan saakka ja kielet roikkui suunnilleen polvissa :laugh: :|

:x

Yhteistyössä