Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:No miks sit meet?
Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Minä en kyllä menis. Menettää koko naisellisuutesa tollasessa. Ihan luonnotonta touhua.
Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Minä en kyllä menis. Menettää koko naisellisuutesa tollasessa. Ihan luonnotonta touhua.
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Minä en kyllä menis. Menettää koko naisellisuutesa tollasessa. Ihan luonnotonta touhua.
Niin kuin nainen joka ei luonnostaan voi saada lapsia ei ole oikea nainen??!!
Niin tosiaan viikko sitten tehtiin mulle sterilisaatio.Aamulla menin kymmeneltä ja kolmen maissa pääsin kotiin.Kipeenä olin maanatain ja tiistain,mutta jo keskiviikkona olo oli paljon parempi. =)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Voitko sinä kertoa, kuinka meni?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olis tosi kiva kuulla, kuinka meni, eli jos vaan sitten jaksat/haluat, niin tulehan kertomaan.
Tsemppiä!
Itsellä odottaa lääkärin lähete, enkä tiedä saanko vai en...
Kolme lasta on, mutta ikää "liian vähän."
Alkuperäinen kirjoittaja EnnaH:Taitaa olla tuleva yö uneton, kun jännittää niin vietävästi. Mua ei ole koskaan aiemmin nukutettu ja pelottaa perkeleesti. Jospa siitä hengissä selviäis :|
niin oon mäki liian "nuori" mutta aika 17.9...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olis tosi kiva kuulla, kuinka meni, eli jos vaan sitten jaksat/haluat, niin tulehan kertomaan.
Tsemppiä!
Itsellä odottaa lääkärin lähete, enkä tiedä saanko vai en...
Kolme lasta on, mutta ikää "liian vähän."