+++ HUHTIKUUSSA PLUSSAAVAT, toukokuuta suunnittelevat +++

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ansku83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anniala :hug: :'(

Iloksi: Voimia todella paljon sinulle/teille. Toivottavasti vielä jokin kaunis päivä saat oman nyytin syliisi. Älä suotta soimaa itseäsi tunteistasi. Minullekkin on jo tähän vuoteen kerennyt tulla fiiliksiä laidasta laitaan. Olen myös itsekkin ihmetellyt, mikä siinä on, miksi niin kovasti haluan lapsen tähän maailmaan.

Piinailijoille peukkuja ja tsempityksia!

Ja MG:lle voimia! Koita saada äänesi kuuluviin siellä lekurissa.

Kiitos kaikille.

Mä täällä kävinkin kirjottelemassa maaliskuun alussa, mut viesti ei jostain syystä suostunut tuleen perille. Tiedä sitten syytä. Nyt ainakin on sellanen olo, että sen viestin ei ollut tarkoituskaan tulla perille, ei ollut tarkoitus että pääsisin hehkuttaan onneamme.
Nään öisin painajaisia, mies on ihan rikki, oli ensimmäiset 1,5 vk sairaslomassa, viime viikon piti jotain lomia, tän viikon taas sairaslomalla, ei pää kestänyt töihin menoa. Katsotaan nyt mikä tilanne kun maanantaina sen pitäis töihin mennä. Esikko ollut tämän viikon hoidossa, loppu itseltä voimat kesken.
Päivittäin tulee itkukohtauksia, ihan missä vaan, keskellä kauppaa, ulkona kävellessä... Ihmiset tuijottaa ja kyselee että onko kaikki kunnossa.. No ei v*ttu ole! Mä olen just menettänyt toisen lapseni! Tekis vaan mieli lukittautua neljän seinän sisään ja unohtua tänne. Esikoisen takia ei voi.

Viimeksi muokattu:
Anniala Voimaa :hug::hug::hug: tiedän tunteen itsekin keskeytyneen keskenmenon marraskuussa saaneena. Se oli kovin surullista ja myös paljastui vasta tuossa rv12 ultrassa. varhaisultrassa sykkeetkin oltiin jo nähty, mutta iin vain kävi. Yksi traagisimmista tapahtumista, mutta niin siitä vain selvittiin. Aika, mikä ihana asia. Nyt on viikon vanha plussa taas taskussa, jota jännitetään kuinka käy, mutta mieli on nyt positiivinen. Itse sain paljon apua täältä keskenmeno ryhmästä ja sitten kun oltiin valmiita uuteen yritykseen niin tuolta "keskenmenon jälkeen uudelleen yrittävät". Ihan mahtavaia mimmejä pullollaan.

Iloksi hienoa ja kaunista kirjoitusta. Olet selkeästi todella avarakatseisesti ja kypsästi käsitellyt ja suhtautunut tähän haastavaan polkuun. On todellinen lahja meille muille että kaltaisiasi upeita ja fiksuja ihmisiä on täällä jakamassa kokemuksia. Siis yksinkertaisesti nöyrimmät kiitokset. Ja kevätkukka :flower:

Anniala:hug::hug: olen todella pahoillani.

Tällä ollut syvällistä keskustelua. Mielenkiintoista lukea teidän pidempään yrittäneiden pohdintoja!

Tällä testattu mammaksin herkällä viivanpaikka tai haamujen haamu! Mielipiteitä?
032wq.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG] Pahoittelut kuvan huonosta laadusta...

Te olette kyllä ihania ihmiset täällä :flower: Kiitos kaikille kannustuksesta ja siitä, että saan tulla tänne huolineni ja murheineni :) Minä toivon, että täältä kenenkään ei tarvitse tälle tielle lähteä vaikkakin olen myös sitä mieltä, että se pieni odottaminen kasvattaa luonnetta. Mutta liika on liikaa...

:)

anniala :hug: Olen pahoillani puolestasi :( Todella surullisia uutisia. Toivon paljon voimia sinulle ja miehellesi. Ajalla on parantava vaikutus, mutta ei se oikein lohduta siinä vaiheesa, kun tuska on suurin.

Mango86 minäkin onnittelen sinua!! Tuo viiva näkyy kyllä ihan selvästi, vaikka haalea onkin! Eiköhän se siitä vahvistu :) Ihanaa, ihanaa :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Mango86: Voi että, viivahan siinä! :heart: Paljon onnea, viivalle vahvistumista ja pienelle enkeleitä matkalleen! :)

Ansku83 & Sunflower11: Voi höh noita negatiivisia tuloksia... :hug: :(

anniala: Suuri osanotto. :hug: :'( Täältä löytyy myös kohtalotoveri, kkm hoidettiin helmi-maaliskuun vaihteessa... Voimia teille kovasti...

iloksi: Oli mukava kuulla sinusta. :) Tuo teidän tilanteenne vetää nöyräksi... laittaa omat huolet ja murheet ihan erilaiseen valoon. Jos totta puhutaan, niin silmiin nousi kyyneleet tekstiäsi lukiessani, tuntuu niin suurelta vääryydeltä...ja kun omasta lähipiiristä löytyy myös yksi ihana pariskunta, joille ei pientä ole tullut suuresta ja pitkästä yrityksestä huolimatta, niin jotenkin vielä konkretisoitui tuo kirjoituksesi. :'( Paljon voimia teille, muista että kaikki tunteet ovat ihan "oikeita" ja "aitoja". Sinä olet vahva ihminen. :hug:

macy gray: Kyllähän on oirelista. :( Varmasti häiritsee jo "normaalia arkea" tuommoiset...ja ihmetyttää, ettei lääkäri ota tosissaan... :mad: Toivon teille pääsiäiselle oikein hedelmällisiä aikoja! :heart:

Kp 14, eikä oviksesta merkkiäkään. :/
Pupuilua on harrastettu "varmuuden vuoksi" ;) kumminkin... Mutta napukka on kova ja korkealla, minkäänlaisia ovislimailuja ei ole havaittu eikä mitään oviskipuihin viittaavaakaan. Vähän huolettaa, että miten pitkä tästä kierrosta tulee (jos se ovis nyt tulee edes), kun yleensä oirehdinta alkaa 4-7 pvää ennen ovista ja nyt ei mitään... Kunhan nyt ei hirveästi tuonne kp 20 jälkeiseen aikaan menisi... :/

Tänään lähdetään kaveriporukalla syömään ja stand up-numeroa katsomaan. :) Vähän muuta mieleen. :)

Ihanaa lauantaita kaikille!

anniala: Voi kamala :'( Olen niin pahoillani :hug:

Mango86: ONNITTELUT!!! :flower: Ihan selvä plussahan tuo on ;) Tuosta varmasti digikin näyttäisi sen 1-2 viikkoa =) Olen itse saanut kerran tuollaisen haamun tuohon saamaan Davidin herkkään testiin ja digi näytti sillon samasta näytteestä plussaa.

Mango JEEEE!!!! Mahtavuutta! ONNEAONNEAONNEA!!!!!!!!! :heart: :heart: Ja nyt muut perässä, eikö vaan! :D :D

Sunflower toivotaan parasta! :heart:

Ei tätiä, eikä sen puoleen sen tuntemuksiakaan! Ei ollu kyl viime kierrossakaan kun se hyökkäs puskista! :D Kohti keskiviikkoa siis! :)

sunnuntai 17.4.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
tattoomam.................kp55/31.............26v....3.lapsi....yk1
PieniTytönTylleröinen..kp52/??.....................3. lapsi
AiraM..........................kp45/~34..............................yk4
*Justiina*...................kp38/30-32.......38v....3. lapsi.....yk3
kissendaal...................kp34/35.............25v.......2.lapsi....yk1
Ansku83......................kp29/32-37.........27v...1. lapsi......yk4
Sunflower11...............kp26/26-31.................3. lapsi....yk4
öttiskä......................kp26/28-30...........22v...1.lapsi.....yk1/10km2
nepari80.....................kp25/29..............31v...2. lapsi.....yk3
Sinderella...............kp24/25-30.........38v...6. lapsi....yk4/6km1
Miimau.......................kp23/27..............31v...1. lapsi....yk10
iloksi..........................kp23/31-33..........28v...1. lapsi......yv5
Camilla31....................kp22/??..........31v.....2.lapsi......yk1
Jul..............................kp21/27.............27v....1.lapsi.....yk3
Bla-bla........................kp20/34.............34v...2. lapsi......yk12
pikkumy......................kp19/28.............25v...1. lapsi......yk7
Tuuska.......................kp19/28...........25v.....3.lapsi......yk4
Minnarun....................kp18/29-31.........30v...3. lapsi.....yk9
Viola30.......................kp18/27............31v...2. lapsi.....yk11
Lisey..........................kp15/30-32........28v.....2.lapsi...yk2/4kkm1
Zanca.........................kp14/26-31........27v..1. lapsi.....yk9
MinyMom...................kp14/27-28..........26v....2.lapsi....yk11
Emmuska10...............kp13/34.............28v......2.lapsi.....yk2
macy gray...................kp12/30-35......30v...2. lapsi....yk17
Barbamama35............kp12/23-28........35v...3./4. lapsi...yk8
Jensar.........................kp9/35-40.......32v....2. lapsi.....yk12/15ku1
Maira...........................kp5/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
SiSa78........................kp1/28-30.......32v.....2. lapsi....yk6km2
Pänä..........................kp?/26-34.......28v...1. lapsi....yk21

TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Kauniina Päivänä Tuut, Viulu, Jennynny, myrskytuuli, Ngale

PIINAILIJAT
Barbamama35............dpo24
Ansku83.....................dpo16
kissendaal...................dpo12
Sinderella....................dpo6
Tuuska........................dpo5
Pänä...........................dpo3
Viola30........................dpo3

PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu:
MiiJane76........10.3.....kp27/24-31.....35v........4. lapsi....yk37
EevaN.............25.3.....kp25/25-26.......26v.....3. lapsi.....yk3
Mariel85...........26.3.....kp34/??...............25v...2. lapsi......yk5km2

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu:
äiti x4................4.4......kp26/24............32v....6. lapsi......yk4
Viena.................8.4......kp26/29-31........33v.....1.lapsi.....yk3kkm1
mileon...............12.4.....kp??/??............??v.......?.lapsi.....yk?
Mango86..........17.4......kp27/??.......24v....2. lapsi.....yk1km1

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...77104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/

HAAMUILIJAT

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listan lyhenteiden selitykset ja maaliskuun pinkan linkki etusivulla! =)

Plussarikasta huhtikuuta!

Viimeksi muokattu:
Mango: Aivan selvä plussa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :heart: Onnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anniala:
Olen tosi pahoillani!!!!!!! Voimahalauksia valtavan paljon :hug:

Sunflower:
Pahoittelut negasta! :( Musta kyllä tuntuu että se ehtii vielä hyvinkin muuttua plussaksi, tässähän on vielä hyvin aikaa!!! :heart:

Iloksi:
Voimia!!! :heart:

Omaa napaa: Täällä vain oireettomana mennään, jo odottelen menkkoja saapuvaksi.... jos normi kierron mukaiset niin tädin pitäisi pyyhältää paikalle ensi viikon to-la.... Jännittää!!!!!!!!!!!!!!!!! Yritän jo etukäteen olla masentunut ettei tulisi sitten niin kova tiputus... Mutta ei meinaa onnistua kun koko ajan on niin toiveikas olo! Päätä särkee ja pieniä juilintoja olen tuntevinani that's it.... nuo nyt voivat olla aivan normikierron juttuja mutta kuten tiedätte niin näillä piinapäivillä sitä tuntee KAIKKI mahdolliset pienimmätkin jutut kropassansa....:ashamed:

muoks! Niin ja vähän etova olo ollut(niinkuin NIIIn monessa kierrossa aikaisemminkin....)... saattaa johtua tästä kalvavasta flunssasta...

ja lisämuoks: Mulla siis menossa mahd.dpo 8.

Viimeksi muokattu:
Pahoittelee hiljaiseloaan... on ollu kiireinen ja kalenteri pukkaa olemaan niin täynnä ja varmaan ihan hyvä ettek alati oo täällä kyttäilemässä menee kiertokin sitten ihan fiiliksillä ei kp:ta laskemalla... epäilen oviksen olevan hippeimmillään kivut sitä luokkaa mut ukko on sen verta paljon ottanut ilolientä etten halua sitä lähellenikään ja taas kerran hukkaan menee... alkaa olla hieman liiallista tuo meidän isännän alkon käyttö...

Kiitos pahoitteluista :heart: Vielä ei verta näy, joten en menetä täysin toivoa vielä :D

Minnarun: Höh, että ovis mienee hukkaan :| Ymmärrän kyllä täysin jos ei halua ilolientä nauttinutta ukkoa siihen viereen..

Minnarun: Voi harmi... :( :hug: Ilolientä nauttinut mies ei tosiaan ole mikään haluja nostattava...

).( Täällä kp 1. Täti kurvasi aamulla kylään. Eilen pyyhin jo yhdet vaalenpunaiset veriviirut, joten arvasin tädin kolkuttelevan jo ovella. Eli päivän oli täti vaan nyt myöhässä, kun tajusin lopettaa ne Luget etuajassa. Hyvä ettei tarvinnut uutta kiertoa kauempaa odottaa :)

Ansku83: Voisitko päivittää mulle kp 1/28-30 ja yk6km2. Kiitos! :flower:

Mango :heart:

Minnarun; Tuttua juttua täälläkin. On se kumma, miten noille miehille aina vaan maistuu tuo alkoholi, itseäni kun ryyppääminen ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sisa; Vain niin se taas tuli. Toivottavasti älyää täti pakata pian kamppeensa ja olla tulematti sitten pitkilleen.

).( Oviksen metsästystä, vielä ei ole näkynyt testeissä mitään muuta kuin kontrolli-viiva. Noilla en olekkaan ennen testannut (davidin herkkä liuska), mutta 10mlU on ollut muilta merkeiltä käytössä ennenkin, joten luulis, että herkkään jotain piirtyis, vaikka kerran päivässä testaiskin. Arvelen kyllä oviksen taas siirtyneen, kun alkukierrossa oli flunssa, ei olisi eka kerta kun flunssa siirtäisi sitä.

Anniala: Otan osaa suruunne :( Se ottaa koville pitkään, mutta kuten aiemmatkin kommentoivat, aika auttaa vähän. itselläni menetyksestä on nyt 8kk aikaa eikä se ole enää päällimmäisenä mielessä. Toki tietyt asiat ja tilanteet tuovat sen kaiken vahvana mieleen, mutta vain hetkittäin. Surussa ei enää vello niinkuin meni oikeastaan koko viime syksy.

iloksi: Ihana kuulla sinusta. Uskon myös, että tuo on puolustusmekanismi, jolla jaksat jatkaa eteenpäin. Hienoa, että olet hyvillä mielin kaikesta kokemastasi huolimatta. Toivon niin kovasti, että ne hoidot tuottaisivat tuloksen ja saisit viettää mahtavasta syystä tipattoman juhannuksen. b=)d

Mango: ONNEA :flower: ja hirmuisesti tarrasukkia pienelle :heart:

mg: Tuli noista luettelemistasi oireista mieleen myös toinen mahdollinen aiheuttaja - masennus. Se voi aiheuttaa kaikkia noita mitä luettelit ja paljon muutakin. Siitähän oli juttua tuossa joku aika sitten, että koit olevasi masentunut. Haitko siihen apua?

Sunflower: Peukutuksia b=)d

Minnarun: Voimia! :hug: Auttaisiko asiasta puhuminen miehesi kanssa? Olen nähnyt läheltä miten helposti se asia lipsuu elämänmittaiseksi taisteluksi. Asianomainen itse huomaa liian myöhään, että on riippuvainen eikä enää pysty lopettamaan. Vielä nuorena se voi olla "hauskaa", mutta ei enää edes heidän itsensä mielestä, kun juomista on jatkunut vuosikymmeniä. Sitä ei sitten enää noin vain lopeteta, kun on koko ikänsä tottunut sekä hyvissä että huonoissa hetkissä tarttumaan pulloon :( Se on surullista sekä heille että kaikille läheisille ja suoraan sanottuna pilaa kaikkien elämän. Harva kestää sellaisen ihmisen rinnalla loppuun asti. Sitä ei vaan omasta kumppanistaan usko, miten pahaksi tilanne voi mennä. Kun näkee rappio alkkiksia, harva tulee ajatelleeksi, että hekin ovat ehkä olleet nuorena perheenisiä. Avioeron jälkeen ainoaksi luotettavaksi kumppaniksi on jäänyt pullo. Surullisia tarinoita :( Tilanteen ei tarvitse mennä edes niin pahaksi, mutta totuus on, että juominen pikkuhiljaa lisääntyy ja valtaa tilaa muilta asioilta alkoholistin elämässä. Se on rankkaa kaikille, jotka katsovat tilannetta voimattomina vierestä. Toivoisin niin kovasti, että näihin puututtaisiin aikaisemmin ja ihmiset saisivat ongelmiinsa todellista apua ennen kuin se on liian myöhäistä. Tässä asiassa Suomessa toimitaan tyyliin "laastari vuotavaan avohaavaan". Sitä vähätellään ja siedetään (pojat on poikia) kunnes tilanne on tosi paha ja sitten moralisoidaan eikä anneta apua, koska henkilö on itse aiheuttanut ongelmansa. En nyt tarkoita, että miehesi olisi tällä hetkellä alkoholisti. Siinä on vain aina se vaara, että tilanne lipsuu siihen, jos juomista on usein ja sitä jatkuu pitkään. Voimia ja viisautta ihan roppakaupalla, jotta selviätte tilanteesta! :hug:

Kiitokset Ansku taas päivitetystä listasta! Ihan ihmettelin kun huomasin et mulla on jo kp 18 tänään.

Tsemppiä Sisa uuteen kiertoon! Siitä se nousu taas viikon päästä alkaa!

Minnarun, meilläkin asiasta on koko yhdessäoloaika keskusteltu ja onneks muutosta on tullut. Aikamoista oli nimittäin meno sillon kun tavattiin ja piti ihan sanoa et haloo hei! Iltakaljatapa jää helposti päälle. Mua muutenkin ärsyttää juominen, ite en juurikaan ota.

Zanca, en tiennytkään et ovistestejäkin on eri vahvuisia! Onko kellään tietoa mitä nuo Clearbluen digit on vahvuudeltaan? Yritin googlata, mutten ainakaan nopeesti löytänyt. Tsemppiä oviksen metsästykseen!

mg, komppaa barbamamaa, ehkä se on masennusta? Nää on taas näitä meidän keittötsykologijuttuja, mutta ottaisit asian esille jonkun kanssa. Saatat sitten jälkeen päin miettiä että olisinpa sanonut jotain aiemmin. Koetko että jos tulisit nyt raskaaksi, nuo kaikki ongelmat väistyy? Mähän uskon niin omalla kohdallani. Että jos vaan tuun raskaaksi, niin kaikki on hyvin.

On kyllä taas niin surullinen olo tän lapsettomuuden takia :( Miksi, miksi meille ei toista lasta suoda? Ihailen sua iloksi sun asenteen takia, tosin sulla on valitettavasti ollut aikaa miettiä näitä asioita ja osittain hyväksyäkin ettei lasta välttämättä tule. Juttelin taas eilen miehen kaa tästä, musta tuntuu että me ollaan vatvottu tää asia niin monta kertaa ettei kummallakaan uusia näkökulmia oo. Totesin vaan että mulla on tää surutyö niin kesken kun olla ja voi, enkä pysty vielä pitkään aikaan hyväksymään ettei lasta kuulu. Uskon vielä raukkamaisesti et entäpä jos tästä kierrosta tärppääkin ja sitten taas faktat tulee mieleen, että jos ei oo vuoteen tärpännyt, niin miksipä juuri nyt asia muuttuisi. Kyllä kuulkaa sydämeen sattuu ja lujaa jatkuvasti. Jossain vaiheessa meidän on kerrottava tästä kaikille utelijoille, mutta vasta sitten, kun oon itse pystynyt sisäistämään tän paremmin. Ja taas, onhan tässä aikaa, oon vasta 31v. ja vuosi vasta yritystä. Vaikka tuntuu ikuisuudelta. Mies totesi eilen et onhan meidän petipuuhista kaikki hohto mennyt kun kalenterin kanssa sekstaillaan. Niinpa. En viittinyt sanoa et useimmiten ennen kun se alkaakaan toivon sen olevan ohi. Ens viikolla on taas labrassa käynti, mitataan progesteroni, tsekataan onko ovulaatio tapahtunut vai ei. Hyvä päästä saikulta töihin, kotona nää asiat velloo päässä vaan koko ajan, töissä sentään joutuu muuta ajattelemaan.

Mietin monesti miten ääliökommentteja oonkaan viljellyt monille, jos ne on valittaneet ettei lasta kuulu. Ihan hävettää nyt. Ja välillä tuntuu et siinäpähän saan nyt takaisin oikein isolla kädellä kaikki tyhmyydet mitä oon elämässäni sanonut. Enää ei niinkään vituta tai en oo vihainen, surullinen ennen kaikkea. Ja epätoivoinen ja osittain jo toivoni menettänyt.

Niin, kp 18 siis ja dpo 3. Tässä taas on vaan ooteltava.

Mukavia vaalivalvoaisia! Ootteko muuten käyneet äänestämässä ja onko kukaan halukas kertomaan mitä puoluetta/tyyppiä ootte äänestäneet?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä