Huh mikä meininki tolla ruotsin hääparilla ennen häitä, itse olisin häihin mennessä jo...

25.05.2010
564
0
16
ihan kulahtanut. Katselin iltalehdestä kuvia niin ne on viimesen viikon aikana joutunu hymyilemään naama krampissa ja kättelemään pirteen näkösenä porukkaa, jatkuvasti on jotain tervetulotilaisuuksia ja tiedotuksia ja meinaavat vielä mennä bilettämään häitä edeltävänä yönä kavereitten kanssa. Jos itse olis samanlaiset menot ollu ennen häitä niin en olis kyllä häissä jaksanu olla kovin aidosti enää ilosella mielellä. Mutta heidän kannattaa jaksaa kun niitä häitä kumminkin katsotaan aika monella sohvalla... Toivottavasti ei väsymys ja stressi purkaannu häiden jälkeen kovin radigaalisti.. Mutta on kyllä Victoria kauniina häiden alla.

Mä mietin eilen ihan samaa kuin jostain lehdestä niitten ohjelmaa. Aika hurja tahti on ollut. Toivottavasti saavat häiden jälkeen olla vähän aikaa rauhassa.

Victoria on kyllä kaunistunut tässä parin viime vuoden aikana, on aikuinen nainen ja jotenkin seesteisen oloinen.

Protokollaa tai sinne päin :D on kaiten pakko noudattaa tuossa tilanteessa vaikka kuin tressiä pukkaa. Jotenkin vaan tuntuu, ettei ole kamalasti tarvinnu tehdä häihen mitään tai ainakaan samaa työtä normipulliainen olisi joutunut..

Alkuperäinen kirjoittaja Rajaton:
Protokollaa tai sinne päin :D on kaiten pakko noudattaa tuossa tilanteessa vaikka kuin tressiä pukkaa. Jotenkin vaan tuntuu, ettei ole kamalasti tarvinnu tehdä häihen mitään tai ainakaan samaa työtä normipulliainen olisi joutunut..

Nuo asiat ovat eri tavalla väsyttäviä. Useimmille meistä olisi henkisesti paljon helpompaa koristella pöytiä ja järjestellä tuoleja vaikka yöhön saakka kuin olla muutaman tunnin ajan kameroiden edessä ja lörpötellä kohteliasta jargonia kuninkaallisten kanssa. Se nimittäin vaatii tuhottomasti valmistautumista, jos sen aikoo tehdä hyvin.

Mutta Vickan on tietysti lapsesta asti tottunut edustamaan. Hyvä että saavat edes yhden illan olla ihan ystäväporukan kesken yhdessä ilman mediaa.

joo niillä on ollut kaikki hääsuunnittelijat ym eikä oo itse tarvinnu mitää voileipäkakkuja olla tekemässä mutta kyllä tollanen jatkuvalla hymynaamalla oleminenkin ja iloisen esittäminen yötäpäivää on aika väsyttävää. En ainakaan usko et kukaan jaksaa aidosti hymyillä kaikille ihmisille jotka tulee onnittelemaan ja sanomaan samoja asioita ja kuvissa poseerata montaa päivää mutta kait se on prinsessan duuni :saint:

Yhteistyössä