Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja o:No varmaan vaikeaa kuvitella että laihuuden päivittely jotakin loukkaa. Yritäppä miettiä omalle kohdallesi, jos olisit kovin laiha.Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja o:Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:Alkuperäinen kirjoittaja o:Idioottimainen aloitus. Mitä siitä jos joku ei ole kaunis? Oikeasti, mitä väliä?
Just eilen mietin, että olis kiva laittaa oman kropan kuva siihen kroppapinoon, mutta heti haukuttaisiin anorektikoksi, kun olen laiha. Vaikkakin tahtomattani.
Minen ainakaan avannu tätä haukkuakseni häntä. Vaan sanoin että on tosi laiha. Se ei ole haukkumista.
Jokaisella meillä on oikeus omiin mielipiteisiin. Ja ne saa myös ilmaista. Eikä niistä tartte kenenkään vetää herneitä nekkuun.
Eri asia sitten kun aletaan haukkumaan. Se on tyhmää.
Miksi ihmeessä pitää tehdä aloitus, jos joku on liian laiha? Teetkö myös vähän liian lihavista, vähän liian tummista, vähän liian kaljuista?
No tämä uutinen kun on ollut otsikoissa niin siitäpä varmaan muutkin puhuu.
Voi herranjee mistä asioista pitää alkaa vääntämään.
Kiitos ja loppu![]()
Ai mie oon nyt läski kun tein alotuksen et spelling on laiha? Selvä![]()
Tää tais nyt mennä siulle liian henkilökohtaseks vaikkei sinua edes koskenut niin mitäs jos antasit vaan olla?
Missä kirjoitin läski? Mutta ilmeisesti et ainakaan ole yhtä laiha kuin Spelling, koska sua ei haittaa että sitä kroppaa sanotaan rumaksi ja liian laihaksi ym.
Kyllä, otin henkilökohtaiseksi, mutta miksi mun pitäisi pysyä poissa? Mun mielestä sinä et itse kauheasti keskustele, puolustat vaan, naurat ja käsket menemään pois.
Mun kysymyshän oli, ja on edelleen, että miksi ihmeessä se on niin huomioimisen arvoista, jos joku on noin laiha. Mikä siinä on? Ja sillä huomiollahan annetaan myös anorektikoille sitä kannustusta, että kannattaa olla laiha.
edelleen tää aihe oli otsikoissa ja ajattelin et muillakin mielipiteitä aiheesta ja halusin kuulla myös niitä
Ja en edelleenkää ole missään vaiheessa haukkunut Toria rumaksi.