Humalaiset kännipuhelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amaliiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aina ei kato onnistu tuo numeron vaihto noin vaan, jos on firman liittymä, niin sitä on aika hankala ruveta vaihtamaan ja ilmoittamaan kaikille asiakkaille ym uusi numero..

Edellä olleille kirjoittajille ei niin vain ole käynyt, että häirintä loppuisi, kun se kerran on sanottu. Muutenhan näitä neuvoja ei kukaan edes kysyisi täällä. Sitäpaitsi on olemassa niin itsepäisiä ihmisiä, etteivät usko toisten pyyntöjö, eivätkä kunnioita toisen elämää. Jos todella haluaa häirikkösoittojen loppuvan, on ihmisen itse tehtävä asialle sellaiset ratkaisut, joka ei jätä mitään arvailujen varaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hääh:
Onkos se nyt niin kamalaa jos se puhelin soi kerran kuukaudessa ja läimäyttää siihen sitten luuria. Muutenkin eikö täällä olleet naiset ole koskaan vetänyt kunnon humalaa jossa tullut väiteltyä jostain menneistä ystävän kanssa tai tullut muuten vaan tehtyä jotain tyhmää? Niin ja kyllä naisetkin perään humalassa soittelevat vuosien jälkeen vaikkakin itselläni ongelmana oli että meni suurin osa puhelusta soittajan henkilöisyyden (sekä miten hänet tunnen) selvittämiseen.

Miksi pitäisi väitellä menneistä ystävän kanssa? Onko se jokin uusi olympialaji? Nimeltään lähiöpubimaraton, vai -takaa-ajo? Voin ottaa stressikännin kotona iltamyöhään tvn ääressä, mutta vain omiin murheisiini, ei tod ole tarkoitus lähteä "setvimään" muiden kanssa mitään.

Kyllä soittelut loppuu, kun ei kertaakaan vastaa sanaakaan. Jokainen joka täällä muuta vinkuu, oikeasti haluaa pitää jonkun soittelijan vielä "varalla" tai sitten on jotain muita syitä. Halutaan vaikka elvistellä kavereille, kuinka entinen ei vieläkään ole päässyt minusta yli, vaikka kaikkeni yritän...

Alkuperäinen kirjoittaja jaa jää:
Alkuperäinen kirjoittaja hääh:
Onkos se nyt niin kamalaa jos se puhelin soi kerran kuukaudessa ja läimäyttää siihen sitten luuria. Muutenkin eikö täällä olleet naiset ole koskaan vetänyt kunnon humalaa jossa tullut väiteltyä jostain menneistä ystävän kanssa tai tullut muuten vaan tehtyä jotain tyhmää? Niin ja kyllä naisetkin perään humalassa soittelevat vuosien jälkeen vaikkakin itselläni ongelmana oli että meni suurin osa puhelusta soittajan henkilöisyyden (sekä miten hänet tunnen) selvittämiseen.

Miksi pitäisi väitellä menneistä ystävän kanssa? Onko se jokin uusi olympialaji? Nimeltään lähiöpubimaraton, vai -takaa-ajo? Voin ottaa stressikännin kotona iltamyöhään tvn ääressä, mutta vain omiin murheisiini, ei tod ole tarkoitus lähteä "setvimään" muiden kanssa mitään.

Suosittelen hankkiutumista hoitoon jos ainut tapa lievittää stressiä on vetää kännit. Varsinkin jos ne kännit pitää vetää tv:n ääressä, kun muuten lähtee lapasesta (mitä ainakin rivien välistä voi lukea).

Ja mitä tulee sanoihin "miksi pitää" niin kuka on puhunut että pitäisi? Kysymys olikin onko tullut tehtyä näin? Syy miksi kysyin sitä oli se, että omaa toimintaa analysoimalla saattaa löytyä helpommin ymmärrystä toisten toiminnalle.

Taas kerran pitää kerrata alkuperäisen viestin tarkoitusta, eli sitä mitä miehet (ja ehkä naisetkin) luulevat saavuttavansa sillä, että soittelevat kännissä keskellä yötä exilleen/ihastuksilleen jne?

En ymmärrä edelleenkään miksi jotkut kuvittelevat minun kaipaavan näitä puheluita?! En ole nähnyt koko ihmistä kolmeen vuoteen saati sitten ottanut häneen mitään yhteyttä millään lailla, koska EI KIINNOSTA! Eräs asia josta en tässä keskustelussa ole vielä maininnut on se, että googlettamalla nimeni löytää noin kolme sivua siitä mitä olen tehnyt lähinnä työni merkeissä. Mies siis googlettaa minua säännöllisin väliajoin ja tietää tasan tarkkaan missä vaikutan ja mitä hommailen työni suhteen. On viitannut tähän aina kun olen vastannut puhelimeen kun olen erehtynyt vastaamaan. En voi vaikuttaa siihen mitä googlesta löytyy, se on osa työtäni samoin kuin puh.numeroni joka on työnumeroni. Mikä itseäni eniten vi...ttaa on se, että ko. henkilö oli kolme vuotta sitten todella epäkannustava kun tein gradua ja olin valmistumassa, minkäänlaista tukea en häneltä saannut, päivastoin hän sanoi että olen täysin ilman tavoitteita elämässä jne. Nyt kun olen suhteellisen menestynyt KTM (omalla työlläni) niin ihmeesti kiinnostaa tekemiseni ja olemiseni! Ja tuon puh.numeron suhteen, en voi sitä muuttaa, se on osa työtäni ja jos on pakko kestää ne kännipuhelut niin sitten on se uhraus otettava jo uran kannalta.

Taasen kerran, miksi minun pitäisi taipua miehen takia ja laittaa puhelin kiinni jos en ole siihen tottunut? Kuten jo aiemmin kirjoitin, pidän puhelintani ihan varmuuden vuoksi aina auki siksi JOS jotain sattuu tapahtumaan. Vanhempani esim. ovat jo noin 70-vuotiaita niin senkin takia saattaa jotain tapahtua.

Palatakseni TAAS kerran aikaisempaan pointtiini, miksi jotkut miehet/naiset tätä tekevät? Haluaisin vastauksia ja selityksiä heiltä jotka soittelevat öisin kännissä exilleen/ihastuksilleen?

Alkuperäinen kirjoittaja Amaliia:
Taasen kerran, miksi minun pitäisi taipua miehen takia ja laittaa puhelin kiinni jos en ole siihen tottunut? Kuten jo aiemmin kirjoitin, pidän puhelintani ihan varmuuden vuoksi aina auki siksi JOS jotain sattuu tapahtumaan. Vanhempani esim. ovat jo noin 70-vuotiaita niin senkin takia saattaa jotain tapahtua.

Palatakseni TAAS kerran aikaisempaan pointtiini, miksi jotkut miehet/naiset tätä tekevät? Haluaisin vastauksia ja selityksiä heiltä jotka soittelevat öisin kännissä exilleen/ihastuksilleen?

Hohhoijaa miksi vaivautua valittamaan jos asialle et kumminkaan mitään halua/vaivaudu tehdä.

Ja vastaus kysymykseesi on yksinkertaisesti humala.

"Noin viikko sitten erehdyin vaihtamaan pari sanaa hänen kanssaan ja siitä lähtien on puhelin soinnut, yleensä juuri keskellä yötä ja mitä todennäköisimmin kännissä. "

Joo, humala on vastaus. Sano sille miehelle, että sua ei kiinnosta pienimunaiset juopot, eiköhän lopeta. Juoppohan se on jos viikon aikana on monet kännit ehtinyt vetämään.

Halpismehu vois vastata tähän, kun on ollut lähes ammattihäirikkö juoppokausinaan... nyt sitä "asiantuntevuutta" kaivataan!

Minä pääsin liian innokkaasta soittelijasta eroon kun laitoin hänen numeronsa eston puhelimeen. Tietääkseni tämmöinen toiminto on aika monessa puhelimessa etenkin työpuhelimet.Profiili jossa määrität mitkä nrot yhdistyvät mitkä ei.

Ikävää että ap. jaksaa jahdata mies 3v. jälkeenkin. Totakai kun aina sanot sen ensimmäisen sanan.
Samaa mieltä olen siinä että vastaa puheluun jos soittaa tunt.nrolla mutta älä puhu mitään.
Yleensä örvelö on niin kännissä että ei ymmärrä puh. alkaneen kun vaan kuuntelet kyseisen herran hengitystä-,ja et puhu sanaakaan. Yleensä nämä känni tunt.nro soitot vähenee huomattavasti näillä menetelmillä.

Edellinen ei käske puhelinta sulkea vaan olla sanomatta siihen sanaakaan.

Ymmärrys :
Minä pääsin liian innokkaasta soittelijasta eroon kun laitoin hänen numeronsa eston puhelimeen. Tietääkseni tämmöinen toiminto on aika monessa puhelimessa etenkin työpuhelimet.Profiili jossa määrität mitkä nrot yhdistyvät mitkä ei.

Ikävää että ap. jaksaa jahdata mies 3v. jälkeenkin. Totakai kun aina sanot sen ensimmäisen sanan.
Samaa mieltä olen siinä että vastaa puheluun jos soittaa tunt.nrolla mutta älä puhu mitään.
Yleensä örvelö on niin kännissä että ei ymmärrä puh. alkaneen kun vaan kuuntelet kyseisen herran hengitystä-,ja et puhu sanaakaan. Yleensä nämä känni tunt.nro soitot vähenee huomattavasti näillä menetelmillä.

On se kummaa miten ap ei VIELÄKÄÄN tajua, että ainoa mihin voi elämässä vaikuttaa on oma käytös. Jos puhelimen sointi yöllä häiritsee, tässä viestiketjussa on jo kolme (!) sivua erilaisia ratkaisumalleja pulmaan. Vinkki: oman tilanteen surkuttelu ja exän motiivien arvailu eivät ole niitä.

Typerille exille me täällä elleissä emme mahda mitään, ihan niin kuin et sinäkään. Korkeintaan voimme toivottaa hieman parempaa ihmistuntemusta seuraavan kumppanin valintaan. Peilistä löytyy monta vastausta...

Olen kuullut jostakin, jos naisella on jokin ongelma tai muuten kurja olo, niin hän ei kaipaakaan mieheltä mitään korjaus ehdotusta kurjaan oloon, vaan myötäelämistä. Ehkä tässäkin on ap:n kohdalla käynyt juuri sillälailla, kun mikään korjausehdotus ei tunnu toimivalta. Joten myötäeläkäämme me nyt kaikki ap:n kanssa. Voi, voi kuinka se on kurjaa herätä joka yö puhelimen soittoon.

Joooo, lähetetään kaikki empatiaa ja myötätuntoa ap:lle oikein roppakaupalla, sitähän hän tarvitsee varmaan enemmän kuin jatkuvaa nalkutusta siitä, ettei voi itse tehdä asialle mitään. Koeta nyt ap. päästä tämän asian kanssa jotenkin rauhaan.

Edelleen olen sitä mieltä ettei ole pakko tällaisen örvelön takia vaihtaa numeroa, eikä myöskään sulkea puhelinta yöksi.
Seuraavan kerran kun soittaa, sanot ettei kiinnosta...ja jätät luurin pöydälle, linja auki. Ei varmaan tarvitse montaa kertaa toistaa, haittapuolena se etteivät muut saa silloin yhteyttä. Paljon hyviä neuvoja tullut, tuo esto on myös hyvä konsti. Jos tyyppi soittaa aina samasta (samoista) numerosta.

Kiitoksia kovasti myötätunnosta!:) Itsellenikin melkoinen yllätys että kolme sivua on tätä aihetta jaksettu vääntää, en tosin ole tähän yksin syyllinen sillä aina on joku kaivanut vanhan ketjun esiin ja kommentoinut.

Mies yritti soitella viimeksi ystävänpäivänä, en vastannut. Lopulta tuli hempeä ystävänpäivä -viesti, johon en myöskään vastannut sillä emme käsittääkseni ole ystäviä...

Yhteistyössä