houkutuslintu miehelle, mitä olette mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja konttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tului heti mieleen, että sulla on epäluotettava suhde takana, ja siksi on hankala luottaa, vaikka voisikin. Ja niinpä mainitsitkin exästäsi..
En mä näe tuossa esteitä, helpottaa varmasti oloasi ja sitten ehkä jo uskot että on muunlaisiakin miehiä kuin exäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen silti sitä mieltä, että osa on sellaisia jotka lähtee ja osa ei. Exäni olisi lähtenyt heti ja olisi ollut parempi että olisin tiennyt sen ajoissa. Minä en ole houkutuksille niin altis, että puolestani saisi joku tehdäkin sen testin minulle.

Mulla mies oli lähtemättä yli 9 vuotta, sitten eräs ryyppyilta, humala, vieras nainen ja mukaan lähti.. Vaikka sun miehesi ei nyt lähtisi, niin se ei kerro koko totuutta.. Sinuna jättäisin kokeilematta..

Tuli vain mieleen että aapeeta haukutaan ääliöksi ja idiootiksi kun hän haluaa varmistaa ettei ota sikaa säkissä mahdollisten lasten isäksi.
Niin ovatko ne naiset SUPER ääliöitä ja maailman idiooteimpia jotka ottavat miehen joka pettää ja jonka kanssa ovat tehneet silti tyhmyyttään ja super idioottimaisuuttaan ( ? ) lapsia. Mun mielestä on hyvä esim. asua toisen kanssa ensin vaikka 5 vuotta ja katsoa voiko luottaa tai varmistaa luottamus muilla tavoin. Ap ehkä varmistaa sillä houkutuslinnulla. So what? Se voi koitua molempien hyväksi ja suoda ihana loppuelämän on tulos mikä tahansa.
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/asiat_paajutut/9663626.shtml

Mä en usko että sitä varmuutta saa sillä yhdellä houkutuslinnulla suhteen alussa. Niin kuin tossa joku harmaa jo sanoikin, voi mies olla pettämättä 9 vuotta ja pettää sitten kuitenkin. Jos tolle kokeilulinjalle lähtee, niin sitten täytyy kuukauden päästä kokeilla blondia, sitten laihaa, lihavaa, tissitöntä, isotissistä, lyhyttä, pitkää, kaunista, viisasta, rempseetä... Ei siitä tule loppua.

Mun mies ei petä. Mä olen siitä niin satavarma, etten uskoisi vaikka näkisin itse livenä :D

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Jos ei muuten saa selville niin kannatan ideaasi.
Mun exän sisko oli etsivätoimistossa töissä houkutuslintuna 90 luvun lopulla :-D Oli nätti kuin nukke ja moni sortui....

Voin myöntää, että kyllä on tuollainen käynyt itelläkin joskus mielessä, mutta hankala toteuttaa, joten asia on jäänyt. EI todellakaan takaa, ettei mies joskus petä, vaikka houkutuslintuun ei lankeaisikaan, mutta jos ei sen mukaan lähtisi, niin kyllä luottamus kasvaisi! Jos taas puhuisi tai tekisi tämän kanssa jotakin mikä luokitellaan pettämiseksi, en tiedä mitä tekisin. Sen jälkeen en varmaan luottaisi enää ikinä mieheen ja suhteen loppuhan siitä seuraisi.. :( Eli tieto saattaa lisätä tuskaa...

jos joku muukin haluaisi tietää, miten oma mies toimisi tilanteessa, niin vaihdetaan vuoroja! Minä isken hänen miestä jossain ennalta sovitussa paikassa ja hän minun.. ;-D

Vähän niinkuin se murhien vaihto siinä vanhassa leffassa...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
jos joku muukin haluaisi tietää, miten oma mies toimisi tilanteessa, niin vaihdetaan vuoroja! Minä isken hänen miestä jossain ennalta sovitussa paikassa ja hän minun.. ;-D

Vähän niinkuin se murhien vaihto siinä vanhassa leffassa...

sä kuulostatkin niin viehättävän tasapainoiselta ihmiseltä, että varmasti saat pokattua kenet tahansa.. Mies parka. Toivottavsti hän tajuaa mihin paskaan on iskemässä kätensä ja juoksee niin kauas kuin ehtii.

Ei tosiaan ole kovin lupaava alku suhteelle. Mä tekisin ennemmin heti lapsen sille miehelle, niin se jäis ikään kuin nalkkiin. Ja jos erolla uhkais niin vetoaisin, että lapsella on oikeus ehjään perheeseen. Sais mies luvan jäädä mun ja lapsen luo :)

Yhteistyössä