Tää on kyllä jo liian laiha

Alkuperäinen kirjoittaja o:
Alkuperäinen kirjoittaja La vida es un destino:
Idioottimainen aloitus. Mitä siitä jos joku ei ole kaunis? Oikeasti, mitä väliä?

Just eilen mietin, että olis kiva laittaa oman kropan kuva siihen kroppapinoon, mutta heti haukuttaisiin anorektikoksi, kun olen laiha. Vaikkakin tahtomattani.

Minen ainakaan avannu tätä haukkuakseni häntä. Vaan sanoin että on tosi laiha. Se ei ole haukkumista.

Jokaisella meillä on oikeus omiin mielipiteisiin. Ja ne saa myös ilmaista. Eikä niistä tartte kenenkään vetää herneitä nekkuun.

Eri asia sitten kun aletaan haukkumaan. Se on tyhmää.

Miksi ihmeessä pitää tehdä aloitus, jos joku on liian laiha? Teetkö myös vähän liian lihavista, vähän liian tummista, vähän liian kaljuista?

No tämä uutinen kun on ollut otsikoissa niin siitäpä varmaan muutkin puhuu.

Voi herranjee mistä asioista pitää alkaa vääntämään.

Kiitos ja loppu :)
No varmaan vaikeaa kuvitella että laihuuden päivittely jotakin loukkaa. Yritäppä miettiä omalle kohdallesi, jos olisit kovin laiha.

Ai mie oon nyt läski kun tein alotuksen et spelling on laiha? Selvä :laugh:

Tää tais nyt mennä siulle liian henkilökohtaseks vaikkei sinua edes koskenut niin mitäs jos antasit vaan olla?

Missä kirjoitin läski? Mutta ilmeisesti et ainakaan ole yhtä laiha kuin Spelling, koska sua ei haittaa että sitä kroppaa sanotaan rumaksi ja liian laihaksi ym.

Kyllä, otin henkilökohtaiseksi, mutta miksi mun pitäisi pysyä poissa? Mun mielestä sinä et itse kauheasti keskustele, puolustat vaan, naurat ja käsket menemään pois.

Mun kysymyshän oli, ja on edelleen, että miksi ihmeessä se on niin huomioimisen arvoista, jos joku on noin laiha. Mikä siinä on? Ja sillä huomiollahan annetaan myös anorektikoille sitä kannustusta, että kannattaa olla laiha.

edelleen tää aihe oli otsikoissa ja ajattelin et muillakin mielipiteitä aiheesta ja halusin kuulla myös niitä :)

Ja en edelleenkää ole missään vaiheessa haukkunut Toria rumaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja laiheliini täälläkin:
musta toi nyt ei ole edes liian laiha. näyttää just semmoselta synnyttäneeltä naiselta joka on sit laihduttanut: eihän se löysä nahka siitä helposti kiristy enää. itse asiassa oon ite aika lailla saman näkönen, huomattavan paljon pienemmillä tisseillä vaan. :D meinasin kyllä lähteä salille kiinteyttämään itteäni, älkää tulko kattomaan mua jos jo tolle kuvalle yrjöötte.

en mie ainakaan yrjöö :)

treenaamaan vaan.

musta toi nyt ei ole edes liian laiha. näyttää just semmoselta synnyttäneeltä naiselta joka on sit laihduttanut: eihän se löysä nahka siitä helposti kiristy enää. itse asiassa oon ite aika lailla saman näkönen, huomattavan paljon pienemmillä tisseillä vaan. :D meinasin kyllä lähteä salille kiinteyttämään itteäni, älkää tulko kattomaan mua jos jo tolle kuvalle yrjöötte.

treenaamaan vaan.

Älkää nyt viittikö tuon näköiseksi itseänne treenata. Kyllä tuossa linkissä on kuva anorektisesta naisesta, piste!

Alkuperäinen kirjoittaja hahahah:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep :
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ei välttämättä anorektikko, mutta liian laiha silti. Mä olen kyllä ylipainoinen, mutta koskaan en haluaisi olla tuollaanen. Enemmän pitää olla muotoja ja kurveja.

Jännää, että ylipainoiset tai pyöreät ovat ne jotka hohkaa eniten kurveista ja muodoista.

Niin, ehkä siihen ylipainoon/pyöreyteen on syynä juuri se, että tykkää semmoisesta kropasta. Tai sitten se tykkääminen johtuu siitä, että itse on sellainen ja todennut, että tykkää itsestään.

Hahahah, tämä on ehkä paras kuulemani syy ylipainouteen. Ja ehkä epärealistisin.

Miten niin? Jos nyt siis puhutaan ihmisestä, joka on ihannepainonsa ylärajoilla tai lievästi ylipainoinen, eikä oteta huomioon jotain panssarivaunun kokoisia ihmisiä joilla on elämänhallinta kokonaisvaltaisesti ihan hukassa.

Ei välttämättä anorektikko, mutta liian laiha silti. Mä olen kyllä ylipainoinen, mutta koskaan en haluaisi olla tuollaanen. Enemmän pitää olla muotoja ja kurveja.

Jännää, että ylipainoiset tai pyöreät ovat ne jotka hohkaa eniten kurveista ja muodoista.

No mä nyt vain pidän kauniimpana kurveja ja muotoja. Mä olen laihduttamassa, mutta mä en halua liian laihaan kuntoon.

Ennemmin ottaisin tällääsen kropan kuin tuon Torin.
catherine_zeta-jones.jpg

Kyllä tuokin varmasti on alasti aikalailla samaa luokkaa ku Tori ;)...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

treenaamaan vaan.

Älkää nyt viittikö tuon näköiseksi itseänne treenata. Kyllä tuossa linkissä on kuva anorektisesta naisesta, piste!

sitten kai mäkin olen anorektinen. painoindeksi kuitenkin siellä normaalin rajoissa. enkä ole itteäni treenannut tämmöseksi, mä OLEN tämmönen. treenamalla meinasin vaan saada vähän lihasta ja kiinteyttää löysähtänyttä olemustani.

Alkuperäinen kirjoittaja laiheliini:

sitten kai mäkin olen anorektinen. painoindeksi kuitenkin siellä normaalin rajoissa. enkä ole itteäni treenannut tämmöseksi, mä OLEN tämmönen. treenamalla meinasin vaan saada vähän lihasta ja kiinteyttää löysähtänyttä olemustani.

En minä sinusta tiedä, sanon vain mitä kuvassa näen. Tori ei ole aina ollut tuollainen, vaan on laihduttanut itsensä normaalipainoisesta anorektiseksi. Tuo ei ole treenaamisen tulosta, vaan laihduttamisen tulosta. Treenauksella ei tule tuollaista jälkeä.

Alkuperäinen kirjoittaja laiheliini:

En minä sinusta tiedä, sanon vain mitä kuvassa näen. Tori ei ole aina ollut tuollainen, vaan on laihduttanut itsensä normaalipainoisesta anorektiseksi. Tuo ei ole treenaamisen tulosta, vaan laihduttamisen tulosta. Treenauksella ei tule tuollaista jälkeä.

Eli siis olisin tuohon ensimmäiseen viestiini voinut vaihtaa sanan "laihduttaa" tuon virheellisen treenaus sanan tilalle.

tuo on ollu ruma aina,nyt oudon mallinen ihan ku olis pömppö vatsa vaikka laiha onkin,ihan mieluummin pidän kauniin pärstäni ja muodokkaan vartaloni ennemmin ku oliusin tuon näköinen

Alkuperäinen kirjoittaja 70 kiloinen :
tuo on ollu ruma aina,nyt oudon mallinen ihan ku olis pömppö vatsa vaikka laiha onkin,ihan mieluummin pidän kauniin pärstäni ja muodokkaan vartaloni ennemmin ku oliusin tuon näköinen

Kohtu voi olla kallistunut eteenpäin ja siksi "pömppö" alavatsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:

No mä nyt vain pidän kauniimpana kurveja ja muotoja. Mä olen laihduttamassa, mutta mä en halua liian laihaan kuntoon.

Ennemmin ottaisin tällääsen kropan kuin tuon Torin.
catherine_zeta-jones.jpg

Kyllä tuokin varmasti on alasti aikalailla samaa luokkaa ku Tori ;)...

Enemmän tuolla on kurveja kuin Torilla eikä ole yhtä laiha. Ainakaan näin kuvien perusteella.

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Ja taas täällä laihoja haukutaan :headwall: kivaa. Niin mieltä ylentävää. T: palstamamma, jonka luut törröttää, halusi sitä tai ei. |O

No laiha olen minäkin, mutta terve.
Tuo kuvan nainen oli ennen normaalipainoinen, nyt selvästi sairastunut anoreksiaan.

Ja taas täällä laihoja haukutaan :headwall: kivaa. Niin mieltä ylentävää. T: palstamamma, jonka luut törröttää, halusi sitä tai ei. |O

Tuo kuvan nainen oli ennen normaalipainoinen, nyt selvästi sairastunut anoreksiaan.

olkoon henkilö kuka tahansa, mutta painoluokaltaan sama kuin esim minä, mulla varmaan luut törröttää enemmän. Kiva lukee näitä : onpa ällöttävä, hyi helvetti, saatanan luuranko.... Got the point?

olkoon henkilö kuka tahansa, mutta painoluokaltaan sama kuin esim minä, mulla varmaan luut törröttää enemmän. Kiva lukee näitä : onpa ällöttävä, hyi helvetti, saatanan luuranko.... Got the point?

Eli pitäisi vain todeta, että onpa kaunis anoreksiaa sairastava nainen. Ihanaa, haluaisin olla yhtä laiha. Kyllä on ihan aiheellista puhua ko. sairaudesta ääneen, eikä vain ihannoivassa mielessä.

Eli pitäisi vain todeta, että onpa kaunis anoreksiaa sairastava nainen. Ihanaa, haluaisin olla yhtä laiha. Kyllä on ihan aiheellista puhua ko. sairaudesta ääneen, eikä vain ihannoivassa mielessä.

Eipä osassa viesteistä anoreksiasta puhuta, arvostellaan vain kuinka rumia laihat ihmiset on. No, edelleenkään toiset meistä ei voi sille mitään millaisiksi on synnytty! Kyllä ylipainoisista ei saa sanoa kommenttia, mutta laihoja saa haukkua mielin määrin?

Ja näiden ketjujen myötä kaikki laihat ihmiset luokitellaan anorektikoiksi.. Ja haukutaan sen mukaisesti. Mulla ei ole anoreksiaa, mutta olen kuunnellut tarpeeksi vihjailuja ja suoria kysymyksiä että onko minulla ko.sairaus..

Eipä osassa viesteistä anoreksiasta puhuta, arvostellaan vain kuinka rumia laihat ihmiset on. No, edelleenkään toiset meistä ei voi sille mitään millaisiksi on synnytty! Kyllä ylipainoisista ei saa sanoa kommenttia, mutta laihoja saa haukkua mielin määrin?

Aina te jaksatte vääntää tämän saman lauseen joko
"Miksi ylipainoisia saa haukkua, mutta laihoista ei saa sanoa mitään poikkipuolista?"

tai

"Miksi laihoja saa haukkua, mutta ylipainoisista ei saa sanoa mitään poikkipuolista?"

Luen tämän lähes joka päivä palstalta, jommin kummin päin. Ei sitä tarvitsisi ketään haukkua, mutta tuossa kuvassa on mitä ilmeisimmin sairas ihminen, ja toivon mukaan tuo kuva herättäisi jossain ihmisessä myös muita kuin ihailevia ajatuksia.

No en ihaile, mutta en ymmärrä tätä haukkumista ja muiden ihmisten ulkonäköön puuttumista..En mitenkään päin. Itse en arvostele ainakaan ylipainoisia, enkä laihoja. En myöskään ihannoi jompaa kumpaa vartalon mallia, enkä anoreksiaa.

Niinpä. Mukava olo tuli.

T. toinen laiha tahtomattaan.

Yhteistyössä