Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:Huomenta!! Enää yksi aamu tän jälkeen ja miehellä alkaa talviloma :heart: ihanuutta.
Kokonainen viikko vietetään yhdessä. Jos vaan saatais tää vauva mahasta syntymään. Nyt ollaan jo 2 päivää yli lasketun. Puuduttavaa!
Tänään ohjelmassa aamukahvin jälkeen kodinsiivousta ja palstailua![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja heliht:Ihanaa että teil on yhteistä aikaa sitten just sopivastiHui, jännittäviä aikoja sulla edessä.
Onko esikoinen?
Esikoinen on, ISO tyttö tulossa :heart:
Ja kyllä jännittää kovasti, toivottavasti ei tarvitsisi enää kauan odotella. Olisi kiva nähdä jo hänet kasvotusten.
Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:Huomenta :wave: Täälläkin heräillään kahvikupin kanssa. Poppaliinan juttua en vielä onnistunut lukemaan. Oli ihan liikaa sanoja vastaheränneelle :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja heliht:Ihanaa että teil on yhteistä aikaa sitten just sopivastiHui, jännittäviä aikoja sulla edessä.
Onko esikoinen?
Ja kyllä jännittää kovasti, toivottavasti ei tarvitsisi enää kauan odotella. Olisi kiva nähdä jo hänet kasvotusten.
Huiiii, mitenkäs isosta tytöstä ne on puhuneet? Jännittääkö synnytys (no ketäs se nyt jännitäis)?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:Huomenta :wave: Täälläkin heräillään kahvikupin kanssa. Poppaliinan juttua en vielä onnistunut lukemaan. Oli ihan liikaa sanoja vastaheränneelle :ashamed:
Ei se mitään, lue vaikka joka toinen sana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakirppu:Huomenta :wave: Täälläkin heräillään kahvikupin kanssa. Poppaliinan juttua en vielä onnistunut lukemaan. Oli ihan liikaa sanoja vastaheränneelle :ashamed:
Ei se mitään, lue vaikka joka toinen sana![]()
Luettu B) Ehditkö sä nukkua ollenkaan yöllä?
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja heliht:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja heliht:Ihanaa että teil on yhteistä aikaa sitten just sopivastiHui, jännittäviä aikoja sulla edessä.
Onko esikoinen?
Huiiii, mitenkäs isosta tytöstä ne on puhuneet? Jännittääkö synnytys (no ketäs se nyt jännitäis)?![]()
Nelikilonen sieltä olis tulossa. Eihän se oikeesti edes vielä iso ole, mutta ensimmäiseksi lapseksi tuntuu, että on :/
Lääkäri sanoi, että tytöllä on pitkät sääret (heitti rankasti käyrien yläpuolella), joka voi heittää painoarviota. Vois olla siis pienempikin.
Synnytys jännittää ja paljon. Ehkä eniten sen takia, koska olen kuullut, että ne kivut ovat menkkakivut x 1000... ja mulla on normaalisti niin kamalat menkkakivut, että ensimmäinen päivä menee kivusta itkien. Joten se vähän mietityttää, että jos menkkakivut ovat jo niin hirveitä, mitä se synnytyskipu sitten on.
Mutta toisaalta avoimin mielin synnytykseen, pelko vaan kasvattaa kipua.
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:Nelikilonen sieltä olis tulossa. Eihän se oikeesti edes vielä iso ole, mutta ensimmäiseksi lapseksi tuntuu, että on :/
Lääkäri sanoi, että tytöllä on pitkät sääret (heitti rankasti käyrien yläpuolella), joka voi heittää painoarviota. Vois olla siis pienempikin.
Synnytys jännittää ja paljon. Ehkä eniten sen takia, koska olen kuullut, että ne kivut ovat menkkakivut x 1000... ja mulla on normaalisti niin kamalat menkkakivut, että ensimmäinen päivä menee kivusta itkien. Joten se vähän mietityttää, että jos menkkakivut ovat jo niin hirveitä, mitä se synnytyskipu sitten on.
Mutta toisaalta avoimin mielin synnytykseen, pelko vaan kasvattaa kipua.
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Alkuperäinen kirjoittaja heliht:No tosta kivusta, et ne supistukset oli mun mielestä koko synnytyksen kauhein osio, mutta helpottaa kyllä jos saa kivunlievitystä. Mulla epiduraali tepsi hyvin. Mun kolmas lapsi oli yli nelikiloinen (sitä ei tiedetty) mutta se oli helpompi synnytys kuin alle 3 kiloisen esikoisen. Ja ite olen 155 pitkä ja pien siis. Ekaksi synnytykseksi voi olla tietty rankka muttei välttämättäTsemppiä nyt kuitenkin tulevaan!
Kiitos kiitos!
Kivunlievitystä täälläkin kyllä halutaan, en ajatellut synnyttää mitenkään luomuna. Ja eniten odotan sitä allasta, koska kuuma suihku auttaa menkkakivuissa, ajattelin että vois siinäkin rauhoittaa.