HuOmenta keskiviikolle !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta.
Onpas kiva herätä aikasin (4.30), kun aamuun jää aikaa pari tuntia ennen pyörän selkään hyppäämistä ja silti on nukkunut hyvin :) Kahvi maistuu...

Hyvää huomenta :)

Viikonloppu lähestyy! Vuodenvaihteen jälkeinen kamala kiirus töissä alkaa helpottaa, taas oltiin ahkeria ja saatiin kuin saatiinkin kaikki valmiiksi ajallaan :) Stressi ohi.

Huamenia..Vaikka en nyt tiijä onko se aamu vai päivä - tunti kaks on nutkuttu.

Pitäs lähteä tassuttelemaan pomoin tykönä,viedä spv-lappu sille ja sitten tärvätä päivä tk:ssa..Kuopus oli eilen aivan ding dong kuumeensa kanssa ja lääkäöri määräsi jatkotutkimuksiin..Itelle nous kuume ja koskoo päähän ja korviin (lasten tauti siis iskee)-että kypsyttää nää sairastamiset...

Ihana olla taas kotona! Sai nukuttua kunnolla ja ruoka maistuu :p En vaan osaa olla sairaalassa, mua ahdistaa siellä ihan suunnattomasti. Tänään aamusta labra ja sit iltapäivästä äitiyspolille. Pitäs vielä neuvolassakin piipahtaa.

Luntakin on tullut niin paljon, että ei kävelyteillä pääse kunnolla kulkemaan- en lähde edes yrittämään rattaiden kanssa.

Huomenta.

Mossad pölli lyijytäytekynäni. : / Pitää tehdä lääksyt bussissa, eikä ole omaa kynää...
Vatsaan sattuu ja kramppaa. Onkohan tämä nyt sitä kuukautiskipua? Jos on, niin nyt ymmärrän paremmin heitä, jotka invalidisoituvat kuukautisten vuoksi. Minulla taitaa vain operaatiosta jääneet hyytymät tai kysta olla lähdössä.

Hyvää huomenta! :)

Tänään tulee 11v. täyteen tuon saman miehen kattelemista. Kamala miten aika kuluu nopeeta! On siis meijän seukkailun (tai seikkailun :) ) alkamisen vuosipäivä.
On siihen mahtunukin mäkiä, sekä ylä- että ala-...

Taijetaan juhlistaa asiaa sillä, että mennään käymään ruokakaupassa ihan kahestaan, ilman lapsia :laugh:

• Tykkää
Reactions: Lovanna ja Jätkä
Olen oikeasti tulossa vanhaksi, ja perheemme pikkuvauva-aika on jäänyt taakse.

Tyttö peppuroi sängyssä ja kalautti päänsä suupieleeni enkä enää sen jälkeen saanut nukuttua ja nyt olen tehnyt tunnin töitä.
Nuorena ja pienten pikkuvauva-aikanakin olisin jatkanut välittömästi verenvuodon lakattua nukkumista...

Mutta huomenta siis kaikille.

Huomenia! :) Mulla koko viikko vielä saikkua olkapään vuoksi, yksi pojista sairaana myös. Siivouspäivän yritys tänään(jos imurointi onnistuu) kauppareissua ja ulkoilua tytön kanssa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;25669801:
Huomenia! :) Mulla koko viikko vielä saikkua olkapään vuoksi, yksi pojista sairaana myös. Siivouspäivän yritys tänään(jos imurointi onnistuu) kauppareissua ja ulkoilua tytön kanssa. :)

jaksamisia ja toipumisia sinne.

• Tykkää
Reactions: Jätkä
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25669738:
Tässäkään keskiviikossa ei ole mitään hyvää :headwall:

Kerrankin olen Herra Majurin kanssa samaa mieltä.. :kieh:

Aamukahvia.. ja sitten "mission impossible" = asenna iphoneen "android"..on kuulemma mahdollista mutta ku sais karvalakkimallin ohjeet

Onko sille joku oikea tarve vai kyse vain kokeilemisesta ja mielenkiinnosta?

Oikee tarve.. mies toi kaverinsa puhelimen ja pyyti asentamaan (ite ei osaa) ku tarttis saada sa android market puhelimeen ja ladattua eräitä tiettyjä ohjelmia/sovelluksia.
Kyllähän mie asioita aika hyvin osaan mutta tota en oo hittolainen aiemmin tehny ja yö meni ihan vatuiks.

Huomenta! Maailma näyttää tänään paremmalta. Olo tuntuu lähes normaalilta eli saatoin tosiaan selvitä flunssasta pelkällä niistämisellä. Poikakin on nukkunut hyvin, eikä tunnu yhtään kuumalta :) Olisin vienyt tänään jo lääkäriin, kun on ollut niin pitkään kipeä, mutta ei sitten tarvitsekaan, jos paraneekin itsekseen.

Huomenta!

Väsyttää. Vishiin ressi laukeaa, ku eilen sain palautettua gradun arvoteltavaksi :whistle:

No kohta zumbaan ja sit ajattelin siivota, MUTTA muistin just meillä on tänään sähkökatko 8-12 eli ainakaan imuri ei laula silloin :O

Yhteistyössä