Huolestuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh-äiti itsekin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh-äiti itsekin

Vieras
Ok tämä on nyt aika pitkä tarina. Kerron kuitenkin. Mun naapurissa asuu erikoinen yh-äiti joka on n. 35-vuotias. Hänellä on iso lapsikatras..19- ja 17- vuotiaat tytöt ovat muuttaneet jo kotoa (eli hän on tullut jo nuorena äidiksi), 11-vuotiaat kaksostytöt asuvat isänsä luona (hänen lähes jokaisella lapsella on eri isä). Näiden lisäksi hänellä on 5 tytärtä, jotka asuvat äitinsä luona (iältään n. 1-16- vuotiaita). Hän on myös kertonut että hänelle on tehty elämässään 4 aborttia!!
Ongelma on siinä miten hän lapsiaan kasvattaa..Hän on entinen strippari ja tekee omien sanojensa mukaan vieläkin joskus keikkaa (hän on aina hyvin laittautunut ja hänellä on silikonirinnat ja kaikki). Käyn hänen kanssaan joskus kaljalla ja kerran hän avautui ja kertoi minulle olevansa todellinen nymfomaani ja elävänsä miesten rahoilla ja jopa #&%?$!* joskus. Hän sanoi että koko elämänsä hän on vain rakastellut tai ollut raskaana. Hänen luonaan käy usein miehiä ja kuulen jopa seinien läpi heidän touhujensa äänet. Miehiä käy myös päiväaikaan ja lasten ollessa kotona/hereillä.
Tästä olenkin erityisen huolestunut..hän kertoi minulle itse kerran kuinka kerran hänen ollessaan viimeisillään raskaana ja sekstaillessaan jonkun miehen kanssa hänen 6-vuotias tyttärensä, joka nukkuu äidin makuuhuoneessa tilanpuutteen vuoksi, oli herännyt ja kysynyt että äiti miksi sun pitää nu**ia kun sulla on jo vauva masussa ja hän sanoi naureskellen että oli ollut niin kiimassa että oli vastannut vain että "siks kun kyr*ä on parasta maailmassa ja tuntuu niin hyvälle". Hän sanoi että oli myöhemmin kyllä selitellyt että aikuisten jutut on aikuisten juttuja eikä niitä kannata sen enempää miettiä.
Minä olen erittäin järkyttynyt hänen puheistaan ja lastensa tilanteesta. Lapset vaikuttavat kyllä ulospäin normaaleilta ja iloisilta ja sosiaalisilta mutta silti...!! Omat lapseni leikkivät joskus naapurin lasten kanssa ja joskus he kertovat mitä naapurin lapset ovat kertoneet heidän äitinsä touhuavan miesten kanssa ja kyselevät mitä se tarkoittaa. Siinä vaiheessa tuntui kyllä että huhhuh sentään..
Tämä nainen on toisaalta ystäväni mutta joskus mietin että olisiko yhteydenotto lastensuojeluun paikallaan..Nimittäin ne jutut menevät joskus niin tosissaan yli!!! Huhhuh, tuli vuodatettua. Pistää vaan niin vihaksi. Mitä olette mieltä ihmiset onko tässä tarpeeksi aihetta ottaa yhteyttä viranomaisiin?? Voiko sen tehdä nimettömänä?

Juu, voi tehdä nimettömänä. Kysyvät sieltä sitten saako kertoa kuka on ilmoituksen tehnyt. Suosittelen kyllä ottamaan viranomaisiin yhteyttä, kuulosti sen verran hurjalta tuo juttu.

Sinuna ottaisin yhteyttä sosiaaliviranomaisiin, ei todellakaan ole lapsille suotuisa elinympäristö! Kyllä pitää ajatella lasten parasta vaikka ystävä olisikin...Minkähänlaisia jälkiä jättää lapsia tuo elämä, ei ainakaan varmaan turvallista lapsuuden tunnetta!