Z
Zarja*
Vieras
Uusi viikko ja uudet kujeet taas
.
Huonosti nukutun yön jälkeen tänään tuntuu taas paha olo tuplakovalta.Välillä oikein toivoo että kumpa saisi vaan kotiin jäädä toipumaan oloaan..mutta ei. Ja mihinkäs se sieltä katoaisi. Tuo ummetus jonka Lydia mainitsit, on muuten vielä kokematta. Täällä päinvastoin vatsa on toiminut tosi hyvin. Vielä
.Kai tuo ravinto vielä ollut ok vatsalle. Välillä meinaa tulla morkkis syömisistä, että tuleekohan nyt riittävästi vauvalle sitä ja tätä ja tuota jne..meinaa stressi tulla jos alkaa oikeasti miettimään että kaikkea tulee mitä neuvolasta ohjattiin. Jossain luki että vauva ottaa kyllä omansa mutta äitikin tarvitsee niitä kaikki "eineksiä"
..joten olen varmuuden vuoksi syönyt noita raskaana oleville tarkoitettuja monivitamiineja aina kun on tuntunut että pystyn ottamaan.Joskus niistä paha olo on vaan lisääntynyt.
Nyt alkaa vasta pientä vatsaa todellakin näkymään, siitä ei pääse nyt mihinkään
..turvotusta ollut tosi vähän näinä viime viikkoina. Alussa oli enemmänkin. Mutta jotain turvotusta kuitenkin sillä ilmavaivoja on oikeasti aika hyvin
..miehen kanssa naurettu että se on mun "tavaramerkki"nykyään..sohvalla aina rentoutuneena. Hoh.,.aika hassuakin kun normaalisti ilmavaivat mulla ollut aina toosi vähäistä. Noh tää on nyt tätä.Muilla mitään tällasta? Mun kaveri kertoi samaa kun odotti vauvaa..joten kaippa tää aika yleistä on.Vaiettu puheenaihe luultavasti. Oire siinä missä muutkin
..
Ensi viikolla on uä..jännittää. Oi että sentään. Ja sitten ilmoitan työnantajalle asian. Sekin jännittää valtavasti.Mutta siitä se kaikki asettuu uomiinsa. Aika muuten juoksee lujaa..mietin just että neuvolan laskujen mukaan pian on 3 kk täynnä odotusta..ja kauaakaan kun joulu ja sitten onkin kevät joka tulee aina yhtä nopeaan. Aika todellakin kulkee..ja välillä miettii että pitäsköhän nyt jo hommata jotain vai eikö.Ootteko hommanneet hoitopöytiä ym jo? Entä vaunuja?Me ei vielä.
t. lydia 8+5[/quote]
Huonosti nukutun yön jälkeen tänään tuntuu taas paha olo tuplakovalta.Välillä oikein toivoo että kumpa saisi vaan kotiin jäädä toipumaan oloaan..mutta ei. Ja mihinkäs se sieltä katoaisi. Tuo ummetus jonka Lydia mainitsit, on muuten vielä kokematta. Täällä päinvastoin vatsa on toiminut tosi hyvin. Vielä
Nyt alkaa vasta pientä vatsaa todellakin näkymään, siitä ei pääse nyt mihinkään
Ensi viikolla on uä..jännittää. Oi että sentään. Ja sitten ilmoitan työnantajalle asian. Sekin jännittää valtavasti.Mutta siitä se kaikki asettuu uomiinsa. Aika muuten juoksee lujaa..mietin just että neuvolan laskujen mukaan pian on 3 kk täynnä odotusta..ja kauaakaan kun joulu ja sitten onkin kevät joka tulee aina yhtä nopeaan. Aika todellakin kulkee..ja välillä miettii että pitäsköhän nyt jo hommata jotain vai eikö.Ootteko hommanneet hoitopöytiä ym jo? Entä vaunuja?Me ei vielä.
t. lydia 8+5[/quote]