onks jotain vaikutusta tehoon, kun ei laitettu kuukautisten aikana???
ei. Sillä vaan varmistetaan ettei nainen ole raskaana.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onks jotain vaikutusta tehoon, kun ei laitettu kuukautisten aikana???
Alkuperäinen kirjoittaja Chloe:Mulla laitettiin kierukka 1½kk sitten ja vieläkin tulee tiputteluvuotoa. Koko ajan on oltava varuiksi pikkuhousunsuoja, jos vuotaakin enemmän :headwall: No 3kk tiputteluvuoto kierukan laiton jälkeen on ihan normaalia. Heti kierukan laiton jälkeen vuosi pari päivää vähän enemmän, sit viikko taukoa ja sit taas viikon ajan enemmän vuotoa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mites on pitääkö niiden lankojen tuntua jos sormella yrittää etsiä niitä?
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:onks jotain vaikutusta tehoon, kun ei laitettu kuukautisten aikana???
ei. Sillä vaan varmistetaan ettei nainen ole raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Mulle laitettiin kierukka n 1½ viikkoa sitte, eka viikko meni ilman kipuja mut nyt sitte tuntuu välillä alaselässä ja alavatsalla, Laitettiin pari päivää ennen ku kk olis pitäny alkaa ja nyt ti alko isompi vuoto. Et oliskohan tämä sitte vaan näistä kuukautisista johtuvaa kipuilua. Mutta kumman monena päivänä sitä kyllä esiintyy. Onko tämmöset kipuilut ok? Välillä tuntuu et on jonkun verran hermostuneempi olo kuin aikasemmin :x
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Mulle laitettiin kierukka n 1½ viikkoa sitte, eka viikko meni ilman kipuja mut nyt sitte tuntuu välillä alaselässä ja alavatsalla, Laitettiin pari päivää ennen ku kk olis pitäny alkaa ja nyt ti alko isompi vuoto. Et oliskohan tämä sitte vaan näistä kuukautisista johtuvaa kipuilua. Mutta kumman monena päivänä sitä kyllä esiintyy. Onko tämmöset kipuilut ok? Välillä tuntuu et on jonkun verran hermostuneempi olo kuin aikasemmin :x
Elikkä ei varmaan vielä kannata luovuttaa?????
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Mulle laitettiin kierukka n 1½ viikkoa sitte, eka viikko meni ilman kipuja mut nyt sitte tuntuu välillä alaselässä ja alavatsalla, Laitettiin pari päivää ennen ku kk olis pitäny alkaa ja nyt ti alko isompi vuoto. Et oliskohan tämä sitte vaan näistä kuukautisista johtuvaa kipuilua. Mutta kumman monena päivänä sitä kyllä esiintyy. Onko tämmöset kipuilut ok? Välillä tuntuu et on jonkun verran hermostuneempi olo kuin aikasemmin :x
Kysy lääkäriltä, joka sulle sen kierukan laittoi, todennäköisesti vastaukseksi tulee kuitenkin, että on ihan normaalia ja kannattaa katsella vielä ja älä nyt vielä luovuta jne jne jne... Niinkuin minulle on monet kerrat sanottu... |O Mulla ei ole kyllä missään kohtaa tuntunut kipuja, etten sitten tiedä, oisko jotain tulehdusta? Siihenkin liittyy kivut. Eli kannatta kyllä nyt pikaisesti kääntyä kierukan laittaneen lääkärin puoleen, jos se onkin tulehdus! :|
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Mulle laitettiin kierukka n 1½ viikkoa sitte, eka viikko meni ilman kipuja mut nyt sitte tuntuu välillä alaselässä ja alavatsalla, Laitettiin pari päivää ennen ku kk olis pitäny alkaa ja nyt ti alko isompi vuoto. Et oliskohan tämä sitte vaan näistä kuukautisista johtuvaa kipuilua. Mutta kumman monena päivänä sitä kyllä esiintyy. Onko tämmöset kipuilut ok? Välillä tuntuu et on jonkun verran hermostuneempi olo kuin aikasemmin :x
Kysy lääkäriltä, joka sulle sen kierukan laittoi, todennäköisesti vastaukseksi tulee kuitenkin, että on ihan normaalia ja kannattaa katsella vielä ja älä nyt vielä luovuta jne jne jne... Niinkuin minulle on monet kerrat sanottu... |O Mulla ei ole kyllä missään kohtaa tuntunut kipuja, etten sitten tiedä, oisko jotain tulehdusta? Siihenkin liittyy kivut. Eli kannatta kyllä nyt pikaisesti kääntyä kierukan laittaneen lääkärin puoleen, jos se onkin tulehdus! :|
Täytyy maanantaina soittaa sinne hoitajalle ja kysyä et mitä pitäskö tulla näytille.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Mulle laitettiin kierukka n 1½ viikkoa sitte, eka viikko meni ilman kipuja mut nyt sitte tuntuu välillä alaselässä ja alavatsalla, Laitettiin pari päivää ennen ku kk olis pitäny alkaa ja nyt ti alko isompi vuoto. Et oliskohan tämä sitte vaan näistä kuukautisista johtuvaa kipuilua. Mutta kumman monena päivänä sitä kyllä esiintyy. Onko tämmöset kipuilut ok? Välillä tuntuu et on jonkun verran hermostuneempi olo kuin aikasemmin :x
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Mulle laitettiin kierukka n 1½ viikkoa sitte, eka viikko meni ilman kipuja mut nyt sitte tuntuu välillä alaselässä ja alavatsalla, Laitettiin pari päivää ennen ku kk olis pitäny alkaa ja nyt ti alko isompi vuoto. Et oliskohan tämä sitte vaan näistä kuukautisista johtuvaa kipuilua. Mutta kumman monena päivänä sitä kyllä esiintyy. Onko tämmöset kipuilut ok? Välillä tuntuu et on jonkun verran hermostuneempi olo kuin aikasemmin :x
Nämä kivut ollu samantapasia ku menkkakivut oli.
Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Enpäs kyllä enää osaa tuohon sanoa mitään, kun en edes tiedä minkälaisia ovat menkkakivut (onnellinen minä kai).. Mutta ei se varmistaminen mitään maksa. Onko muuten vuodossa epämiellyttävä haju? Jos on, niin tulehdus, muutoin ehkä normaalia vuotoa, mutta kannattaa silti varmistaa. :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi06:Alkuperäinen kirjoittaja KolmenÄiti:Enpäs kyllä enää osaa tuohon sanoa mitään, kun en edes tiedä minkälaisia ovat menkkakivut (onnellinen minä kai).. Mutta ei se varmistaminen mitään maksa. Onko muuten vuodossa epämiellyttävä haju? Jos on, niin tulehdus, muutoin ehkä normaalia vuotoa, mutta kannattaa silti varmistaa. :wave:
ei ole mitään pahaa hajua vuodossa ja mietinki et onko suht normaalia kun nyt olisi muutenkin kk-aika. Mutta meinaan kuitenkin soittaa maanantaina sinne ta:lle
Alkuperäinen kirjoittaja kiitollinenvastauksista:Voiko hormonikiekon kanssa käyttää kuukuppia?
Mistä hormonikierukan saa, eli missä ja miten tehdään? Paljon maksaa, korvaako kela?
Alkuperäinen kirjoittaja kiitollinenvastauksista:Voiko hormonikiekon kanssa käyttää kuukuppia?
Mistä hormonikierukan saa, eli missä ja miten tehdään? Paljon maksaa, korvaako kela?