kerroin yksi päivä et kaveri eroomassa ja poika 1v .. ne oli ensin sopinut et mun kamulle tulee yksinhuoltajuus mut nyt mies muuttanutkin mieltään.. milläperusteella kamu voi sitä saada?? voiko perustella et isä ei ole oikein koskaan ollut ''innostunut'' lasta hoitaa jne.. jos kamu saa yksinhuoltajuuden niin voiko mies myöhemmin ruveta sille yksinhuoltajuutta jos siis ei ole mitään perusteita?? et äiti laiminlöisi lasta jne???