Onnea Pippurille ja tsemppiä työasiaan. Tsempit myös Pähkinäpuulle loppukiriin!
Täällä juhlittiin 1v pääsiäisenä, hyvin meni. En käyttänyt kuvauksessa vaan otettiin itse järkkärillä pari kuvaa, mietin vielä että veisinkö kuitenkin näin jälkikäteen vielä.
Hampaita on täällä 9, alhaalla ja ylhäällä 4 + ylös puhkesi viime viikolla ensimmäinen poskihammas. Neuvolassa mitat oli 8,3kg ja 75,2cm, siro edelleen on, ja 2×rokotetta reisiin, niistä ei toistaiseksi oireita. Noro tosin kävi kylässä just kun olin risteilyllä, ja sain sen sit isältä tai tyttäreltä kun tulin kotiin..

kävele ei vielä yksin mutta kiipeilee, ja kovasti seisoskeleen ilman tukea keräten rohkeutta, valmiudet olisi jo muttei uskallusta. Tuskin kauaa enää menee.
Unien ja ruokailujen suhteen kaikki muuttui äkkiä. Elämä alkoi olla yhtä tissillä roikkumista joten mä päätin että ruoka ensin, sitten tissi. Pari päivää protestoi ja sitten alkoi syödä ihan (meille) isoja määriä: aikuisen annoksen kaurapuuroa, 200g purkin ruokaa kerralla jne. Samalla päätti alkaa syödä itse, useimmiten ei saa enää auttaa, itse lusikoi tai haarukoi menemään kuin isokin lapsi. Tissillä käy 2-4 kertaa per päivä, en tarjoa mutta annan jos pyytää (ruoan jälkeen).
Päiväunissa siirryttiin yksiin uniin mun päätöksellä ja unet piteni välittömästi, nyt nukkuu 1h 50 min - 3h keskellä päivää klo 12 alkaen. Ihana kun on viimein selvä päivärytmi! Yöuniin ei juuri vaikuttanut. Yötissiä ollaan nyt lopettamassa niin, että pinniksestä herätessä puolen yön maissa saa tissiä ja siirtyy meidän viereen, missä ei sitten enää ole tarjoilua loppuyönä. Yöt on nyt sitten olleet aika paskoja ja aamut alkaneet hyvin aikaisin

Miten teillä on lähtenyt kierto pyörimään? Onko jokin muuttunut synnytyksen jälkeen? Täällä ei edelleen kuukautisia näy ei kuulu, ehkä kun olen imettänyt niin tiiviisti? Saa nähdä miten käy nyt kun imetys on dramaattisesti vähentynyt äkkiä