Sattui pieni vaaratilanne liikenteessä...oltiin tänään sukuloimassa perheen kanssa ja lähdimme äsken tulemaan kotiin päin, minä ajoin. Käännyin vasemmalle enkä jostain syystä huomannut liikenteenjakajaa, johtui varmaan pimeydestä tai jostain...ajoin sitten väärälle kaistalle, isäni huusi, että olen väärällä kaistalla, jolloin siirryin nopeasti vasemmalle, mutta ei se tietenkään auttanut, koska olin edelleen vastaantulijan kaistalle (vastaantulijan puolella oli 2 kaistaa ). Huomasin nuolista, että olen ihan väärässä paikassa, menin ihan paniikkiin ja tein äkkiä uukkarin, jolloin luisuimme melkein ojaan, pysähdyin hetkeksi vasempaan reunaan, sitten käännyin ja ajoin vihdoin liikenteenjakajan oikealle puolelle. Onneksi oli hiljaista eikä sieltä vastaantulijan kaistalta tullut missään vaiheessa autoja!! Olin kuitenkin ihan shokissa, luulin, että ajan meidät kohta ojaan tai törmään johonkin autoon :'(
Taatusti kukaan muu ei ole tehnyt näin suurta virhettä :'( Pelkään, että saan jonkun kammon ajamiseen enkä enää uskalla ajaa yksin
Taatusti kukaan muu ei ole tehnyt näin suurta virhettä :'( Pelkään, että saan jonkun kammon ajamiseen enkä enää uskalla ajaa yksin