V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielelläni ottaisin hänen kroppansa. Erittäin mielelläni.
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mielelläni ottaisin hänen kroppansa. Erittäin mielelläni.
yhdyn täysin
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Minä nyt vain haluan sanoa tähän väliin, ettei anorektikko tarkoita vain luurankoa. Siihen vaiheeseen päästään, kun tarpeeksi itseään kuihduttaa, mutta yleensä se on sitten se silmiin pistävin vaihe sairaudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Minä nyt vain haluan sanoa tähän väliin, ettei anorektikko tarkoita vain luurankoa. Siihen vaiheeseen päästään, kun tarpeeksi itseään kuihduttaa, mutta yleensä se on sitten se silmiin pistävin vaihe sairaudesta.
Ainahan tuo Tori on ollut laiha.Ei musta sen erityisemmin ole kuihtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Minä nyt vain haluan sanoa tähän väliin, ettei anorektikko tarkoita vain luurankoa. Siihen vaiheeseen päästään, kun tarpeeksi itseään kuihduttaa, mutta yleensä se on sitten se silmiin pistävin vaihe sairaudesta.
Ainahan tuo Tori on ollut laiha.Ei musta sen erityisemmin ole kuihtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:Minua jotenkin kauhistuttaa kommentit tässä ketjussa: mielelläni ottaisin tuollaisen kropan ja ei se mikään anorektikko ole. Jos ei hällä minkäänlaista syömishäiriötä ole, niin en todellakaan ikinä halua olla normaalipainoinen!
Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:Toi on ihan niinkun mä mutta mulla ei ole tissejä :ashamed: ja en ole anorektinen, todella laiha kylläkin. Syitä kyseisen henkilön laihuuteen en tiedä, mutta aina se ei johdu syömishäiriöistä.