hulluna imuihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyltymätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyltymätön

Vieras
saako kukaan muu orgasmia siitä kun samaan aikaan imetään kaulaa/niskaa/rintoja kun rakastellaan. Mulle tää on se jutt... Ilman kaulaan imemistä ei rakastelu tunnu miltään, ja vaikka olen jo aikuinen nainen, tykkään myös kun minulle imetään fritsuja.... Siis onko samanalaisia?

Hellä rintojen imeminen...voi taivas! Ei sen ihanampaa olekkaan! Tai jos rakastelee takaapäin ja mies puree olkapäähän kun tuntuu tosi hyvälle...orkkuhan siinä tulee. =)

Nyt naurattaa...mutta niin kai sitten...itse olen pitänyt ahteriani suurena, mutta mieheni sanoo että pakarani ovat pienet ja söpöt. =) On kai sen helpompi purra minua olkapäähän senkin ansiosta kun hän sattuu olemaan noin 30cm minua pidempi. =)

Herranen aika !
XL- nainen, jolla on pienet ja söpöt pakarat ?
Nyt jos olis mahdollista piirtää, niin saisit kyllä selvittää, miten takaa tuupatessa samalla puraistaan olkapäätä ?
Eli oletko massullasi, vai kontillasi ? Kumartuuko miehesi kuin kiraffi juomaan ja samalla näykkää olkapäätä ?

Voi taivas sinua Rekku! =)

Niin nyt vaan sattuu olemaan...minkäpä minä pakaroilleni mahdan.
Noh...olen siis vatsallani ja nostan sitä peppua ylös ja mieheni yltää vaivatta puremaan olkapäätäni...Minähän tietty taivutan siinä vaiheessa selkääni kaarelle, kun tekee niin hyvää.En nyt keksi mikä siinä niin outoa on...hän on hoikka ja pitkä, ehkä se auttaa.Minulle se on niin vaki asento, etten osaa sitä ihmetellä.