Huomenna lasten kanssa pankkiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jeps"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jeps"

Vieras
Toinen on ihan sylivauva, nukkuu varmaan vaunuissa tuon ajan, mutta mitä viihdykettä 4 vuotiaalle?

Menee varmaan 3 varttia ja pelkään että äkkiä kyllästyy.. Mulla ei kännykässä oo mitään pelejäkään, enkä osaa tilata... Auttakaa nyt keksimään jotain kun oma pää jumii!

Värityskirja + kyniä muutama? Piirustuspaperia ja kyniä? Kirjoja (sellaisia, joita lapsi voi itse tutkiskella)? Pikkunaposteltavaa (rusinoita tms.) ohjelmanroksi.

[QUOTE="kyllästynyt";25613083]Kännykkäpelejä 4-vuotiaalle..huoh. Ota mukaan paperia ja kyniä![/QUOTE]

Joo mä tiedän :D Mulla oli yhdessä kännykässä sellainen kuulapeli missä palloa vieritettiin reikiin, kääntelemällä kännykkää... se oli ihan huippuviihdyttävä! Mutta nyt on uusi puhelin.

Paperit ja kynät oli oikein hyvä, ei sen vertaa välähtänyt, että olisin ite tajunnut, kiitos :)

Ainakin siinä pankissa jossa me käytiin, oli lapsille oma pöytä, jossa oli leluja, piirustusvälineitä ja jotain askartelukuoria ( ja sen sai matkaan ottaa lopuksi )

Meillä joskus pojan sai pysymään pitkän tovin paikallaa kun antoi lompakon :D Sitä tutki hartaasti, kaiveli kyllä kaikki kortit ym. ulos, vaan istuipa hiljaa paikallaan :D

• Tykkää
Reactions: mlvm äiti
muistelen omaa pankkikeikkaani "apinani" kanssa ja siitä ei meinannu tulla mitään.

Puhelin/iPod/täppäri - MIKÄ TAHANSA missä on liikkuva kuva on paras. Värikynät kiinnostaa noin 6 min.

Yhteistyössä