Huomenia taasen !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Väsynyttä sellaista... Istuttiin sitten päivystyksessä puolille öin kun kuopukselle nousi niin korkea kuume ja tuli hengitysvaikeuksia. Onneksi ei ollut mitään sen vakavampaa. Kotiin tullessa sitten oli meidän sänky vallattu joten saatiin ukon kanssa nukkua vierekkäin sohvalla. Oli pikkasen ahdasta. : /
Mutta jotain kivaakin: Saatiin eilen kämpästä tarjous joka hyväksyttiin joten pääsee muuttamaan. :)

Huomenta taas!
Miulle ei eilen soittanutkaan se työharjottelupaikan mies, miehelle jo valitin että se varmaan sai jo puhelimessa miusta ihan toivottoman kuvan, että ei tuosta oo mihinkään : /

Kohta lähetään viemään esikoista hoitoon, keitän aamukahvit vasta sit ku tullaan kotiin kuopuksen kans. Saa rauhassa istua ja nauttia aamupalaa.

Aatamin akan pienelle paranemisia!
PinkLilylle jaksuja :)

Huomenta taas!
Miulle ei eilen soittanutkaan se työharjottelupaikan mies, miehelle jo valitin että se varmaan sai jo puhelimessa miusta ihan toivottoman kuvan, että ei tuosta oo mihinkään : /

Kohta lähetään viemään esikoista hoitoon, keitän aamukahvit vasta sit ku tullaan kotiin kuopuksen kans. Saa rauhassa istua ja nauttia aamupalaa.

Aatamin akan pienelle paranemisia!
PinkLilylle jaksuja :)

Kiitos kiitos :D Miks mä en koskaan osaa muuten ennustaa että menkat on alkamassa kun mä oon kiukkunen ku pieni ampiainen JOKA kerta päivää ennen ku menkat alkaa :laugh: Vois alkaa oppimaa jo :D

Huomenta! Vanha palvelija, pöytäkone taitaa olla loppunsa edellä. Lataa kyllä työpöydälle kaikki kuvakkeet, mutta hiiri ei toimi, näppäimistö ei toimi, eikä ota yhteyttä modeemiin. Pitänee kutsua tohtori paikalle. Illalla tulee netin käytöstä riitaa; neljästä koneesta vain yhdellä pääsee nettiin :D

Yhteistyössä