V
vieras
Vieras
Lapseni toinen saapas on kadonnut päiväkodissa. Luultavasti se on joutunut vahingossa erään toisen lapsen kotiin, koska tällä toisella lapsella on samanlaiset saappaat, mutta kaksi numeroa pienemmät. Kummankin saappaissa on kissankokoisilla kirjailmilla nimet, mut ilmeisesti hoitajat ei yhtään katso mitä kenellekin pukevat. No, puuttuva saapas ehkä löytyy ja jos ei, niin onneksi ne on vanhat ja paljon käytetyt saappaat. Yhtä juttua vaan jäin ihmettelemään. Eikö tän toisen lapsen vanhemmat ole huomanneet, et heidän lapsensa toinen saapas on nyt kaksi numeroa liian iso. Erottaahan sen ihan paljaalla silmälläkin, kun ne on vierekkäin. Mä huomaan heti jos meidän lapsilla on vieraita vaatteita/kenkiä, kun haen heidät hoidosta, mut ilmeisesti mä olen liian tarkka tälläisissä asioissa. Kun ilmeisesti saapas on ollut hukassa jo jonkun aikaa, mut hoitajat eivät ole mitään sanoneet. Tänään huomasin vahingossa itse. Lapseni on vielä niin pieni, ettei osaa raukka kertoa, jos liian pieni kenkä tuntuu ikävältä.