HuOmenta sunnutai aamuun ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Ja terveisiä Tallinnasta !!!
Kyllä piristi taas käydä tuolla kauniissa kaupungissa .

:) Tykkään siitä niin .

Ja syöty on hyvin :p namnam .

Nyt maistuu rauhallinen aamu ja kahvi .

Hyvää huomenta!

Mies läks töihin puol kuudelta ja mie esikon kans nousin kans, kun ei enää tullu uni. Kuopus tuhisee meijän sängyssä, sais vielä nukkuakin ettei ois niin kiukkunen sit loppupäivää :)
Tässä oon vaihteeksi hörppimässä teetä kahvin sijaan, tänä aamuna tuntui siltä että tee maistuis paremmin.
Esikko kattoo lastenohjelmaa tuossa, niin mie ehdin hetken koneella viettämään :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille!

huomenta ! ei niin kiva aamu meillä,meidän 8kk pojalla alko kaamea yskä viime yönä. rohisee,ja limaa on selkeesti keuhkoissa. yskii vaan ja itkeskelee :( huoh. pitääköhän vielä päivystykseen tänään lähtee..

huomenta ! ei niin kiva aamu meillä,meidän 8kk pojalla alko kaamea yskä viime yönä. rohisee,ja limaa on selkeesti keuhkoissa. yskii vaan ja itkeskelee :( huoh. pitääköhän vielä päivystykseen tänään lähtee..

Meillä kans lapset on molemmat nyt yskässä, ensin alotti kuopus yskimään, tuli vähän lämpöäkin ja sitten esikko, parin päivän päästä sama juttu. Paranemisia pienelle!

Meillä kans lapset on molemmat nyt yskässä, ensin alotti kuopus yskimään, tuli vähän lämpöäkin ja sitten esikko, parin päivän päästä sama juttu. Paranemisia pienelle!

kiitos! ja samoin teille.. nyt on kuulemma hirveesti sitkeetä yskää liikkeellä joka voi kestä jopa kaks viikkoa :o kuka tuollasta yskää voi kuunnella niin kauan kun on niin kauheen kuuloista : /

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;23501269:
Huomenta! :) pitäis keksiä jotain tekemistä. Tylsistyn jo nyt vaikka oon ollu vasta puoli tuntia hereillä :D

Tää kans tylsistyy... :D Oisin lenkille mennyt, mutta vettä satelee :(
Josko jotain kotihommia alkas tekemään.

Huomenta!

Ilma on kyllä surkee... me täällä odotellaan, että loputkin lumet rymähtäis katolta alas - mukavasti roikkuu tommonen heltta keittiön ikkunan edessä ;)

Mut mukava päivä edessä: kaverin luokse aamupäivällä ja iltapäivällä siskon valmistujaiskahvit. Illalla saadaan mieskin reissusta kotiin :)

Huomenta. :)

Eilen oli ystäväpariskunta myöhään istumassa täällä iltaa... Ja lapsi päättikin herätä jo ennen klo 7 :p Joten aika vähäisillä yöunilla nyt, mutta onneksi kahvi tippuu ja pian saapi sitä, ehkä herää sitten kunnolla... Ja huono ilmakin ulkona :(

Huomenta.

Yö meni supistellen, siks luomet roikkuu puoli tangossa. Nuorempi pojista heräsi jo ennen kuutta pirteänä kuin peipponen ja isompi vasta äsken. Pitäisi ruveta laittamaan aamupalaa poppoolle.. Mies koisii, mut lupas eilen et ysin jälkeen tehdään vaihto. Mä meen vaikka peiton alle laskee varpaita, jos ei nukuta...

Jos uskaltautuisi tänään kirppikselle, vaikka rv 40+2 menossa... :)

Huomenta, meillä "pikkupojat" heräsi aikaisin neiti ja mies vielä goisaa, nyt jo aamiaiset nautittu ja sunnuntai aamun lastenohjelmia ja mä heräilen pannullisella kahvia, haukotus.

Fröbelin palikoiden keikalle tänään, huh, villiä menoa tiedoss :D

Ai niin ap:lle, joko Tallinnassa oli keväistä? Mä kans tykkään kys. kaupungista tosi paljon :)

Huomenta, meillä "pikkupojat" heräsi aikaisin neiti ja mies vielä goisaa, nyt jo aamiaiset nautittu ja sunnuntai aamun lastenohjelmia ja mä heräilen pannullisella kahvia, haukotus.

Fröbelin palikoiden keikalle tänään, huh, villiä menoa tiedoss :D

Ai niin ap:lle, joko Tallinnassa oli keväistä? Mä kans tykkään kys. kaupungista tosi paljon :)
Tallinnassa oli kevät :) Täysin lumeton .
Sattui lämmin ja tyyni päivä.

Huomenta vaan. Vieläkään ei oikein meinaa uskoa, että rakas jätti perjantaina ja eilen kihlasi jo uuden naisen. Olo on epätoivonen ja jotenkin irrallinen. Kun vaan selviäisi iltaan tämänkin päivän jo ihan lapsenkin vuoksi.

Huomenta.
Meillä pikkulapset läträävät vesityövoimalan kanssa kylppärissä. (Aamupalaa syötiin sotkuisesti - siksi poikkeuksellisesti aamukylpy) Teinityttö nukkuu, samoin teinipoika tyttiksineen sekä ukko.
Itse ryystämässä päivän kolmatta kahvikupillista ja miettimässä mitä viitsisi vai viitsisikö lain.
Lapsenlapsista yksi 1 v tulee hoitoon kymmenen maissa...

[QUOTE="mievaan";23501314]Huomenta vaan. Vieläkään ei oikein meinaa uskoa, että rakas jätti perjantaina ja eilen kihlasi jo uuden naisen. Olo on epätoivonen ja jotenkin irrallinen. Kun vaan selviäisi iltaan tämänkin päivän jo ihan lapsenkin vuoksi.[/QUOTE]

:(:hug:

[QUOTE="mievaan";23501314]Huomenta vaan. Vieläkään ei oikein meinaa uskoa, että rakas jätti perjantaina ja eilen kihlasi jo uuden naisen. Olo on epätoivonen ja jotenkin irrallinen. Kun vaan selviäisi iltaan tämänkin päivän jo ihan lapsenkin vuoksi.[/QUOTE]

Voi kurjuus, kyllä ikävän tempun teki :( Voimia kovasti sinulle!

kaikkea sitä kuulee :( voimia :hug:

Huomenet! Meillä kuopus pitää vatsalleen kääntymistreenejä tässä olkkarin lattialla ja kiukkuaa välillä kovasti kun tuo käsi mokoma tuppaa jäämään esteeksi. :D

Muu väki vielä nukkuu, tytöstä ja miehestä ymmärrän mutta poju ei ole aikoihin nukkunut näin pitkään...

:hug:

Yhteistyössä