G
Googleheimen
Vieras
Myin vuonna 96 ostetun kasettisoittimen ostajalle joka osti sen "ns" pöydän alta ja sai vielä alennuksella..dekin hinta on suomessa 100? ja hän maksoi siitä 70?. Lähetin myyntivaiheessa ostajalle useita kuvia dekistä ja kerroin mitat kunnon yms..hän mietti 6 viikkoa että ostaako vai ei!! Noh sitten päätti ostaa. Maksoi dekin ja postit 10? mulle ja lupasi että maksaa jos menee postitus yli. Vein dekin postiin,paketoin sen kuplamuoviin ja isoimpaan pakettiin mikä postilla oli otin vielä sen SÄKYVÄÄ-kuljetuksen paketille ja posteille tuli hintaa 20?..laitoin sitten hälle postia että postissa on ja 10? olis vielä posteja sulla maksettavana..tänään tulee sit viesti että hän ei ole tyytyväinen. Dekistä oli kuulemma yksi kulma kasassa,se oli täynnä naarmuja ja kuvitelkaa hän valitti SEN SISÄLLÄ OLI PÖLYÄ. Olis varmaan pitäny imuroida se sisältä? Laitoin sitten takasin viestiä että mulla on kuvat ja todistajat siitä dekistä että se oli täysin ehjä ja muutama naarmu oli päällä..sanoin myös ettei meillä oo tapana imuroida kodintekniikkaa ja ettei se vaikuta siihen etteikö se laite toimisi..imuroi itte jos häiritsee. Ei oo tyyppi vielä mitään vastannu. Laitoin sitten että voin hyvittää noi postikulut mutta en oo vastuussa postin tekemistä virheistä tai laiminlöynneistä..kerrankin olen onnellinen että nettikauppaa suojaavat lait on näin löyhät.. oon ittekki ostanu lasttenvaatteita jotka on ollu jotain muuta ku mitä kuvauksessa on mutta en mä kehtaa joka nukkapalosta ruveta valittamaan..