Huh, olen vieläkin shokissa :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Sattui pieni vaaratilanne liikenteessä...oltiin tänään sukuloimassa perheen kanssa ja lähdimme äsken tulemaan kotiin päin, minä ajoin. Käännyin vasemmalle enkä jostain syystä huomannut liikenteenjakajaa, johtui varmaan pimeydestä tai jostain...ajoin sitten väärälle kaistalle, isäni huusi, että olen väärällä kaistalla, jolloin siirryin nopeasti vasemmalle, mutta ei se tietenkään auttanut, koska olin edelleen vastaantulijan kaistalle (vastaantulijan puolella oli 2 kaistaa ). Huomasin nuolista, että olen ihan väärässä paikassa, menin ihan paniikkiin ja tein äkkiä uukkarin, jolloin luisuimme melkein ojaan, pysähdyin hetkeksi vasempaan reunaan, sitten käännyin ja ajoin vihdoin liikenteenjakajan oikealle puolelle. Onneksi oli hiljaista eikä sieltä vastaantulijan kaistalta tullut missään vaiheessa autoja!! Olin kuitenkin ihan shokissa, luulin, että ajan meidät kohta ojaan tai törmään johonkin autoon :'(

Taatusti kukaan muu ei ole tehnyt näin suurta virhettä :'( Pelkään, että saan jonkun kammon ajamiseen enkä enää uskalla ajaa yksin :(

Onneksi selvisitte säikähdyksellä!

Ja mitä niihin muiden virheisiin tulee, niin sattuuhan niitä, mistä ne kaikki kolarit muuten tulisivat.

Itse olen ajanut valoristeyksen läpi suoraan yksisuuntaiselle (väärään suuntaan) ja sen huomatessani juuri sen paniikkiuukkarin tein ja kiskaisin poikaystäväni äidin auton tiekaiteeseen. Vähänkö nolotti... :ashamed:

Höps, kyllä sä tuosta yli pääset.
Mä en ole uskaltanut ajaa kolaroimattomuudesta huolimatta, saattaa johtua ihan siitä ettei ajohalujakaan ole kummemmin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Sattui pieni vaaratilanne liikenteessä...oltiin tänään sukuloimassa perheen kanssa ja lähdimme äsken tulemaan kotiin päin, minä ajoin. Käännyin vasemmalle enkä jostain syystä huomannut liikenteenjakajaa, johtui varmaan pimeydestä tai jostain...ajoin sitten väärälle kaistalle, isäni huusi, että olen väärällä kaistalla, jolloin siirryin nopeasti vasemmalle, mutta ei se tietenkään auttanut, koska olin edelleen vastaantulijan kaistalle (vastaantulijan puolella oli 2 kaistaa ). Huomasin nuolista, että olen ihan väärässä paikassa, menin ihan paniikkiin ja tein äkkiä uukkarin, jolloin luisuimme melkein ojaan, pysähdyin hetkeksi vasempaan reunaan, sitten käännyin ja ajoin vihdoin liikenteenjakajan oikealle puolelle. Onneksi oli hiljaista eikä sieltä vastaantulijan kaistalta tullut missään vaiheessa autoja!! Olin kuitenkin ihan shokissa, luulin, että ajan meidät kohta ojaan tai törmään johonkin autoon :'(

Taatusti kukaan muu ei ole tehnyt näin suurta virhettä :'( Pelkään, että saan jonkun kammon ajamiseen enkä enää uskalla ajaa yksin :(

tuhma tyttö..
stick_whip.gif

Tuo oli oikea neuvo: heti vaan autonrattiin, kyllä se siitä. Mulla on tapahtunut tänä vuonna peräti kaksi tapausta, jotka ovat hiljentäneet kyllä kaasujalkaa... =( Hirvitti lähteä kolarin jälkeen ajamaan, mutta pakko!

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

miksi ihmeessä siirryit vasemmalle, kun huomasit olevasi väärällä kaistalla :D suomessa on oikenapuoleinen liikenne :D

Yhteistyössä