Huh, nyt rupes jännittämään. Huomenna kohdunpoistoon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Soitin just osastolle, sairaalassa oltava aamu seiskalta ja ekana olis tarkotus leikata mut, eli ennen ysiä aloittavat.
Onko täällä muita, jolta kohtu poistettu? Kauako toimenpide kestänyt teillä?
Entä kuinka pitkään olitte sairaalassa?
Mulle olis tarkoitus tehdä tähystyksellä, mutta ei ole täysin varma onnituuko.
Toinen munasarja kiinnittynyt kohtuun, joten ainakin munatorvi lähtee myös, kiinnikkeitä paljon ja epäilevät myös endoa. Kohtu suurentunut ja täynnä myoomia.

[QUOTE="vieras";27392719]Soitin just osastolle, sairaalassa oltava aamu seiskalta ja ekana olis tarkotus leikata mut, eli ennen ysiä aloittavat.
Onko täällä muita, jolta kohtu poistettu? Kauako toimenpide kestänyt teillä?
Entä kuinka pitkään olitte sairaalassa?
Mulle olis tarkoitus tehdä tähystyksellä, mutta ei ole täysin varma onnituuko.
Toinen munasarja kiinnittynyt kohtuun, joten ainakin munatorvi lähtee myös, kiinnikkeitä paljon ja epäilevät myös endoa. Kohtu suurentunut ja täynnä myoomia.[/QUOTE]

eiköhän sitä jo seuraavana päivänä pääse kotiin, jos tähystyksellä leikataan ja kaikki menee hyvin.

Mulle tehtiin kohdunpoisto kaksi viikkoa sitten, samalla poistettiin myös munasarjat ja munanjohtimet. Piti tehdä avoleikkaus ja olen nyt saikulla, vielä nelisen viikkoa saikkua jäljellä. Kotiin pääsin "toisena postoperatiivisena" päivänä. Ja nyt sitten syön hormoneja.

Poistettu on muutama vuosi sitten.Samana päivänä olisin päässyt pois, mutta napapiikin laitto ja näyttäminen, miten pistetään, meni myöhäiseen iltaan, joten en viitsinyt enää lähteä vaan olin seuraavaan aamuun saakka.En muista kauanko meni,
mutta kaikki sujui kuitenkin hyvin.Tsemppiä:hug:

Poistettu on muutama vuosi sitten.Samana päivänä olisin päässyt pois, mutta napapiikin laitto ja näyttäminen, miten pistetään, meni myöhäiseen iltaan, joten en viitsinyt enää lähteä vaan olin seuraavaan aamuun saakka.En muista kauanko meni,
mutta kaikki sujui kuitenkin hyvin.Tsemppiä:hug:

Napapiikin? Pitääkö piikittää jotain jos poistetaan pelkästään kohtu?

Mulle taas laitettiin kainalopiikki kahtena iltana leikkauksen jälkeen eikä kotiin enää piikkejä määrätty. Napaan ei voitu laittaa, kun se jouduttiin leikkauksessa halkaisemaan.

Yhteistyössä