Huomenna asuntovaunu perään ja menoksi

Sen verran mitä asuntovaunujen omistajia tai omistaneita tunnen niin musta aika vahvasti vaikuttaa siltä että usein vaunun omistajuuteen pätee sama sääntö kuin veneen omistajuuteen, hienoimmat päivät ovat ne kun se härveli ostetaan ja se kun se saadaan vihdoin myytyä. :xmas:

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Sen verran mitä asuntovaunujen omistajia tai omistaneita tunnen niin musta aika vahvasti vaikuttaa siltä että usein vaunun omistajuuteen pätee sama sääntö kuin veneen omistajuuteen, hienoimmat päivät ovat ne kun se härveli ostetaan ja se kun se saadaan vihdoin myytyä. :xmas:

Ei se nyt ihan noinkaan mustavalkoista ole...
Ehkä tähän väliin ei kannattaisi myöntää, että omistan myös veneen... :ashamed:

Taas meillä on sama suunta, mut eri aikataulu :D Me lähdetään tirpan kans Kalajoelle 23 pv jos suunnitelmat ei muutu lennossa

No hitto vie, ei sitten tavata!
Lähdettekö tekin vaunulla vai ilman?

Huisin hauskaa matkaa, rentoa menoa ja ihania elämyksiä :)!
Kiva muuten, että teijen teiniosasto viihtyy myös karavaanijutuissa mukana.

Me taijetaan startata ehken ens viikolla, tää viikko mennee ihan kotisillaan väsätessä...Hiukan mua kyllä pistää hirvittämään, kun ihan enskertalaisia ollaan mutta miten mulla on semmonen tutina, että matkanteko opettaa ja isosti ;)...!

• Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen

Me taijetaan startata ehken ens viikolla, tää viikko mennee ihan kotisillaan väsätessä...Hiukan mua kyllä pistää hirvittämään, kun ihan enskertalaisia ollaan mutta miten mulla on semmonen tutina, että matkanteko opettaa ja isosti ;)...!

Joo.oo...opettaa se. Kaikemoista mitä ei koe ilman vaunua. Mut joku veto tässä on kun aina vaan pitää uudestaan lähteä :D

• Tykkää
Reactions: FreezeCat

Kiitos!
No meidän teinit on polvenkorkuisesta asti karavaanaillut, niin ehkä siitä se juontaa juurensa.
Ei sitä jännittää kannata - matkanteko nimenomaan opettaa ja PALJON! Siitä sen kaiken oleellisimman oppii, ei kirjoista tai ohjelmista!

[QUOTE="ellu";26659884]Lepposta lomaa :)

Mekin käydään pari reissua vielä tälle kesälle asuntovaunun kans, se onkin ihan leppoista lomailua :D[/QUOTE]

Kiitos!
Se on sitä nimenomaan - leppoisaa!

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Joo.oo...opettaa se. Kaikemoista mitä ei koe ilman vaunua. Mut joku veto tässä on kun aina vaan pitää uudestaan lähteä :D

Näin meitäkin on evästetty ja varoiteltu :D, että jahka sinne tienpäälle pääsee ja maisemat vaihtuvat, niin...sen oman "mökin/hotellihuoneen" voi parkkeerata hollilleen lähes just silloin kun halujaa.

Mielenkiinnolla kokeilemme! Ipanat meillä on aivan intona, saas sitten nähdä kun matkaan päästään...että mitenkä aikaisin takapenkiltä kuuluukaan "joko ollaan perillä"?! :D

Eipä tein kulutuksella voiskaan tehä viikkojen reissuja. Vaunu ei oo suurimpia eikä auto niitä nälkäsimpiä.

Tokihan niitä tehdä voi... Se vaan käy lompakon päälle.
Ja tuo oli siis maantieajon kulutus.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;26660149:
Lupaan olla yöaikaan jossain hunningolla :D

No sitten, tervetuloa! :D

Yhteistyössä