http://www.hs.fi/politiikka/HS-gallup+Niinistön+kannatus+laski+rajusti/a1305552574421

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeitä tehdään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25356883]Soini on ainoa puoluejohtaja joka EI kääntänyt takkiansa viime vaalien jälkeen.

Pitäisikö Homo-Pekalta kysyä joka tentin yhteydessä onko hän vieläkin homostelija?[/QUOTE]

Sinä se et koskaan osaa lopettaa ajoissa. Vaan jankutat ja iniset loputtomiin samoista asioista.

[QUOTE="vieras";25356883]Soini on ainoa puoluejohtaja joka EI kääntänyt takkiansa viime vaalien jälkeen.

[/QUOTE]

Puoluejohtajana hänen onkin hyvä pysyä. Presidentin pesti ei sovi hänelle.

[QUOTE="vieras";25356836]Mitä ihmeen tekemistä kunnallis- tai presidentinvaaleilla ja abortilla on keskenään?[/QUOTE]

Jos arvoihin kuuluu abortin vastustaminen, ei ihminen ole oikea minua edustamaan.

[QUOTE="Tiina";25356895]Ylimielisen oloinen ja luottaa liikaa omaan erinomaisuuteensa. Ei yritä tarpeeksi. Tulee vaan paikalle ja vastaa kysymyksiin.[/QUOTE]

Ja ei oma-aloitteisesti kerro kantojaan, puolustelee vain itseensä kohdistuvia "syytöksiä". On vaan paikalla, enkä tiedä miksi. Haluaako se pressaksi ja miksi?

[QUOTE="vieras";25356883]
Pitäisikö Homo-Pekalta kysyä joka tentin yhteydessä onko hän vieläkin homostelija?[/QUOTE]

Kyllähän se homous on otettu esiin melkein joka tentissä, myös tuossa Ylen yksilötentissä se tuli esiin.

Ei pitäisi. Yksilön ominaisuus ei ole arvokysymys.

[QUOTE="vieras";25356897]Sinä se et koskaan osaa lopettaa ajoissa. Vaan jankutat ja iniset loputtomiin samoista asioista.[/QUOTE]

Erehdyit taas jälleen kerran. Minä en ole toimittaja joka jatkuvasti jankuttaa ja inisee Soinilta kantaa aborttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25356969:
Kyllähän se homous on otettu esiin melkein joka tentissä, myös tuossa Ylen yksilötentissä se tuli esiin.

Kannattaahan se homous varmistaa. Lie vaikka olis liityny helareihin ja parantunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25356969:

En mä vaan ole huomannut toimittajien ottaneen Pekan homoutta esiin.

Homous jos mikä on arvokysymys.

[QUOTE="vieras";25356983]Kerrankin olet oikeassa: hyvä kakkossija riittää Soinille ja sen enempään ei kannata pyrkiä.[/QUOTE]

Varmaan riittäisikin mutta Loma-Timo saa tyytyä alhaisimmille sijoille. Jytkyjen aika on ohi, kansa on nähnyt ettei Soinin sirkus saa yhtään mitään aikaan.

[QUOTE="vieras";25356906]Jos arvoihin kuuluu abortin vastustaminen, ei ihminen ole oikea minua edustamaan.[/QUOTE]

Sinun arvoihin kuuluu syntymättömien lasten tappaminen.:x

[QUOTE="vieras";25356990]En mä vaan ole huomannut toimittajien ottaneen Pekan homoutta esiin.

Homous jos mikä on arvokysymys.[/QUOTE]

Presidenttitentiss
Katso uudestaan. Kysyttiin myös lempiaiheestasi: Tulisiko Antonio edustamaan virallisiin tehtäviin & entä niissä maissa joissa homous on rikos.

Yksilön ominaisuus ei ole arvokysymys.
Suhtautuminen seksuaalivähemmistöihin on arvokysymys.

[QUOTE="vieras";25356993]Varmaan riittäisikin mutta Loma-Timo saa tyytyä alhaisimmille sijoille. Jytkyjen aika on ohi, kansa on nähnyt ettei Soinin sirkus saa yhtään mitään aikaan.[/QUOTE]

Samapa tuo kumpi on kakkoskierroksella, Timo vai Väykkä, Isänmaan asialla molemmat miehet.

Perussuomalaiset ovat saaneet vaikka mitä aikaiseksi vaalivoitollansa, eihän vastustajien itku ja parku olisi muuten niin kuuluvaa sekä näkyvää, ja syksyllä tulee Iso Jytky II. :)

[QUOTE="vieras";25357013]
Perussuomalaiset ovat saaneet vaikka mitä aikaiseksi vaalivoitollansa, eihän vastustajien itku ja parku olisi muuten niin kuuluvaa sekä näkyvää, ja syksyllä tulee Iso Jytky II. :)[/QUOTE]

Laita toki konkreettisia esimerkkejä.

[QUOTE="vieras";25356983]Kerrankin olet oikeassa: hyvä kakkossija riittää Soinille ja sen enempään ei kannata pyrkiä.[/QUOTE]

Paitsi ettei yllä kakkoseksi, veikkaan (ja toivon) mä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25357003:
Presidenttitentiss
Katso uudestaan. Kysyttiin myös lempiaiheestasi: Tulisiko Antonio edustamaan virallisiin tehtäviin & entä niissä maissa joissa homous on rikos.

Yksilön ominaisuus ei ole arvokysymys.
Suhtautuminen seksuaalivähemmistöihin on arvokysymys.

En viitsi pilata päivääni ylioppilas Pekan jutuilla, mut sen voisit mulle kertoa mitä Pekka vastasi valtiovierailukysymykseen maissa joissa homostelu on rikos.

Suhtautuminen yksilön epätoivottavaan ominaisuuteen on arvokysymys.

[QUOTE="vieras";25357019]Laita toki konkreettisia esimerkkejä.[/QUOTE]

Astrid Thors ei ole enää ministeri, mamuministerin pesti lakkautettiin, Päivi Räsänen vastaa maahanmuuttoasioista, euro on keskustelun ytimessä eikä Kataisen vastuunkantoa pidetä järkevänä, yms...

[QUOTE="vieras";25357043]En viitsi pilata päivääni ylioppilas Pekan jutuilla, mut sen voisit mulle kertoa mitä Pekka vastasi valtiovierailukysymykseen maissa joissa homostelu on rikos.

Suhtautuminen yksilön epätoivottavaan ominaisuuteen on arvokysymys.[/QUOTE]

En viitsi pilata päivääni jatkamalla juttua sinun kanssasi.

Jälkimmäiseen: kyllä, suhtautuminen melkein mihin tahansa on arvokysymys.

[QUOTE="vieras";25357064]Astrid Thors ei ole enää ministeri, mamuministerin pesti lakkautettiin, Päivi Räsänen vastaa maahanmuuttoasioista, euro on keskustelun ytimessä eikä Kataisen vastuunkantoa pidetä järkevänä, yms...[/QUOTE]

Siinäpä olikin konkreettinen esimerkki perussuomalaisen näkemyksestä perussuomalaisten saavutuksista. Kiitos tästä.

• Tykkää
Reactions: Lilii lisänimetön
[QUOTE="vieras";25357074]Siinäpä olikin konkreettinen esimerkki perussuomalaisen näkemyksestä perussuomalaisten saavutuksista. Kiitos tästä.[/QUOTE]

Ollos hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25357067:
En viitsi pilata päivääni jatkamalla juttua sinun kanssasi.

Jälkimmäiseen: kyllä, suhtautuminen melkein mihin tahansa on arvokysymys.

Olisit nyt vaan kertonut mitä Pekka vastasi vai vastasiko mitään.

Yhteistyössä