Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Jee BKM! Varmaan ihanaa.. Kukkosi ei malttanut siis odottaa tähän päivään..
Haluutteko te tietää jotain muuta lisää? Kukko rakastaa kuulemma tipua:snotty: :heart: ..
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Jee BKM! Varmaan ihanaa.. Kukkosi ei malttanut siis odottaa tähän päivään..
Haluutteko te tietää jotain muuta lisää? Kukko rakastaa kuulemma tipua:snotty: :heart: ..
oooooooohhhh...:heart: :heart: :heart: :heart:
Juu, ei se malttanut odottaa.Ja hyvä oli että se tuli. Mulle ehdotettiin jo eilen esittäytymiskäyntiä vanhempien luo.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ooooh sullekin! No mitäs siihen sanoit?
:heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ooooh sullekin! No mitäs siihen sanoit?
No mä tietysti hihitin niin kuin typerä hanhi ja sanoin että mennään vaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ooooh sullekin! No mitäs siihen sanoit?
Siitähän sun täytyy sit tänne raportoida, niinhän?
:heart: :heart: Minullekin itseasiassa ehdotettiin tuota mut sanoin että katsellaan
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ooooh sullekin! No mitäs siihen sanoit?
Siitähän sun täytyy sit tänne raportoida, niinhän?
:heart: :heart: Minullekin itseasiassa ehdotettiin tuota mut sanoin että katsellaan
No täytyy täytyy.Mä haluaisin nyt vaan hoitaa sen äkkiä alta pois, ettei tarttis sitä miettiä. Mä olen kyllä tän sankarin äidin tavannut joskus, en vaan yhtään muista ulkonäköä. :ashamed: Samalla mulle ehdotettii kesäkuussa reissua Ylläkselle.
Ne oli nyt siellä koko klaani (siis miehen vanhemmat ja sisarukset perheineen) ja seuraavalla kerralla mut on kuulemma saatava mukaan.
APUAAAAA!!
Alkuperäinen kirjoittaja Jep:Teillä on sama kukko
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hahaa mulle ehdotti myös pientä reissua kesällä. Hmmm meillä samanlaiset kukot
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hahaa mulle ehdotti myös pientä reissua kesällä. Hmmm meillä samanlaiset kukot
![]()
No jopas.Me (tai ne) ollaan samiksii.
Täytyykin pitää toisemme ajantasalla, että miten tää etenee.
Mä en kyllä omaa kukkoani aio päästää tänään illalla mihinkään, että yksin saat olla jos se on sama.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hahaa mulle ehdotti myös pientä reissua kesällä. Hmmm meillä samanlaiset kukot
![]()
No jopas.Me (tai ne) ollaan samiksii.
Täytyykin pitää toisemme ajantasalla, että miten tää etenee.
Mä en kyllä omaa kukkoani aio päästää tänään illalla mihinkään, että yksin saat olla jos se on sama.
![]()
Mun kukko jo viestiä laittoi, pian kai lähtee ajaa kohti arkea.. Ettei se vaan eka tulisi sinne![]()
.. Mikä kolmiodraama!!
Pidäkin ajantasalla, mä pidän kanssa... Kerros mikä kukkos on horoskoopiltaan? Jos tiiät.. Osuukohan sama merkki
=)
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No mua kiinnostais että miten sen kukon kanssa nyt meni.![]()