HUI!! Minkä näköinen Tori Spelling on!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja tuo selitys, olin niin sairas kuukausia ja oli vaikea saada syötyä, ramppasin lekurilta toiselle... Okei aika jänskää että näillä liian laihoilla julkkiksilla on aina jokin selittämätön sairaus minkä takia laihtuvat, ei syömishäiriö...

Mun käy sääliksi tuollasta. On varmaan todella vaikeaa käsitellä omaan ulkonäköönsä liittyviä ongelmia kun jokainen aivastuskin on julkinen tapahtuma. Olispa ollut aika ahdistavaa, jos mun painon kehitystä olis joku seurannut kun olin raskaana ja lihoin hoikasta pulleaksi ja sitten kun yrittää niitä kiloja karistaa. Ei riitä että itseä jo ahdistaa, vaan siitä pitää vielä kuulla jokapuolelta :(

Miksi julkut haluaa olla tommosia nollakokosia? Näyttää aivan karseelta, jotenkin tuntuu, ettei ihminen ole välttämättä kovin pitkäikäinen tuollaisessa kunnossa :/

Jaaha, kateelliset naiset täällä arvostelee. Kuvaan on vain valittu mahdollisimman epäonnistunut otos. Tori Spelling on seksikäs nainen, ja juuri oikean kokoinen. Nainen ei ole enää nainen, jos painaa yli 60 kiloa. Yli 60 kiloiset on mursuja, ja yli 70 kiloiset naiset on lihavuoria. Ja lyhyille naisille noista kilomääristä voi ottaa vielä kympin pois.

Suomessa naiset on järjestään lihavuoria.

Alkuperäinen kirjoittaja eksyin netistä tähän;23131050:
Jaaha, kateelliset naiset täällä arvostelee. Kuvaan on vain valittu mahdollisimman epäonnistunut otos. Tori Spelling on seksikäs nainen, ja juuri oikean kokoinen. Nainen ei ole enää nainen, jos painaa yli 60 kiloa. Yli 60 kiloiset on mursuja, ja yli 70 kiloiset naiset on lihavuoria. Ja lyhyille naisille noista kilomääristä voi ottaa vielä kympin pois.

Suomessa naiset on järjestään lihavuoria.

:laugh:

Ja Ameriiikoissahan naiset on järjestäen laihoja.... ;)

no minä oon ollu ton kokonen ja näkönen alta 30 vuotiaana, tosin ilman tollasia silikoneja :D eikä ollu mitään syömishäiriötä eikä sairautta... En vaan lihonnu vaikka söin ihan mitä vaan ja kuinka paljon vaan :D

Eikös se oon ennenkin ollu noin laihassa kunnossa? Tori Spellingillä on se ikävä puoli, että oli miten laiha tahansa ja minkälaiset silkkarit vaan, niin naamasta siitä ei saa kaunista millään.

Yhteistyössä