Toissa kesänä oltiin mökillä ja oltiin saunaan menossa. Itse olin vielä ylhäällä vessassa ja pyyhkeitä hakemassa kun mies meni edeltä muksujen kanssa jo uiskentelemaan.
Lapset oli silloin 6v, 4v, ja 2v. Veljeni ja hänen vaimonsa ja kaksi lasta olivat uimassa myös.
Vanhimman rantapallo karkas ja mies lähti hakemaan sitä, eikä huomannut kun tuo 4v lähti sitä seuraamaan. Kun sai pallon kiinni ja tuli takasin niin ei näkynyt kun lapsen ranteet vedestä. Äkkiä kiskas pojan vedestä ja yskievän muksun vei rannalle. Vanhin pinkaisi vedestä nurkan taakse huutamaan ja itkemään että veli hukkui.
Itse tulin rantaan just silloin kun mies toi yskivän pojan rannalle.
Mies säikähti niin että rupes mulle huutamaan asiasta.
Veli ja sen vaimo sanoi että kaikki tapahtu niin äkkiä.
Onneksi selvisimme säikähdyksellä ja tämän jälkeen lapsia on vahdittu haukkana.
Lapseni sai vesipelon tästä
ja vasta tänä kesänä on uskaltanut uida kunnolla.
Lapset oli silloin 6v, 4v, ja 2v. Veljeni ja hänen vaimonsa ja kaksi lasta olivat uimassa myös.
Vanhimman rantapallo karkas ja mies lähti hakemaan sitä, eikä huomannut kun tuo 4v lähti sitä seuraamaan. Kun sai pallon kiinni ja tuli takasin niin ei näkynyt kun lapsen ranteet vedestä. Äkkiä kiskas pojan vedestä ja yskievän muksun vei rannalle. Vanhin pinkaisi vedestä nurkan taakse huutamaan ja itkemään että veli hukkui.
Itse tulin rantaan just silloin kun mies toi yskivän pojan rannalle.
Mies säikähti niin että rupes mulle huutamaan asiasta.
Veli ja sen vaimo sanoi että kaikki tapahtu niin äkkiä.
Onneksi selvisimme säikähdyksellä ja tämän jälkeen lapsia on vahdittu haukkana.
Lapseni sai vesipelon tästä