Horuksen silmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kysyn"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27263446]Niistä voi päätellä, minkälaiseen yhteiskuntaluokkaan kuulut. Vähän niinkuin ihmisen asuinpaikasta voi päätellä, onko kyseessä kunnon ihmisiä vai ei.[/QUOTE]

Eiköhän palstalla käy vain yhdenlaista sakkia; epäkelpoa. Katsomatta yhteiskunnalliseen statukseen.

[QUOTE="Lähihoitaja";27263480]Samaan sakkiin säkin kuulut.[/QUOTE]

Nytkö vasta tajusit pointtini :saint:

By the way, en ole lähihoitaja.
Palstatotuuden mukaanhan lähihoitajat ovat paskasakkia, joten montako empaattista siihen joukkoon edes mahtuu?!

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27263493:
Nytkö vasta tajusit pointtini :saint:

By the way, en ole lähihoitaja.

Miten niin vasta nyt? Vasta avasin tämän ketjun, mutta olen kyllä huomannut sun ihmeellisiä ja typeriä kirjoituksia muissa ketjuissa.

[QUOTE="Lähihoitaja";27263510]Miten niin vasta nyt? Vasta avasin tämän ketjun, mutta olen kyllä huomannut sun ihmeellisiä ja typeriä kirjoituksia muissa ketjuissa.[/QUOTE]

Tämän sarkastisen itseironian kuinka palstalla ei käy kun epäkelpoa väkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27263530:
Tämän sarkastisen itseironian kuinka palstalla ei käy kun epäkelpoa väkeä.

Kuinka monen viestin verran ajattelit jankuttaa tuota? Sä luulet olevasi jotenkin fiksu tuon jatkuvan sarkasmin kanssa, mutta tuo on vain puuduttavaa ja typerää. Ei kukaan jaksa jatkuvasti kuunnella tai lukea samaa tyyliä.

[QUOTE="Lähihoitaja";27263538]Kuinka monen viestin verran ajattelit jankuttaa tuota? Sä luulet olevasi jotenkin fiksu tuon jatkuvan sarkasmin kanssa, mutta tuo on vain puuduttavaa ja typerää. Ei kukaan jaksa jatkuvasti kuunnella tai lukea samaa tyyliä.[/QUOTE]

Lähäri on hyvä eikä lue kommenttejani, sillähän siitä pääset. Niin mäkin teen joidenkin nikkien kommenttejen kanssa.
Mun puuduttava typeryyteni lieneen oma ongelmani. Suhunhan se ei vaikuta pisaraakaan ( tyhmyys ei aiheuta infektiovaaraa).

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27263557:
Lähäri on hyvä eikä lue kommenttejani, sillähän siitä pääset. Niin mäkin teen joidenkin nikkien kommenttejen kanssa.
Mun puuduttava typeryyteni lieneen oma ongelmani. Suhunhan se ei vaikuta pisaraakaan ( tyhmyys ei aiheuta infektiovaaraa).

....joidenkin nikkien kommenTTIEN kanssa....

Yhteistyössä