Kertokaahan hormonikierukasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1

1

Vieras
Minulle laitettiin toissa päivänä hormonikierukka. Kuukautiseni olivat juuri loppumassa ja lääkäri "varoitteli" että laiton jälkeen vuoto lisääntyy ja saattaa kestää kaksikin viikkoa. Noh, minulla loppuivat kuukautiset eikä mitään vuotoa ole tullut. Onko se normaalia? Mahani on kipeä juuri samalla tavoin kuin silloin kun menkat alkavat mutta sen tiedän kuuluvan asiaan. Ihmettelen vaan että kaikilla tutuillanikin on alkanut runsas vuoto heti kierukan asettamisen jälkeen mutta ei minulla. Joten kertokaahan omia kokemuksianne! :)

Minulle laitettiin hormonikierukka reilu kaksi kuukautta sitten, eikä minullakaan ollut mitään runsaampia vuotoja, eikä semmoisesta edes "varoiteltu".
Itseasiassa minulla jäi kuukautiset näköjään heti pois kokonaan, pientä tiputteluvuotoa on esiintynyt ajoittain, hieman ylimääräisi näppylöitä naamassa ( ei häiritsevän paljon), ja jonkin verran hiustenlähtöä.

Aivan aivan. Minua tosiaan varoiteltiin siitä kuinka alkaa runsas vuoto ja nyt olen sitten sitä odotellut mutta ei sellasta ole tullut. Ei kyllä haittaa vaikka sitä ei tuliskaan, ajattelin vaan että onko se normaalia tai onko jotakin vialla :D

Yhteistyössä