Humalaiset kännipuhelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amaliiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Amaliia ap:
Surullista tässä on niiden miesten kannalta se, että he voivat oikeasti menettää viimeisetkin mahdollisuudet soiton kohteeseen soittamalla hänelle kännissä keskellä yötä! Tämä oma "häirikköni" on säännöllisin väliajoin kolmen vuoden aikana ottanut yhteyttä juuri samalla asialla, eli "en voi unohtaa sinua, en halua ketään muuta". Olen yleensä jättänyt vastaamatta, varsinkin jos puhelu tulee keskellä viikkoa ja yöaikaan, mutta joskus hän soittaa inhimillisempäänkin aikaan (esim. klo23 kun olen vielä hereillä) ja toisinaan myös vieraasta numerosta (hän on yrittäjä ja omistaa useampia liittymiä). Jossain vaiheessa jopa ajattelin, että mies saattaisi ansaitakin uuden mahdollisuuden, mutta nämä känniääliö-puhelut vievät kyllä sen viimeisimmänkin toivonrippeen yhteenpaluusta...

Olet tuo häirikkö,joka vuosi pari sitten kiusasit minua täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Läp:
Alkuperäinen kirjoittaja Amaliiia:
Oikeesti miehet, luuletteko saavanne tavoitteenne täytettyä soittamalla kännissä keskellä yötä sille menetetylle tai mahdollisesti tulevalle rakkaudelle?!

Viime yönä sain taas "miellyttävän" puhelun exältäni, puhelun aiheena "en voi elää ilman sinua, teen mitä tahansa että palaisimme yhteen". Hurjinta tässä on, että emme ole edes nähneet toisiamme lähes kolmeen vuoteen ja asumme nykyään satojen kilometrien päässä toisistamme! Todellinen "Mitä kuuluu Marja-Leena" -puhelu siis! Noin viikko sitten erehdyin vaihtamaan pari sanaa hänen kanssaan ja siitä lähtien on puhelin soinnut, yleensä juuri keskellä yötä ja mitä todennäköisimmin kännissä.

Haluaisinkin kertoa teille miehet (ja miksei naisetkin), että yöiset kännipuhelut vievät ne viimeisimmätkin mahkut soiton kohteeseen, jos niitä mahkuja nyt yleensä olikaan. Sen verran pitää olla suoraselkäisyyttä että uskaltaa kertoa tunteensa selvinpäin, jos se soiton kohde oikeasti on niin tärkeä kuin kännipäissä antaa ymmärtää...

Ette ole 3 vuoteen nähneet ja viikko sitten näitte?

Emme nähneet, unohdin mainita viestissä että erehdyin vastaamaan kun hän soitti vieraasta numerosta ja vaihdoin muutaman sanan hänen kanssaan. Surullista tässä on miehen kannalta se, että itse olen käsitellyt suhteen loppuun jo aikoja sitten ja mies tuntuu edelleen käsittelevän eroamme. Kun sitten erehdyin puhumaan hänen kanssaan hänen toivonsa ikäänkuin heräsi uudelleen ja sen jälkeen hän onkin yrittänyt soitella perään. Valitettavasti juuri keskellä yötä ja mitä ilmeisimmin humalassa. En ole enää vastannut puheluihin tai viesteihin sillä ei kiinnosta pätkääkään alkaa ruotimaan läpi asiaa, joka on omalta osaltani täysin loppuun käsitelty.

Jos ette halua soittoja keskellä yötä, laittakaa kännykkä kiinni. Johan siinä yöunetkin häiriintyy, kun keskellä yötä pitää vastata puhelimeen. Yksinkertaista ja helppoa, mutta joillekin ylitsepääsemättömän vaikeeta. Minulla on puhelin aina kotona äänettömällä ja yöllä kiinni. Mitään en ole menettänyt ja kotirauha on säilynyt!

Sairauden hoito on kokonaan toinen asia kuin häirikkösoitot. Kuka muuten ottaa verinäytteen lapsestasi ja mistä se lähetetään puhelimeenne? Olisi mielenkiintoista tietää.

Käytän kännykkää herätyskellona ja muutenkin olen tottunut, että kännykkä on päällä yötä päivää. Jotenkin on vaan sellainen tapa ja haluaa olla tavoitettavissa jos jotain sattuu. Koskaan ei ole onneksi mitään vakavampaa sattunut, mutta silti pidän mielellään kännykän päällä myös öisin.

Mies on taas onneksi pitänyt taukoa soitteluissaan, varmaan juuri siksi että en ole vastannut hänelle. Olen kuitenkin varma, että kuulen hänestä vielä...

NO amaliia puhelimen herätyskello toimii vaikka laitat puhelimen kiinni yön ajaksi..
Kun laitat vaan ensin sen herätys ajan päälle ja sitten puhelin kiinni. Kokeiltu omalla puhelimella 2min sitten .. toimii..
Taidat odotella sittenkin niitä yö puheluja ..

Alkuperäinen kirjoittaja herätys toimii:
NO amaliia puhelimen herätyskello toimii vaikka laitat puhelimen kiinni yön ajaksi..
Kun laitat vaan ensin sen herätys ajan päälle ja sitten puhelin kiinni. Kokeiltu omalla puhelimella 2min sitten .. toimii..
Taidat odotella sittenkin niitä yö puheluja ..

Kiitti vienkistä! en meinaan oikeesti tiennyt että herätystä voi käyttää vaikka puhelin on suljettu. Hyvä tietää.

Kännykkä äänettömällä ja herätyksen pitäisi toimia. Minulla on 10 v. vanha kapula ja puhelimeni toimii äänettömällä herätyskellona hyvin. Uusista puhelimista kannattaa ottaa jo ostaessa selvää, toimivatko suljettunakin herätyskellona.

Kiusatunko on taivuttava kiusaajan muottiin. Kiusatun suljettava puhelin? Eiköhän se ongelma ole sen kiusaajan tavassa, soitella keskellä yötä. Onko tämä nyt niin erityisen vaikea nähdä.

Niin, kyllä minäkin pidän puhelinta päällä ja niin että kuulen jos soi. Ihan siitä syystä, koska äitini on sairas ja jos jotain sattuu, niin on sovittu että soittaa minulle. Joskus voi tulla yöllä joku hätätilanne. Valitettavasti sitten nämä exätkin voi soittaa yöllä..

Eikö sille exälle voi soittaa ja sanoa vaikka seuraavana päivänä, että oli sitten viimeinen kerta kun soitat mulle yöllä tai ilmoitan poliisille häirinnästä?
Ihme lässytystä ja ymmärrystä ja sitten ollaan olevinaan niin tuohtuneita, pah.

Soitot loppuvat jos niiden haluaa loppuvan, mutta joidenkin itsetuntoa imartelee nämä perään, epätoivoisena, haikailevat exät.

Onkos se nyt niin kamalaa jos se puhelin soi kerran kuukaudessa ja läimäyttää siihen sitten luuria. Muutenkin eikö täällä olleet naiset ole koskaan vetänyt kunnon humalaa jossa tullut väiteltyä jostain menneistä ystävän kanssa tai tullut muuten vaan tehtyä jotain tyhmää? Niin ja kyllä naisetkin perään humalassa soittelevat vuosien jälkeen vaikkakin itselläni ongelmana oli että meni suurin osa puhelusta soittajan henkilöisyyden (sekä miten hänet tunnen) selvittämiseen.

Olen jälkikäteen useasti ilmoittanut miehelle (txt-viestillä ja jos olen sattunut vastaamaan kun soittaa), että ei kannattaisi soitella minulle sillä en missään olosuhteissa palaa hänen kanssaan yhteen. Tämä on syy miksi mies minulle soittelee, haluaa siis minut takaisin.

On tosi outoa, että jotkut tässä ketjussa väittävät että se muka jotenkin imartelee, että exät soittelevat perään. Omasta mielestäni ei ole mitään imartelevaa siinä, että soitellaan keskellä yötä kun olen nukkumassa! Jos hänellä olisi munaa hän soittaisi selvinpäin ja kertoisi asiansa, mutta ei... Ero ko. miehestä oli erittäin vaikea ja erosta toipumiseen meni todella kauan, en todellakaan halua hänen kanssaan enää setviä menneitä ja avata vanhoja haavoja. Uskokaa nyt, en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä ja nämä puhelut suututtavat todella, lähinnä juuri siksi etten oikeasti halua kuulla hänestä mitään! En ole itse ottanut häneen eron jälkeen yhteyttä kertaakaan (paitsi lähettänyt pari kertaa viestin etten toivo hänen puheluitaan), enkä ota!

Täällä Elleissä kaikki keskustelut saadaan näköjään väännetyä ihan nurin, kirjoittaa sitten mitä tahansa! Ja miksi minun pitäisi laittaa hänen takiaan puhelimeni kiinni ja äänettömälle jos en halua?! Ja sitten kun en laita, niin sehän on tietenkin sitten merkki siitä että oikein haluan hänen soittavan! Tsiisus!

Mä en ole ikinä soittanut kännipuheluita (toisaalta, en ikinä ole ollut kännissä, joten...). Eikä mulle kyllä ole kukaan soittanutkaan kännipuheluita. Onnellinen siitä :P

Jos entinen mies soittaa vielä vuosienkin jälkeen, voi kyseessä olla tulkinnallinen ero. Mies TULKITSEE asian siten, että hänellä on ehkä vielä mahdollisuus, kun linjatkin ovat auki yötä päivää. Nainen tulkitsee asian toisin, eikä kumpokaan ymmärrä toisen motiivia!

Alkuperäinen kirjoittaja Amaliia:
Täällä Elleissä kaikki keskustelut saadaan näköjään väännetyä ihan nurin, kirjoittaa sitten mitä tahansa! Ja miksi minun pitäisi laittaa hänen takiaan puhelimeni kiinni ja äänettömälle jos en halua?! Ja sitten kun en laita, niin sehän on tietenkin sitten merkki siitä että oikein haluan hänen soittavan! Tsiisus!

Mutta toisaalta, se on ihan sama mitä täällä sanotaan, kun täällä ei voi vaikuttaa sille asialle mitään soittaako ex yöllä tai ei. Vähän antaa sympatiaa. Kyllä on törkeetä soitella yöllä nukkuville ihmisille.

Ensimmäisen viestini tarkoitus oli tiedustella ja herättää keskustelua siitä, miksi miehet kuvittelevat saavansa jotain soittamalla humalassa keskellä yötä exälleen tai jollekin naiselle josta ovat kiinnostuneita? Omasta mielestäni humalassa soittaminen keskellä yötä tuhoaa ne viimeisimmätkin mahdollisuudet saada nainen takaisin, jos niitä mahdollisuuksia edes on ollut!

Voin tunnustaa, että jos oma exäni olisi kolme vuotta sitten soittanut minulle vilpittömin mielin SELVINPÄIN ja sanonut kaipaavansa ja haluavansa aloittaa uudelleen, olisin voinut jopa harkita asiaa. Nyt kolmen vuoden jälkeen aika on auttamattomasti ajanut ohi ja kaikki mahdolliset keskustelut ovat liian myöhässä. Meni jo.

Vaihda numeroa ja pistä se salaiseksi. Ilmoita tekstarilla uusi numerosi vain niille, joilta haluat puheluita. Jos ei sillä lopu puhelut, ilmoita miehelle, että haet lähestymiskiellon, jollei hän lopeta.

Ovatko "Raittiit Selväpuhelut" Humalaisten Kännipuheluiden vastakohta?

Miksi Compact Disc-äänitteitä kutsutaan Suomessa CD-levyiksi? Siis suomeksi käännettynä: Kompakteiksi levy-levyiksi? C-levy olisi oikempi ilmaisu.

Mikä kumma on LCD-näyttö? Liquid Chrystal Display on suomeksi Neste-Kide-Näyttö. Silti meillä puhutaan Neste-Kide-Näyttö-Näytöstä.

Entäs LED-diodi? Suomeksi: Valoa-Erittävä-Diodi-diodi?

Onhan näitä muitakin. Erwin kertokoon lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja Seman Tikko:
Ovatko "Raittiit Selväpuhelut" Humalaisten Kännipuheluiden vastakohta?

Miksi Compact Disc-äänitteitä kutsutaan Suomessa CD-levyiksi? Siis suomeksi käännettynä: Kompakteiksi levy-levyiksi? C-levy olisi oikempi ilmaisu.

Mikä kumma on LCD-näyttö? Liquid Chrystal Display on suomeksi Neste-Kide-Näyttö. Silti meillä puhutaan Neste-Kide-Näyttö-Näytöstä.

Entäs LED-diodi? Suomeksi: Valoa-Erittävä-Diodi-diodi?

Onhan näitä muitakin. Erwin kertokoon lisää...

Seman Tikko kirjoittaa vähän mutta asiaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Amaliia:
Käytän kännykkää herätyskellona ja muutenkin olen tottunut, että kännykkä on päällä yötä päivää.
Kännykkäää ei tarvitse sammuttaa. Laitat vain sen äänettömälle. Vaikka ei hälytä, niin herätyskello toimii siitä huolimatta. Se ei ole äänettönnä.

Amaliia väittää, ettei häntä imartele miehen takaisin vonkaus, mutta kuitenkin myönsi, että kolme vuotta sitten olisi onnistunut? Taitaa olla tämä asia kuitenkin vielä kohdaltasi käsittelemättä, etkä itsekään halua päästää miehestä irti. Näinhän se on 99 %:sesti näissä tapauksissa.

Tiukka linja ja puheluita ei tule. Et vastaa yöllä ja seuraavana päivänä marssit tekemään rikosilmoituksen häirinnästä.

Yhteistyössä