Hui, Tori Spelling bikineissä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hui
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hoikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielelläni ottaisin hänen kroppansa. Erittäin mielelläni.

yhdyn täysin

Saahan sen ottaa, helposti. Käytte pari kertaa operoimassa rintojanne, pari kertaa kasvoleikkauksessa, poistatte muutaman kylkiluun ja operoitte vähän lanneluita.

Sitten vielä rasvaimu tai hankitte itsellenne anoreksian.

Helppoa, eikö?

Ei mustakaan pahannäköinen ole.
Vatsalihakset näkyy ja reisilihastakin löytyy.
Ehkä sais noita muskeleita olla enemmän tai pari kiloa lisää muuten.
Mut anorektiseks en sanoisi.

Oon ite aika samannäköinen kropaltani,paitti tisut on luomut.
Enkä tod ole anorektinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Minä nyt vain haluan sanoa tähän väliin, ettei anorektikko tarkoita vain luurankoa. Siihen vaiheeseen päästään, kun tarpeeksi itseään kuihduttaa, mutta yleensä se on sitten se silmiin pistävin vaihe sairaudesta.

Ainahan tuo Tori on ollut laiha.Ei musta sen erityisemmin ole kuihtunut.

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Minä nyt vain haluan sanoa tähän väliin, ettei anorektikko tarkoita vain luurankoa. Siihen vaiheeseen päästään, kun tarpeeksi itseään kuihduttaa, mutta yleensä se on sitten se silmiin pistävin vaihe sairaudesta.

On, siihen Torin kuvaan sen enempää puuttumatta. Voisihan tuo kuitenkin näyttää kuitenkin terveemmältä muutamalla lisäkilolla, koska noi kintut on aika ripaiset. <---- ja kuitenkin piti puuttua :D

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:

No mistäs sitä tietää,kuinka pitkään hällä on ollut syömishäiriö.

Minua jotenkin kauhistuttaa kommentit tässä ketjussa: mielelläni ottaisin tuollaisen kropan ja ei se mikään anorektikko ole. Jos ei hällä minkäänlaista syömishäiriötä ole, niin en todellakaan ikinä halua olla normaalipainoinen!

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:
Minua jotenkin kauhistuttaa kommentit tässä ketjussa: mielelläni ottaisin tuollaisen kropan ja ei se mikään anorektikko ole. Jos ei hällä minkäänlaista syömishäiriötä ole, niin en todellakaan ikinä halua olla normaalipainoinen!

Jop. Mielellään palstamammat ottaisivat Torin kropan. Sehän on suoraan kirurgin veitsestä, miksi ette siis ota?

tori_spelling.jpg

Laiha, mutta en tiedä onko nyt kuinka paljon sitten kuitenkaan alipainon puolella. Mutta vanhettunut, ja sen vuoksi kuivakan oloinen. Ja kun hänellä on niin voimakas leuka ja kookkaat kasvonmuodot, niin se korostaa sitä että vartalo olis jotenkin hirveän kapea.

Yhteistyössä