Huoh, ihan liikaa töitä.. Olitte oikeassa, ei tule mitään kahden vauvan kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kooäffä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kooäffä

Jäsen
06.03.2014
727
0
16
kun ei meinaa nykyisin tulla edes yhden vauvan kanssa. Niin paljon kasvanut tilausten määrä, että ei vain yksinkertaisesti ehditä.

Voi luoja, voin vain kuvitella että mitä se on kun vauva syntyy ja sitten on kaksi aivan pientä :O

Ei taida olla kauheesti vaihtoehtoja, joko lopettaa koko homma tai palkata väkeä.

Olitte oikeassa :D ja minä väärässä, kun sanoin jaksavani

Tiedän tunnen :) muistan kun itsellä on ollut päivittäin paljon tilauksia, nyt max 40 per pv kun tuore verkkokauppa ja en enää myy joku aika vielä isoja tuotteita, niin on helpompi pienten tuotteiden kanssa, sekä äiti joskus auttamassa meillä ja itse lapset, kun se on heidän mielestä kiva, mutta tiedän miksi kiva ehkä koska on leluja paljon kaupassa :). Nyt mulla alkaa iso projekti ja itsekin mietinyt kun raskaksi tulin että miten pärjän, mutta enkö pärjän ja hyvin, kuitenkin lapset ovat parasta iloa :heart:

Tiedän tunnen :) muistan kun itsellä on ollut päivittäin paljon tilauksia, nyt max 40 per pv kun tuore verkkokauppa ja en enää myy joku aika vielä isoja tuotteita, niin on helpompi pienten tuotteiden kanssa, sekä äiti joskus auttamassa meillä ja itse lapset, kun se on heidän mielestä kiva, mutta tiedän miksi kiva ehkä koska on leluja paljon kaupassa :). Nyt mulla alkaa iso projekti ja itsekin mietinyt kun raskaksi tulin että miten pärjän, mutta enkö pärjän ja hyvin, kuitenkin lapset ovat parasta iloa :heart:

:hug:

Ei oo helppoa ei :S
Meillä myös paljon tilauksia joka päivä, en vaan saa niitä kaikkia pakattua samana päivänä ja sitten ne kertyy ja viikonloppu meneekin pakatessa |O
ja haluaisin todellakin postittaa ne samana päivänä kun tilaus on tullut.

Joku pakkausrobotti olis kiva :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29752249:
Meillä menee vähän niin, että jonain päivänä saattaa olla vain 30, mutta sitten seuraavana voi hyvinkin olla jo 80 tilausta.
En viitsi kertoa mitä myyn kun tää on kaksplus :D tiedät kuinka siinä sit käy :headwall:

Ohoh 80 on aika paljon :), aika hyvin menee, mulla on ollut vain joulun alla sen verran tilauksia, yleensä max 50 ja minimi 5kpl, mutta jo jopa 5 teki silloin paljon töitä minulle, jos tilauksessa on ollut kaalusteita ja paljon sisustustuotteita yhdelle ihmiselle, niin aika mennyt pakkamiseen tai jos tuote on tilaustuote niin siihen aika tai aika hakemiseen, jo 5 hyvin isoa tilausta vaatinut 6t töitä, kun ei kaikki edes mahtuu pakeettiatoon ja joka tilaus olisi pitänyt erikseen kuskata, joko eri kuljetusfirmoille tai kotinovelle

Ohoh 80 on aika paljon :), aika hyvin menee, mulla on ollut vain joulun alla sen verran tilauksia, yleensä max 50 ja minimi 5kpl, mutta jo jopa 5 teki silloin paljon töitä minulle, jos tilauksessa on ollut kaalusteita ja paljon sisustustuotteita yhdelle ihmiselle, niin aika mennyt pakkamiseen tai jos tuote on tilaustuote niin siihen aika tai aika hakemiseen, jo 5 hyvin isoa tilausta vaatinut 6t töitä, kun ei kaikki edes mahtuu pakeettiatoon ja joka tilaus olisi pitänyt erikseen kuskata, joko eri kuljetusfirmoille tai kotinovelle

Meillä ei ONNEKSI ole mitään isoja huonekaluja tms. Aika nopeasti pakattavaa tavaraa, mutta kyllä siihen silti saa aikaa menemään. Monet ostaa 4kpl tätä, 2 kpl tätä jne jne.. eli siihen menee jo paljon aikaa kun keräilet ne kaikki tuotteet. Ja sitten jos jotkut tarvii suojaa ympärille (kuplamuovia tms) niin se taas vaatii oman aikansa.

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29752265:
Mietin jo että olisko helpompi laittaa pelkkä myymälä ja lopettaa koko verkkokauppa.

Miten sulla Milanna sen myymälän kanssa meni? Oliko myyntiä paljonkin vähemmän kuin verkkokaupassa?

Myymälässä meni ihan ok :) tai ainakin voi elättä itseä sanotaan näin. Mutta ei se sen helpompaa ole kuitenkin kun verkkokauppa, sielläkin on omat riskit ja koko päivä pitäisi siellä olla, ei voi niin kuin verkokaupassa ottaa vaikka kahvitauon silloin kun mieli tekee, mulla on ollut myymälä sekä verkkokauppa ja olisi ollut luulen vieläkin jos ei muuto olisi tullut ja ajokortti olisi silloin ollut. Toisalta hyvää niin kun erilaiset suunnitelmat on tullut :)

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29752285:
Meillä ei ONNEKSI ole mitään isoja huonekaluja tms. Aika nopeasti pakattavaa tavaraa, mutta kyllä siihen silti saa aikaa menemään. Monet ostaa 4kpl tätä, 2 kpl tätä jne jne.. eli siihen menee jo paljon aikaa kun keräilet ne kaikki tuotteet. Ja sitten jos jotkut tarvii suojaa ympärille (kuplamuovia tms) niin se taas vaatii oman aikansa.
Juu tiedän, mä laskin kans että jos pakkaat nopeasti, tulostat kuitin, prinetin niin 6 tilausta tunnissa max voi tehdä eli jokaiselle tilaukselle menis noin 10min. Meillä on aika särkyvät ja pienet tuotteet ja ne pitäisi hyvin ja erikseen pakata eli 40 tilausta on 6,5t ilman taukkoa jos vielä kaikki pakkaukset on heti valmiina mihin tuotteet sopii jos ei siis erikseen jokaista pakkausta tarvitse etsiä ja kokeilla ensiksi ;)
Sanotaan niin että 8t minimi työpäivä on melkein päivittäin, kun sivut pitäiis päivittää, vastata asiakkaille ym :) aika menee

Viimeksi muokattu: