HRRr.... Huomenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää huomenta kaikille! Ei huvittaisi YHTÄÄN lähteä kenttäpäivälle. Nogga vuodaa! Mulla on plunssa! On tämä oikeasti huvittavaa, ettei ihminen voi olla poissa koulusta. :ashamed: Alanpa toivoa oikeasti, että tämä tulisi sen verran kovempana päälle, jotta voisin oikeasti levätä.

Saakohan sisko koslansa liikkelle :D Pääkaubungiseudu, däältä dullaan!

huomenta huomenta , Joulu on kyllä jo uskomattoman lähellä. :) Mukavaa !

Niin on! Maltan tuskin odottaa, että pääsen oikeasti tekemään niitä laatikoita jouluksi! Muutamat lahjatkin on vielä hankkimatta. Mutta niihin pitää keskittyä sitten ajan kanssa ja ilman muuta rauhassa. :) Nyt on pakko mennä valmistautumaan päivään. :wave:

Mä vihaan talvea ja näitä pakkasia!! Ihana herätä, kun vettä ei tule tipan tippaa mistään, kaikki vesiputket on siis jäässä. Ei voi menne aamupesuille, ei pestä hampaita, ei vetää vessaa, ei keittää kahvia! Mä oon sen verran kofeiiniaddikti, että jos en tunnin sisällä heräämisestä saa kahvia, pään särky alkaa ja väsy palaa. Ja se alkaa olla just nyt. Hemmetin pärkele että ottaa päähän!! Fakin talvi!!

Mä vihaan talvea ja näitä pakkasia!! Ihana herätä, kun vettä ei tule tipan tippaa mistään, kaikki vesiputket on siis jäässä. Ei voi menne aamupesuille, ei pestä hampaita, ei vetää vessaa, ei keittää kahvia! Mä oon sen verran kofeiiniaddikti, että jos en tunnin sisällä heräämisestä saa kahvia, pään särky alkaa ja väsy palaa. Ja se alkaa olla just nyt. Hemmetin pärkele että ottaa päähän!! Fakin talvi!!

tohonhan on apuna se että tiivistää putket kesällä niin kulkee vesi talvella

Huomenta, pakkasta -20,9 ja nälässä täällä ollaan :kieh: verikokeisiin meno sa ravinnotta oltava siellä, joten näillä mennään, onneksi sisko tulee autolla käyttämään, ettei tartte tarpoo tuolla pakkasessa kun ei päälle mene toppavaatteet :ashamed:

Huomenta!
Lähemmäs -20 astetta näyttää täälläkin mittari. Huh huh..siinä on miulle jo 10 astetta liikaa.
Ei se vesikelikään kiva oo, mut ei hirveet pakkasetkaan. Huolettaa lasten puolesta, ettei ne vaan kylmä.

Huomenta!
Aivan liian kylmä. Istun aamuteetä juomassa paksu poncho ylläni. *hampaat kalisee*

-20 astetta ulkona. :( Talvi tuli liian pian.

Yhteistyössä