Hormonikierukka ja raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kai vaan?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kai vaan?

Vieras
Moikka! Löysin täältä saitilta muutamia keskusteluja aiheesta, mutta kyseessä oli viestit vuodelta 05 tai jotain, eli uusia mielipiteitä asiasta kaipaisin...

Eli hormonikierukka ollut vajaan vuoden, menkat hävinneet oikestaan kokonaan, pari kertaa ollut jotain vuotoa (kestänyt max 4 päivää, ihan niukkaa), nyt oli just pari päivää pientä tiputtelua, MUTTA: parisen viikkoa koko ajan huono olo (olen mittaillut verenpainetta ja se on matala, mutta ei nouse esim. suolan lisäämisellä ja salmiakin syönnillä millään...?!), oksettavaa/kuvottavaa oloa, masussa outo tunne ja "turvottaa".. Mä todella toivon, että olen vain vaihoharhainen ja tää helle on tehnyt tepposensa, mutta onko kokemuksia? MITÄ MÄ TEEN? oon parikymppinen opiskelija, luojan kiitos vakituisessa parisuhteessa hyvän miehen kanssa, eli jos nyt jollain 0.02% todennäköisyydellä olisin raskaana, niin eikai siinä sitten muu auta, en mä aborttiakaan pystyisi tekemään, mut menis vaan vähän suunnitelmat uusiksi...... Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii jotain vastata :)

Tee raskaustesti? Ehkä kaksi euroa kalliimpi, kuin palstalta kysyminen, mutta saat melko varmasti luotettavamman vastauksen :) Jos sulla on oireita ollut noin kauan (pari viikkoa, oireet alkaa aikaisintaan alkion kiinnittyessä n. 1 vko oviksesta), niin kyllä se jo testissä näkyis.

kait se olis paras.. ihan oman mielenrauhan takia :) tässä kun on näitä keskusteluja lukenut, niin koko ajan vaan vahvistuu ajatus siitä, että enpäs taida ihan luottaa tähän hormonikierukkaehkäisyyn

En usko että olet raskaana. Itselle tulee kierukan kanssa välillä ihan ihme oloja ja pari kertaa tässä 3 vuoden aikana olen tehnyt testinkin. Välillä on tosiaan ihan sellainen olo, että raskaana olisi. Mutta ne olot on menny parissa viikossa ohi. Varsinkin parin ensimmäisen vuoden aikana noita oloja oli enemmän. Nyt ei enää varmaan vuoteen ole ollut, toisaalta kuukautisetkin ovat jääneet pois. Mutta tee ihmeessä testi oman mielenrauhan vuoksi. :)

Yhteistyössä