Höyrypuhdistimesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Tai mikä se nyt oikeelta nimeltään onkaan, mut siis se vekotus josta tulee höyryä ja sillä voi pestä melkein mitä vaan. Mä ostin eilen sellaisen Rautiasta ja se on musta tosi hyvä peli. Oon innoissani putsaillu sillä vähän sitä sun tätä B) . Tuli vaan mieleen kun "kosteus" on melkein kirosana ja pitäis vaan nihkeäpyyhkiä, niin tossa vehkeessä kyllä tulee vettä, siis sitä höyryä, aika paljon. Mihin sä käytät ko vehettä? Kyllä kai tää alkuinnostus tästä laantuu eikä talo ehdi mädäntyä, tulipahan vaan mieleen et ensin vesi on melkein myrkkyä siivouksessa ja sit yht`äkkiä lähes joka torpassa on höyrypesuri :D .

Meillä mä pesen sohvat, hanat, vessan ja kylppärin. Ja kuiva liina toisessa kädessä et voi arat pinnat pyyhkiä heti kuivaksi pesun jälkeen. Laminaattilattiaa en sentään tolla pese :) Voihan sillä pestä tyynyjä, verhoja ja oon jopa hammasharjoja höyryttänyt. Kaikki pienet rakoset saa kivasti puhtaaksi esim, keittiön hanasta. Niin ja oven kahvat voi pestä,auton, rattaat... Kylläpä näitä nyt tuliki :D Eli aika moneen asiaan se on hyvä vekotin :)

Meillä pestään lattiat ja matot, kun lattiat on muovia. Viisi "lasta" ja kolme koiraa, ei voisi ajatellakaan, että nihkeällä pyyhkiminen riittää. Höyrypesin lähinnä siksi, ettei tarvitse puhdistusaineita, sankoja ja muuta "taaperovaarallista" tavaraa.

Uusimmat

Yhteistyössä