Hormoonikierukka ja vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulle laitettiin parisen viikkoa sitten hormoonikierukka kaksi päivää menkkojen loppumisen jälkeen. Kierukan laiton jälkeen tuli menkkamaista vuotoa kolmisen päivää joka sitten loppui.

Tämän jälkeen on vuotoa tullut aina muutaman päivän välein jonkun verran. Onko tämä tällainen "tiputtelu" enää normaalia..........

Alkuperäinen kirjoittaja mirena:
samanlaista oli mullakin, voi kestää vielä viikkojakin.

On oikeasti vähän ilkeetä kun pitää koko ajan olla side "varuilla". Jospa tämä tästä asettuisi.

Ja toinen, nolompi, kysymys.. mies tuntee yhdynnän aikana ne kierukan langat. Eikä kuulema tunnu oikein mukavalta. Ei kai niiden pitäisi missään tuntua..

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

On oikeasti vähän ilkeetä kun pitää koko ajan olla side "varuilla". Jospa tämä tästä asettuisi.

Ja toinen, nolompi, kysymys.. mies tuntee yhdynnän aikana ne kierukan langat. Eikä kuulema tunnu oikein mukavalta. Ei kai niiden pitäisi missään tuntua..

Mulle lääkäri sanoi et voi tuntua,mutta pitäis, ei mun mies tuntenut, oisko lääkäri jättänyt vähän turhan pitkäksi?

odottele rauhassa niiden lankojen kans, ne vetäytyy kyllä kun kierukka asettuu kunnolla. ja niitä voi kyllä sit lyhentää jos vielä tuntuu.. mutta ei kannata kauheen lyhyiks antaa vetää ettei käy niinku mulle -> langat hävis kokonaan ja teki kokolailla eetwarttia kun lääkäri väkisin kaivo mun toosasta sitä kierukkaa ulos.. :x lopputuloksena kohtutulehdus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap :

Mulle lääkäri sanoi et voi tuntua,mutta pitäis, ei mun mies tuntenut, oisko lääkäri jättänyt vähän turhan pitkäksi?

Siis ei pitäis tuntea. Kirjoitusvirhe

Kiitos teille kaikille vastauksista. Kyllä tähän kierukkaankin varmaan tottuu mutta kun ei koskaan ole ollut niin uutta kaikki. :D

Mies vaan naureskeli että on toimiva ehkäisykeino kun ei uskalla edses touhuta mitään kun joku tökkää siellä vastaan. ;) (huumorilla) Vaikka kyllä kieltämättä eka kerralla hieman säikähti joka mikä siellä on.... :laugh: