Huh, kun on lasketteluharrastus kallista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos tyttö innostuu, niin hommatkaa käytetyt välineet, ei heti tarvi uusia ostaa. Musta ei ole kauhean hintainen 200 euroa kausilipusta, sillähän saa laskea niin paljon kuin haluaa vaikka joka päivä koko päivän.

Kiitokset vastauksista noihisn ratsastustuntien hintoihin!

Itse aikanani olin heppahullu mutta vanhempien taloudellinen tilanne sitä että pääsin ratsastamaan vain silloin tällöin. Oma tyttö vasta 2v, mutta mietin jo että jos joskus tuollasesta olisi kiinnostunut niin haluaisin mahdollisuuden tarjota.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Kun on omat kamppeet ni ei ole musta kallista. Meillä laskee kaikki paitsi toi 10kuinen..

katoin profiilista että teillä laskee 3v. kerro vähän vinkkejä kun pitäis viedä meidän 3v rinteeseen. kuinka ootte alottanut?

Meillä 2.5vuotiaana tyty alkoi laskemaan mun tai isän kanssa... eli sukset auraan ja likka siihen väliin tällättiin ja mäkeä alas.. Hyvin äkkiä tyttö hokas auraamisen ja alkoi laskemaa itse niin että minä laskin vierellä ja tyttö piti sauvasta kiinni... itsekseen hän laski ennen 3 vuotis synttäreitä.

Nyt meillä alkaa taas uudet kujeet kun poika8v ja tyttö6v on innostunut lautailusta, minä ja mies ollaan lautailtu jo kauan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kun on omat kamppeet ni ei ole musta kallista. Meillä laskee kaikki paitsi toi 10kuinen..

katoin profiilista että teillä laskee 3v. kerro vähän vinkkejä kun pitäis viedä meidän 3v rinteeseen. kuinka ootte alottanut?

Meillä 2.5vuotiaana tyty alkoi laskemaan mun tai isän kanssa... eli sukset auraan ja likka siihen väliin tällättiin ja mäkeä alas.. Hyvin äkkiä tyttö hokas auraamisen ja alkoi laskemaa itse niin että minä laskin vierellä ja tyttö piti sauvasta kiinni... itsekseen hän laski ennen 3 vuotis synttäreitä.

Nyt meillä alkaa taas uudet kujeet kun poika8v ja tyttö6v on innostunut lautailusta, minä ja mies ollaan lautailtu jo kauan.

Mahtaa näyttää suloselta 3-v aurailemassa :)

Yhteistyössä