HUomEnTa !!!! Jo torstai !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta! Täällä on herätty jo pitkästi ennen kuutta. Minä siis, tyttö ja mies vielä nukkuu. Tänään vien tytön päiväkotiin 1,5 viikon tauon jälkeen ja lähen itte käymään työkkäris. Ärsyttävää hommaa mutta pakko hoitaa tänään. Muuten en kyllä lähtis edes. Täytyy vaan toivoo ettei toi maha kauheesti tykkää reissusta huonoo.. :/

Ihanan aurinkoinen ilma, toivottavasti tulee lämmin päivä! Olo ainaki on parempi ku kahteen viikkoon! :D

Huomenta kaikille ja tsemppiä päivän hommiin!!

Mie heräsin vähän jälkeen seiskan siihen, kun kuopus huutaa sängyssään, äiti auta, äiti auta..unissaan tyttö huuteli,varmaan pahaa unta nähny vielä unen päätteeks :/

Mieli parani kun vähän aikaa köllivät vielä kainalossa ja nyt kattovat lasten ohjelmia tuol. Kuopus toi pikkuhousunsa tähän just, taitaa haluta jatkaa pottatreenejä :D

:wave: Huomenta! ( Vai saako enää 8.15 toivottaa huomenta?? ) :D

Herätty on 5.30. Typy viety klo 7 päiväkotiin ja minä vietän sairaslomapäivää.

Lämmintä päivää toivottelen kaikille!! B)

No niin on, eikä lohduta yhtään. Samanlaista puurtamista se on viikonloppunakin vauvan ja taaperon kanssa. Tänäänkin herännyt klo 03 ja sen jälkeen koko ajan lohdutellut jompaa kumpaa lasta 10 min välein...

Siis tuttipullo putos päähän ja sä viet lääkäriin? No haloo. Ehkä ei tarvitse viedä. Lapset putoo hoitopöydiltä ja muualta ja siltikään niille ei tuu mitään.

RAUHOITU

Huomenta, tai aamua, tai aamupäivää, ihan kuin vaan.. :wave:

Me ollaan herätty poikien kanssa joskus puol 8 aikoihin.. Yöllä tosin herättiin 3 aikaan kun uitiin pissassa, poika oli korjaillu vaippansa asentoa yöllä nii oli sitte pissat mein sängyssä... :whistle:

Tänään tarvis varata aikaa parturille ja hierojalle. Ulkoilla pitää kun on noin nätti ilmakin. Huomista odotellaan kun miehellä alkaa loma..

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Eikös ne masuvaivat just ala n. kuukauden iässä? :hug: jaksamisia!

en tiedä, kun tää on miun esikoinen niin olen melko pihalla näiden asioiden kanssa... mie vaan olen ajatellut, että ne alkais melko heti ja kestäis sinne 3-4kuukauden ikään.

Voi voi jos tässä nyt koliikki iskee.

YLEENSä alkaa siin 2vk iässä, mut voi alkaa jopa kk iässäkin. mahavaivoihin auttanee melko varmasti luontaistuetkaupasta ostettava jauhemainen biolaten maitohappobakteeri. lämpimästi suosittelisin. vyöhyketapiaan veisin jos jatkuis huuto. jos annat d vitamiinia niin ehdottomasti vatsaystävällisin on disneyn mikkihiiri tipat. ei ihan mitään lisäaineita ja on oikeassa d3 muodossa eli imeytyy kunnolla toisin kuin esim. jekovit, joka on väärässä muodossa ja aiheuttaa kovia vastsanväänetitä monille vauvoille. (sisältää mm. etanolia). Onnea vauvastasi!

Alkuperäinen kirjoittaja Naisen raivo:
Luulenpa että pikkuinen ei anna sun enää nukahtaa, reippaasti leikkimään siitä kisulin kanssa =) !
Oikeassa olit. :) Söimme siis aamupalan kisun kanssa ja rupesimme hoitamaan parvekekukkia. Kissa siis hyvänä apuna siinä. (pureksi kukan lehtiä ).

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Huomenta! Täällä on herätty jo pitkästi ennen kuutta. Minä siis, tyttö ja mies vielä nukkuu. Tänään vien tytön päiväkotiin 1,5 viikon tauon jälkeen ja lähen itte käymään työkkäris. Ärsyttävää hommaa mutta pakko hoitaa tänään. Muuten en kyllä lähtis edes. Täytyy vaan toivoo ettei toi maha kauheesti tykkää reissusta huonoo.. :/

Ihanan aurinkoinen ilma, toivottavasti tulee lämmin päivä! Olo ainaki on parempi ku kahteen viikkoon! :D
Sinäkös se olit kipukka? Hyvä että olet toipunut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja bella:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Eikös ne masuvaivat just ala n. kuukauden iässä? :hug: jaksamisia!

en tiedä, kun tää on miun esikoinen niin olen melko pihalla näiden asioiden kanssa... mie vaan olen ajatellut, että ne alkais melko heti ja kestäis sinne 3-4kuukauden ikään.

Voi voi jos tässä nyt koliikki iskee.

YLEENSä alkaa siin 2vk iässä, mut voi alkaa jopa kk iässäkin. mahavaivoihin auttanee melko varmasti luontaistuetkaupasta ostettava jauhemainen biolaten maitohappobakteeri. lämpimästi suosittelisin. vyöhyketapiaan veisin jos jatkuis huuto. jos annat d vitamiinia niin ehdottomasti vatsaystävällisin on disneyn mikkihiiri tipat. ei ihan mitään lisäaineita ja on oikeassa d3 muodossa eli imeytyy kunnolla toisin kuin esim. jekovit, joka on väärässä muodossa ja aiheuttaa kovia vastsanväänetitä monille vauvoille. (sisältää mm. etanolia). Onnea vauvastasi!

käytiin siis neuvolassa tänään, olis ollu aika lääkärille, mutta lääkäri olikin sairastunut... aika siirtyi 3vko eteenpäin.
kysyin tuosta koliikista ja se sanoi että ei pitäs enää tässä vaiheessa alkaa. Maitohappobakteerit on sekä mulla että vauvalla käytössä päivittäin.
ja d vitamiinitippoja annan... ja just noita jekovitejä. aluks kävi mahaan, mutta nyt ollaan annettu jo sen verran kauan,että en usko niiden aiheuttavan mahavaivaa.

=)

Yhteistyössä