HuoMenta !!! Jippiiiii ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
PERJANTAIIII!!!!!!!!!!!!!!!!! ihanaa, viikko raatamista taas takana... mitenköhän tän päivän kuluttais että menis mahdollisismman nopeeta :D
k005.gif

Huomenta vaan!
En tiijä mis päiväs taas oon, mut en ainakaa perjantaissa.

Ihmettelinkii äsken et miks lehen välissä on tv-ohjelma liite, kun se tuli ennen ain perjantaisin, mut tänäänhän ei oo perjantai!

Vai että oikeest viikonloppu alkaa... vissii iha hyvää ilmaa meille luvattu, mitähä sitä tekis..

Huomenta täältä kallion kattojen korkeudeltakin!
Muutto häämöttää edessä ja pakatakin pitäisi. Jotenkin surettaa jättää tämä asunto. Onhan tää mun ja mieheni ensimmäinen yhteinen omaksi ostettu koti :heart: Uudessa asunnossa ei voikaan enää ihailla Helsingin vanhoja, ihania talojen kattoja ja hienoja maisemia :'( samalla kun juo aamukahvia. Noh, elämä on tätä, valintoja.
Mutta tänään tule isä käymään, käydään hakemassa hänet juna-asemalta, Jippii!

Ihanaa kun on perjantai, kun tämän päivän jaksaisi niin saisi sitten 2 päivää levätä...."-vuotias itki koko aamun, ei olisi jaksanut lähteä enää päiväkotiin. Lapetkin on jo tosi väsyneitä. Enää ensi viikko ja sitten alkaa loma. Mutta kyllä säälittää nyt tuo 2-vuotias, sydän särkyi kun roikkui kaulassa ja hieroi silmiään väsyneenä ja itki että "ei lähdetä, jäädään kotiin..."

Alkuperäinen kirjoittaja Edna Birch:
Huomenta. Mulla on tänään synttäripäivä.
Ihana gerberakimppu odotti aamukahvipöydässä, mutta muuten on fiilis alamaissa. Tiiä sitten.

Onnea! Munkin hellu täyttää tänään 30v. Se ei halunnu mitään juhlia,eikä lahjoja. Mut ajattelin sille kinkkupiirakan kohta vääntää ennenku se herää-

Yhteistyössä