Vedän ja osaan siinä kun ukkokin.
aika tyttö, mä en ole ikinä nähnyt naisen olevan pilottina vaununvedossa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vedän ja osaan siinä kun ukkokin.
Näin meitäkin on evästetty ja varoiteltu, että jahka sinne tienpäälle pääsee ja maisemat vaihtuvat, niin...sen oman "mökin/hotellihuoneen" voi parkkeerata hollilleen lähes just silloin kun halujaa.
Mielenkiinnolla kokeilemme! Ipanat meillä on aivan intona, saas sitten nähdä kun matkaan päästään...että mitenkä aikaisin takapenkiltä kuuluukaan "joko ollaan perillä"?!![]()
No täällä reissun päällä ollaan nytten, pieni lepotauko menossa, joten aikaa kävästä palstalla.
Joo siis tuolla matkalla keskikulutus oli 15.2 L/100 km, neljä ihmistä autossa kyydissä + tavarat ja vaunu perässä...
Missäs päin nyt seikkailetteKivaa reissua kuitenkin ja pitäkää hauskaa vaikka välillä kävis hermoille jatkuva yhdessäolo
![]()
Meidän oli tarkoitus seikkailla Kalajoelle ja siellä oltiinkin jo välissä, mutta tuli pieniä muutoksia suunnitelmiin ja ollaan tällä hetkellä Oulussa...
ja kiitos! =)
Mun suku on Oulusta eli sanokaahan terkkuja![]()
juu, mää meen tonne ydinkeskustaan huutelemaan "Kaksplussalla palstailevan Gagan sukulaiset, terveisiä Gagalta!"![]()
hööö, määki haluun!!! : /
mistähän mä pongaisin jonku karavaanariukon![]()
kyseles löytyiskö sieltä ketään sinkku-ukkoo hyvätapaselle eloveena yh-mammalle
nappase vaikka kuvat ja paa ne tänne(mittojen kera)
![]()